News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 27 Guests are viewing this topic.

StefanCelMare

Penibil Pizzarotti.
Aktor are șanse să ajungă la 100% contract înaintea lor (chinuit dar totuși, să recuperezi zeci de procente... spune multe despre pseudo-firma asta Pizzarotti).
Pizza pare preocupată să ia bani, de chichițe legale.
Aktor și când nu lucra era în belele financiare măcar, nu o făcea pentru că se putea judeca cu statul la infinit.
La Pizza e mai enervant că pare șmecherie, multă șmecherie. Legală, dar frecuș și șmecherie.

elphax

am si eu niste nelamuriri legate de podul peste Mures de la Radesti:
vad niste elemente de beton lungi si inguste, 4 sunt deja puse pe mijlocul podului, si multe altele pe cele 2 maluri asteapta



Powered by API/PUM imgur uploader

1. acestea sunt niste predale mai smechere speciale pentru acest tip de grinzi metalice ?
2. daca astea vin puse una langa alta si beton turnat peste ele, ce se intampla cu rugina de pe grinda ? va ramane sub predale si nu se va "curata" cum ar fi normal daca ar veni beton direct pe ele. e sau nu problema ?
cred ca sunt eu obsedat de rugina :) 

toma

Privesc supratransversarea DJ ce intra in Sancrai. Acel pod peste autostrada e cum nu se poate mai rau amplasat. Si ca el altele pe Lot 2. In loc sa indulceasca curba, o amplifica. Plus terenuri, proprietati expropriate....

Granata06

        Asa este Toma. Au preferat ca pasajele sa fie perpendiculare peste autostrada deoarece in varianta in care pastrau vechea ruta pasajele peste autostrada trebuiau facute mai lungi fiind oblicitate. Parerea mea este ca nu au facut nici o economie deoarece pasajele mai scurte nu compenseaza cu expropieri de imobile, utilitati, procese care inca sunt pe rol. Pur si simplu ar trebui ca proiectantii sa se gandeasca de 2 ori atunci cand pot sa evite sa faca atata deranj oamenilor din zona.

carutasul

#17689
totuși, sunt așezate complet anapoda, dacă era problemă doar că nu sunt perpendiculare tot puteau fi așezate mai bine, măcar la un capăt să fie pe vechiul amplasament. Aș bănui că au fost totuși alte criterii, poate s-a dorit mutarea drumului local, nu știu.  Unul dintre ele cred că e la peste 10m de traseul drumului actual... Ultima poză postată de AlexV.

Granata06

In ultima poza postat de AlexV este pasajul peste autostrada la intrarea in Radesti dinspre Leorint. Acolo va urma o curba de toata frumusetea pentru noul aliniament al drumului judetean.

carutasul

păi da, dar întrebarea e de ce l-au făcut acolo. Că dacă era doar de perpendicularitate, actualul drum e aproape perpendicular, deci era necesară doar o mică corecție. Deci mă gândesc că, în afară de varianta că un proiectant nebun conduce lumea (ceea ce e foarte probabil) a existat totuși un motiv.

AlinC


TibiV

@AlinC,
multumim pentru eforturile tale - care depasesc cu mult eforturile depuse de "titularii" lucrarilor - noroc cu "subcontractorii"... :(
:cheers:

Saptamana trecuta ai pus si o filmare ST1 completa.
Ai vreo sansa sa faci o filmare completa si pe ST2?

Asta pentru a avea niste "puncte de reper" clare, in aprilie 2020, pentru ambele loturi...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

Are cineva informatii despre ce se intampla mai departe la Teiuș?
1) cand se face breteaua lipsa, mai trebuie ceva expropieri?
2) cand se pun grinzile?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

alinuttt

La intrebarea cu grinzile nu știu dacă nu cumva se face o expertiză pentru a se verifica dacă nu cumva a fost afectată structura de rezistență în urma prăbușirii unor grinzi ridicate anul trecut.
Marcu nu are competențe și pe partea de asfaltare?

paulmare

^elphax cred ca inca au de sudat, grinzile centrale sunt puse pe niste reazeme provizorii, poate le trebuie un pic de greutate acolo cat sa aiba sudorul rosturile aliniate la fix, o sa vedem zilele urmatoare ce mai aseaza acolo,

remarcabile eforturile lui Retter si Marcu, de ce naiba nu i-a adus Aktor imediat dupa ce s-a dat euroconstruct pe burta, arata altfel acuma lotul 2, si "oprobiul public" era pe lotul 1 unde de rusine ar fi miscat si pizzarotti mai cu talent in loc sa faca ceea ce stiu cel mai bine, sa profite de indolentza cnair ca sa traiasca din claimuri si sa o lungeasca cat se poate descoperind 50 de mp neexpropiati sau o fosta gropa de gunoi sau mai stiu eu ce


horatiu.cosma

#17698
Văd că s-au apucat de spațiile de servicii S3, wow, ce imensități.

L.E. Pe lângă treaba foarte bună făcută de Retter și Marcu, sunt chiar plăcut surprins și de alte activități, gen kilometri de vegetal pe taluze, o grămadă de rigole de acostament, șanțuri betonate, canale de scurgere. Când o să văd că dau drumul masiv și la asfalt și se apucă să pună grinzi pe cele 3 structuri ale lor (Aktor) încep să îmi schimb părerea despre ei  :D.

BALEA STEFAN MARIUS

Salutare...jos palaria pt romani..jos palaria MARCU SI RETTER...Romanii iau scos din o mare belea pe AKTORI..