News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

Hercule

Poate se va misca grinda prinsa in beton fata de picior in locul unde este sectionat piciorul (sageata mov de mai sus)
Deșteaptă-te române!

Skynick

Elegant podul asta. Si tehnic si vizual.

AlinC

ST1, groapa de gunoi de la Alba Iulia Sud:


yetiman

#17508
@Ciprebbe si @Hercule

2.2. Pod km 34+750
Podul de autostradă peste râul Mureș de la km 34+750 are o lungime de 268 m, cu 7 deschideri (28 + 33 + 33 + 80 +33 +33 + 28 m). Pentru cele 3 deschideri mediane s-a optat pentru o suprastructură compusă VTR, în timp ce pentru restul deschiderilor s-au folosit grinzi prefabricate pretensionate (Figura 7). Podul este semi-integral, având aparate de reazem și rosturi de dilatație în dreptul culeelor. Pilele sunt încastrate, cu excepția celor mediane de la deschiderea de 80 m, unde s-a realizat o articulație din beton între suprastructură și infrastructură (Figura 8 ).
Grinzile metalice folosite la deschiderile VTR au înălțime variabilă între 1,20 m și 2,60 m. În faza de construcție sunt prevăzute turnuri de sprijinire temporare pentru deschiderea de 80. Turnurile vor fi poziționate la distanța de 60 m, pe malurile Mureșului. După sudarea tronsonului median cu L=60 m de grinzile marginale, turnurile vor fi îndepărtate. Pe deschiderile compuse restul fazelor se vor desfășura conform sistemului VTR.
Îmbinând două soluții constructive, grinzi pretensionate din beton pentru deschiderile mici și suprastructură compusă pentru deschiderile mari, s-a obținut o structură avantajoasă.


Extras din: "Dezvoltarea de Sisteme Moderne pentru Poduri Compuse in Romania", autori: G. Retter, E. Petzek, et al. (link-ul postat de AlexV aici:   Reply #17429 on: April 05, 2020, 15:01:05 )
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

gicu

In groapa de gunoi am vazut ca au sapat o groapa de proba pe aliniamentul drumului. Pamantul din groapa respectiva nu arata deloc bine, din filmare imi pare cu aceleasi caracteristici ca si cel de mai sus. Ceea ce inseamna ca mai e mult de sapat pana ajung la terenul natural.

AlinC


jaston

La Alba Iulia Nord, constructorul pare sa aibe motoarele turate.
Se stie ceva, au reusit sa reloce firele de inalta tensiune?

pbh


alexV

@gicu, ai dreptate, si eu vroiam sa remarc asta. Vom vedea cum vor face fundatia drumului aici, deocamdata sunt la stadiul de sapaturi.

Legat de podul peste Mures si expresia "articulație din beton",   ce e aia ?

alinuttt

Sper că a fost ironică ideea ,,motoarelor turate" la Alba Iulia Nord:))))
E jale, vai de ei.

jaston

Poate n a fost cea mai fericita exprimare.
Uitati-va  de jur imprejur cate materiale, piloni pe jumatate terminati si cate grinzi stau pregatite de a fi ridicate sus. Par semne de vointa..pe acolo..

cris_ct

^ Sant plini de vointa de anul trecut, de cand au adus grinzile & restul pe acolo.  :bash:

Europiu

#17517
@jaston: dacă te uiți la filmările lui AlinC de acum un an (sau și mai bine) vei constata că s-a schimbat foarte puțin peisajul... :(

LE: ce-am sărit toți să-l liniștim pe bietul băiat!  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

^
Da, pe Sinteza Autostrăzilor găsești toate filmările lui AlinC din ultimii ani, poți să te uiți la câteva și o să îți dai seama că avansul la Alba Iulia Nord e insignifiant în ultimul an.

adiarc

cu tot respectul pt munca lui Alin(multumesc)....dar ma uit odata la 3-4 luni/obiectiv, la fimari..din pacate nu-si are rostul mai des
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura