News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

elphax

dinamogabry are dreptate, acolo vin puse si grinzi de beton. doar ca nu le vad in filmulet, deci probabil nu sunt aduse. de obicei grinzile sunt aduse in apropiere inainte sa vina macaraua :)
si pentru celelalte strucruri de metal nu avem piloni, deci ... doar cele 2 curbate

alex8

Poate este mai puțin trafic auto si atunci au costuri mai mici

carutasul


neobluenet

Daca va uitati atent la cuzineti, pentru grinzile de beton sunt 5, iar pentru cele de metal sunt 4. Din filmare reiese ca mai au de pus cel putin 10 in partea nordica si tot atatea in partea sudica. Singura pila diferita va fi cea care face legatura intre breteaua Alba -> Sebes si autostrada. Va avea o sectiune dreptunghiulara, restul fiind rotunde.

Grinzile de beton nu sunt foarte departe, la sud de calea ferata este organizarea de santier si acolo au produs celelalte grinzi, iar acestea care urmeaza sa fie puse probabil ca asteapta acolo. Transportul este usor si rapid. Au nevoie doar de 2-3 trailere si 2 macarale mici pentru "depozit". Timpii petrecuti pe drum sunt relativ scazuti pentru ca pe partea sudica exista drum tehnologic ce poate fi utilizat de trailere, iar pentru cele in nord este centura si apoi din giratoriu intra in santier. Zona respectiva desi are trafic ridicat, nu este blocata precum la giratoriul de la Lancram sau cel de la Aiud.

ddfab

azi de dimineata, primul tablier era pregatit, in macara, dar inca la sol. daca trece Alin azi pe acolo, sigur are de lucru...

voicul

Probabil mai vine Deme de 2 ori pe acolo pana sa termine tot, dar asta nu din vina lui Deme.

Au comasat acum cat se poate, ca nu e ieftin sa aduci macaraua aia.

AlinC

Am film, dar era o ceata ingrozitoare

klax187

#16162
La aceasta sectiune unde e blocajul pentru care nu se ridica restul de pile?
CFR ar trebui sa intrerupa alimentarea cu electricitate pe sectiunea cu santierul?
Sau e birocratie intre Pizzaroti si MT?

L.E. sunt si fire de inalta/medie tensiune se pare. Transelectrica de ce nu lucreaza la relocare?

alecu26

^^ cam 50.000 de euro o mobilizare mai de departe...de undeva din tara. De afara este spre 100.000.

Probabil prin santier...dar totusi e nevoie de camioane si trailere se duce la 20.000.
Drumurile noastre POATE;


TibiV

Ceata ingrozitoare te-a obligat sa filmezi niste detalii...
Asa ca bati la poarta +4600...  ;)

:cheers:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dorum

oare ridica si cele 10 grinzi de beton care se pot ridica?

pentium10

#16167
astia au dat azi 18 octombrie un comunicat in care zic asa:

Stadiul fizic al lucrărilor pentru obiectivul "Autostrada Sebeș Turda, Lot 1" era în decembrie 2018 de 61%, iar în prezent, progresul fizic a ajuns la 78,6%.  Având în vedere că lucrările rămase de executat nu afectează partea carosabilă, există posibilitatea ca în funcție de condițiile meteorologice, acest sector de autostradă să fie deschis circulației la sfârșitul acestui an.

Dupa citire atenta: Cred ca vor sa deschida centura ocolitoare a Lancramului, deci de la Sebes pe bretele scurte pana la giratoriul de la Lukoil.
Cineva si a uitat sa ia medicamentul.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

adiarc

astazi am trecut pe langa giratoriul Lukoil/Lancram....parea ca este turnat si pe pod ultimul str de asfalt si se lucra la rosturile de dilatatie.. asta ar insemna ca in mod normal ( dar Pizzariotti),ar trebuii inaugurat sapt viitoare.......asta ar reduce din coloanele din zona
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

danutzu_1069

Eu nu prea inteleg ce este intre cuzinetii de la pila 1 si 2, si tablierul metalic...
Pare sa fie o "constructie" din teava patrata, in 4 straturi, puse incrucisat..... La cel de ciudat este si la culee.
Sper sa fie niste reazeme provizorii...