News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 44 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

AlinC multumesc pentru tot efortul depus de tine in a ne arata tuturor cat de prost inainteaza sau chiar stagneaza lucrarile pe cele doua loturi.Nu inteleg de ce autoritatile statului sunt atat de slabe ,ar trebui sa-i arda pe pizzari si pe aktori la buzunare, sa le sara toate impresiile din cap.

elion

Pe Street View au apărut imagini din iunie 2019 cu DJ-107E (Aiud-Ciumbrud) și DJ-142L (Ciumbrud-Sâncrai).

Europiu

@adrian: dacă am înțeles bine situația, statul îi arde deja la buzunare, fiind rămas masiv în urmă la capitolul plăți.

Mă seacă și pe mine porcăria pe care o vedem acolo, dar înclin să cred că vinovații sunt (și) altundeva.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dr4qul4

la ce dobanzi sunt acum in UE, nu plange nici un constructor ca nu primeste bani la timp si li se deschide portita unui claim care vine la pachet cu niste penalizari echivalente cu o dobanda din 2 cifre.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

^mai putin cei împușcați intr-un picior la nivel international...cum e aktorul (ne)grabit....care are dificultati la nivel de grup...si atunci nu cred ca se finanteaza prea facil
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cfdp

stie cineva daca au fost aprobate schimbarile de solutie. Ce stiu este de ex. ca lucrarile de poduri -pasaje pe lot 2 au fost autorizate imediat in solutia ofertata conform SF. Apoi printr-o optimizare s-au schimbat structurile.
La cata putere de decizie isi atribuie CNAIR-ul, la cata asumare tehnica / contractuala are cred ca toate schimbarile stau undeva "in retea" fara o certificare.
Toate structurile stagneaza a se vedea lot1 cu tabliere metalice ce stau la sol, si lot 2 la fel. Se pot deconta oare? Daca da, de ce nu se pun pe pozitie ?

ciprebbe

Sunt aprobate pe lot 2 structurile metalice, se pot deconta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

AkaManah

Azi era mare agitatie in Teius. Zeci de camioane Marc Construct duceau pământ spre autostrada. Au dat drumul la terasamente din nou?

AlinC

ST1, podul peste raul Mures:


alexV

dar zau de ce ai depus efortul sa iesi la filmat?


^^
Grinzile si prefabricatele in general le factureaza 70% cand sunt in santier (si cu calitatea inspectata), si restul de 30 % cand sunt puse in opera, sau cum se cheama. Nu mai stiu sursa informatiei, ori sefu de santier de la Pizzarotti, ori DRDP Cluj.

horatiu.cosma

Cred că mai interesant e peisajul la Aktor din ce zice lumea, măcar la terasamente.

AlinC


Morosanu

Mamaaaaa, ce obositi fata de cum erau umb-istii la Soimus!!!
Politica distruge tot ce atinge.

elphax

sa inteleg ca pe toata portiunea dintre cele 2 subtraversari se fac pereti de gabioane verticali si se umple cu pamant ca si la Soimus ?
o sa le ia la fel de mult ca si celor de la UMB, adica vreo 14 luni

udar

trebuie urmarit  daca fac un rand pe luna atunci 14 luni pana finalizare .... :D