News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

pelan87

Inseamna ca cei de la Retter, asa cum au promis la intalnirea de saptamana trecuta cu ministrul, s-au apucat de ridicat grinzi. Sa aiba spor si sa nu-i intarzie cei de la Aktor cu plata facturilor!

Ionut

Cred ca Retter lucrează cu banii jos cand vine vorba de Aktor.

florin74

#16712
S-au apucat. Si se pare ca au si spor, tinand cont de vreme.  Sa vedem cat tine. Poate intr-un final glorios o sa se rezolve probleme privind acceptarea ca si subcontractant a lui Retter Asa ar fi sperante de vara 2021 (iulie august) finalizare, ca sfarsitul lui 2020 a devenit o himera. Bine, pt CNAIR si MT inca e un termen realizabil.  :headbash:

voicul

Nu stiu de ce s-ar grabi procesul daca Retter ar fi subcontractor. Ar mai face si altceva in afara de structuri, pe care oricum le cam face?

horatiu.cosma

Retter ieri si azi la viaductul amintit de ddfab de la Santimbru. Lucrurile ar putea merge brici si la podurile metalice, dar incompetentii din cnair nu sunt in stare de 3 ani sa includa pe Retter in lista subcontractantilor de pe contract.



































Powered by API/PUM imgur uploader

neobluenet

Foarte ingeniosi cei de la Retter cu modul de sudare a grinzilor. Avand in vedere ca in zona asta nu prea aveau spatiu pentru depozitare, sudare si mutare in mare parte datorita terenului dificil, au ales sa faca suportul acela temporar sub mijlocul grinzilor. Dupa ce sunt sudate si se toarna betonul din partea superioara se poate excava sub ele pentru a respecta lungimea deschiderii din proiect. I-au ajutat foarte mult faptul ca pasajul nu e foarte inalt, drept urmare costurile cu materialul de umplutura si excavarea lui sunt oarecum scazute.

TibiV

Sper ca urmatoarea etapa este instalarea grinzilor la pasajul peste DN1 in curba de la Oiejedea...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

miahi

Ca sa fiu un pic metaforic:  eu nu cred ca CNAIR  vrea sa puna vitelul la ugerul plin de lapte fara ceva foloase ...  Poate fi unul dintre obstacole pentru care se tergiverseaza de atata timp.

alecu26

Tibi, probabil si acolo. Parca mai sunt vreo 12 grinzi de beton. Si urmeaza dupa aia podul peste Mures. Vom vedea niste ridicari spectaculoase si acolo.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

Podul peste Mures va fi o adevarata "strapungere tehnologica"...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Stefan01

#16720
Sa speram ca anul acesta vom vorbi despre ridicari de grinzi la podurile peste raul Mures.
Apropo de grinzi ... A trecut mult timp de la boacana petrcuta la nodul Teius. Sunt ceva vesti ca au rezolvat problemele ?
Dar in punctul spinos,  la intersectia A10 cu liniile CF 200A si 300 ?? Si relocarile liniilor de inalta tensiune ?

ddfab

^ la Alba nord, la relocarea stalpilor, anul acesta nimic. nici o miscare.
la devierea de la Oiejdea, de pe lotul 2, am vazut zilele trecute o echipa de "cercetasi". se uitau la deviere, verificau ceva semne, balize... poate au ceva planuri in zona... :hm:

rocklee

 :o :o ???
pe la voi pe acolo ...prin alba iulia ....ceata si frigul ...ii inpinge pe constructori la munca  :D :D

paulmare

^ Neobluenet a pus cineva aici pe topicul A10 cu cateva luni in urma, o prezentare a lui Edward Petzek, trecea in revista si tehnologia de montaj si reazemul temporar, pacat de proiectul asta ca s-au apucat Euroconstruct si Aktor de el, unde au facut boacana cu grinzile de exemplu, te doare sufletul sa vezi cum arata betonul la o lucrare care nu a fost macar data in trafic,

Daca era alta firma aici, tirrena cu mobilizarea de la gilau, sau umb cu autocarele ei cu portocalii si utilajele care le-au adus, 2020 pentru ambele loturi ar fi ceva foarte realist

Asa stilul Alba ca Zapada al lui Aktor cu 7 fierari si o doamna care le gateste purtati de colo colo intr-un microbuz vechi - sfantul asteapta e termenul realist pentru ambele loturi

Quest

Quote from: paulmare on January 16, 2020, 08:40:56 PM
...stilul Alba ca Zapada al lui Aktor cu 7 fierari si o doamna care le gateste purtati de colo colo intr-un microbuz vechi - sfantul asteapta e termenul realist pentru ambele loturi

Asta dovedeste ca Contractul e CRIMINAL de prost facut, daca tu Beneficiar ai ajuns sa te milogesti de Constructor sa inainteze, sa trimiti ditamai ministrul Transporturilor sa ii tot impinga de la spate. In mod normal ar trebui stipulate amenzi ptr fiecare zi de intirziere ptr neatingerea la termen a stadiului intermediar X. De exemplu un 50.000 €/zi de intirziere (la viaductul Millau amenda a fost de 30.000 €/zi de intirziere).
Common sense will get you far !