News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 25 Guests are viewing this topic.

cristi5

Quote from: elphax on October 10, 2019, 10:36:46 AM
nu merge uploaderul proinfrastructura ...

Scuze, a cazut un server de la care asteptam mai mult.  Merge acum, puteti incarca fotografii in voie.

trifuhoria

Pentru Breteaua 2 (cea dinstre Orastie), structura metalica a fost ridicata de dimineata, intoarsa 180 grade si lasata jos (nu stiu daca pe reazeme sau sta in carlig).
Ceva nu functioneaza, ori e vantul prea tare (personal nu mi se pare), ori nu au sudori destui, ori ceva nu da bine...acum, dupa ora 13:30, structura inca nu e ridicata.

Ionut

Bate vantul prea tare. Au renuntat (pentru moment) la ridicarea celeilalte grinzi. O sa incerce tot azi dupa ce se potoleste vantul.

lupualb

Daca e vorba de vant, atunci problema va fi mai mare pentru ca vantul bate tot mai puternic. Sunt in trafic, in coloana, la cca 1 km de lucrare.

vancouver

Prognoza wetter.com:

Vant:
pranz 15 km/h
seara 4 km/h
noaptea 7 km/h
maine dimineata 14 km/h

Sanse de ploaie
pranz 60%
seara 79%
noaptea 87%
maine dimineata 75%
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Dominik

#16070
You're in Steelers Country

voicul

Tot de la CNAIR - un montaj:

Imagini din timpul montării tablierului metalic al structurii PN05 - Pasaj pe breteaua 5 peste autostrada A1, care face conexiunea A10 cu DN 1, parte din nodul rutier Sebeș.
https://www.facebook.com/cnadnr/videos/761316260983216/


Suduri la tablierul metalic montat astăzi peste A1, în zona Sebeș.

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/694860727670789/

Cristi Deme

S-a lasat vantul , e pe pozitie si al doilea tablier

carutasul


dorum

Chiar asa grele sunt tronsoanele alea metalice de a fost nevoie de macaraua aia mare? sau e vorba de deschidere si nu atat de mult de greutate?

alecu26

Da. Bratul. Asa un calcul groso modo...as zice...250kg x 25 m x 7 m =37500 kg.
(Ce latime are breteaua aia? E sens unic?)
Drumurile noastre POATE;

voicul

Una are si predale pe ea, ca le-am vazut. Nu stiu daca si a 2-a. Dar se adauga si ele la greutate.

alecu26

Ne poate ajuta Cristi Deme cu greutatea la kilogram aproape.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

Quote from: TibiV on October 08, 2019, 05:02:06 PM
Dar eu sunt curios cum vor face imbinarea intre segmentele mari si segmentele mici deja ridicate.

Le vor suda agatate in macara?....

Deci le-au sudat agatate in macara...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Tinute in macara, dar nu in sarcina 100%....
Tablele alea sunt mai mult pentru aliniere. Tin si alea ceva sarcina, dar nu la 100%.
Si sudura, sa nu ca ganditi ca a fost facuta la gata... Doar "in afturi" cum se spune pe santier...