News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

florin74

Se pare ca Retter vrea sa se tina de cuvânt. Are peste 100 de oameni pe șantier și se lucrează la 4 structuri. La începutul lui aprilie încep sa ridice la Radesti. Și se vor ocupa și de pilele ramase neterminate de la Sancrai. Deci sunt speranțe ca pana la finalul anului structurile sa fie gata.

alexV


gdo

#17132
Mai este montat o statie de asfalt a unui subcontractor langa Semmelrock, plus statia celor de la Aktor.

Bulwyn

Stie cineva care e acum situatia pe lotul aktorilor cu subcontractorii? Acum o luna si Retter si Marcu amenintau cu sistarea lucrarilor. Momentan amandoi trag tare. Au fost platiti? Se rezolva cu plata directa? Ce s-a schimbat?

florin74

S-a mai platit ceva. Si se aude ca s-ar rezolva si cu acceptarea ca subcontractor oficial a lui Retter. Dar de un an de zile se tot aude, poate cu noul director general de la CNAIR sa se deblocheze treaba. In rest foarte greu, restul furnizorilor lucreaza cu Aktor doar cu plata in avans. Si cum pusculita e goala... Poate se umple in 2-3 luni cu avansul de la CFR si reusesc sa inceapa si sa asfalteze., dar cu grecii e absolut imposibil de previzionat  ce se va intampla in perioada urmatoare...

AlinC


AlinC


horatiu.cosma

#17137
Am o vaga banuiala ca pe final de an vom face niste comparatii foto sugestive intre stadiul unor lucrari aici, la 4 ani de la start vs centura Bacau la 1,5 ani de la start  :D.

Gerard

As the old sayin' goes : "No money, no progress"

Mai facem un Revelion cu astia.  :cake:

jaston

Pare ceva asfalt proaspat pe acolo

TibiV

@Gerard,

esti sigur ca expresia corecta nu este de fapt "No progress, no money" ?

Vezi A7 Bacau....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

jaston


Gerard

Din punctul meu de vedere atat la greci cat si la italieni problemele financiare primeaza inclusiv la nivelul societatilor-mama.

Pentru ca calculele sunt simple: o zi de lucru costa mai putin decat o zi de talanganeala. Isi dramuiesc resursele pe care le au sa ajunga intr-un final la revendicarea claim-urilor care le-ar asigura un break-even.

In cazul celor de la UMB, CNAIR-ul nu are nici o problema sa le plateasca facturi de 40-50 de milioane pe luna.Saracutii italieni au o factura similara din ianuarie si nu vad sa fi fost achitata.
Nu contest capacitatea UMB de progres, dar ei au avut continuitate pe alte santiere ceea ce le-a asigurat cash-flow-ul necesar pentru sustinerea a ceea ce nu era inca terminat (sau poate or fi avut conditii contractuale mai bune decat alti constructori).

carutasul

Pare că au reușit într-un final glorios să îngroape cele două conducte. Avem trei "goluri" pe traseu, ăsta, cel de la fam Lăncrănjan și cel de la podul peste Mureș. Cu chiu cu vai la primele două lucrează și mă aștept să ajungă sus prin vară, cu podul Mureș cred că vor să intre în cartea recordurilor :)  Să fie vreo problemă de care nu știm?

voicul

Mai sunt ceva progrese: o gramada de grinzi si tersament pe breteaua Sebes - Deva.

Concluzia: tot slab progresul, deci nimic nou pe acest santier.