News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.



rocklee


rocklee

 :o
IN CONTINUARE ...IMAGINI CU PILONI IN DIFERITE FAZE DE EXECUTIE A VITORULUI VIADUC DIN NODUL SEBES.... (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


rocklee


cfdp

inca o greseala crasa de proiectare:
la pasajul AI nord bretea AI-SEBES tabierul metalic este orizontal iar zidul de garda turnat in faza finala suprainaltat stanga (curba) dar cota la rost este  cota fir exterior=cota tablier.
Se pune problema:
     1. realizarii suprainaltarii pe tablier din placa de suprabetonare care la 7% duce la min 35cm in plus partea stanga
     2. suprainaltarea zidului de garda cu cel puti 50m dupa ce a fost turnat la cota finala ( implica conectori, expertiza, proiectare cant suplim. ......avizari) timp pierdut!!!!!

rocklee

cam asta a fost poveste de acum ..... 8)

urmatorul foto reportaj va fi unul mai amplu de pe nodul SEBES ....Pentru care caut un partener ....poate DANIEL ISPAS ...SAU STEFAN 1.... :)

PANA DATA VITOARE NUMAI BINE SI ...DRUMURI BUNE SA AVETI.... :vroomvroom: :thumbsup:

nrb

sper că grinzile sunt poziționate corect pe reazeme, să nu pățim ca pe LD3, să așteptăm juma" de an după cnair  :lol:

cfdp

ar fi posibil ca dupa ce se monteaza aparatele de reazem sa se repozitioneze tablierul in pozitie mai buna desi eu cred ca aceasta este pozitia finala

alecu26

Alea sigur sunt reazeme temporare. Si cele finale ar trebuii sa fie mai joase.

Oricum, lotul lui Pizzaroti pare unul din cele mai complexe ca si solutii tehnice si diversitate facute in ultimii ani in tara. Poate chiar cel mai complex. Nu-mi amintesc altul mai complex.
Drumurile noastre POATE;

gdaniel

@cfdp: desi nu sunt inginer CFDP ci de ala de butoane, presupun ca or sa toarne placa in pozitie orizontala si dupaia o sa incline tablierul metalic al bretelei de intrare AI-Sebes spre dreapta cand o sa il si aseze pe reazemele definitive.
Se vede in poza de sub tablier de pe pagina anterioara ca dele doua limitatoare de deplasare (picioare) sudate sub grinda transversala a tablierului sunt inclinate la un unghi si doar cu tablierul inclinat se aseaza bine intre suporturile de beton ale reazemelor (de pe culee).

https://i.imgur.com/xlqHsVm.jpg

AlinC


pentium10

@AlinC multumim pt filmare

data viitoare la nod Teius ridici drona foarte sus, sa vedem in ansanblu nodul
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

AlinC

ST2 - suprabetonari in partea de jos a orasului Teius: