News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.


florin74

Foarte multa miscare de la Marcu in zona Garbova pod Radesti capat lot 3.
Mai au un subcontractant , care baga intre Beldiu si capat lot 1.
Au inceput sa inalte terasamentul si in capat la Oiejdea , dinspre Teius.
In sfarsit arata in unele portiuni a santier in care se lucreaza serios

ddfab

^^^din pacate, la structuri mai putin... speram acum la ceva miscare si la ultimele structuri, ca nu degeaba lucreaza la devierea dn1 in oiejdea.

Bulwyn

Mersi @AlinC pt filmare, din pacate pe portiunea respectiva e dezamagitor ce se vede.
F bune vestile de pe L2. Sper ca constructorul sa poata tine ritmul.
Poate o filmare cu L2?

user201

Nu știu dacă doar eu am ghinion, sau tot timpul e acel trtefic infernal pe Aiud-Lancrăm, dar e a treia oară în ultimele săptămâni când ajung pe acolo și e jale maaare. Am ajuns vineri pe la 10:50, fără vre-un accident sau ceva deosebit. doar blocaje în trafic multe.

Inițial lucrurile erau ok, fără accident sau ceva:


Apoi stăm la coadă la pod


După care, pe sens opus până la Lancrăm în nod:








Se lucra cu 3 macarale în zona devierii pe lângă podul spre a1 și am văzut și ceva balast stabilizat.


Ultimii 400 de metrii i-am făcut în 45 de minute după ce și sensul nostru de mers se blocase de către cei care ieșeau de pe autostradă și intrau direct în congestia rutieră:


Până la urmă nu am încercat să trecem podul prea îndepărtat și am luat-o spre sbeș vest de unde am mers spre Sibiu. Poza următoare cu ieșirea spre Alba venind de la Deva:


De lucrat, se lucra ceva la devierea de la Oarda, de unde văd că s-a și postat o poză de către florin74 și de asemenea am întâlnit în zona Teiuș multe basculante, dar din DN ritmul de lucru pare scăzut la structuri.

AlinC


Bulwyn


voicul

#aproapelafel.

+1 AlinC.
Din pacate cam asta e frecventa cu care trebuie facute filmarile   >:(

lupualb

Astazi in jur de ora 10, pe lotul 2 in punctul in care A10 va supratraversa DN, unde avem de mai bine de un an ridicati piloni pe o parte si alta a DN-ului, se lucra cu un compactor. Probabil pe acolo va fi dirijat traficul cand se vor aseza grinzile. La intoarcere in jur de ora 17,pe pamantul compactat, am vazut ca au administrat un lichid inchis la culoare, ca bitumul. Scuze ca nu cunosc exact termenii...


Ionut

15 km în 51 minute. Sounds legit. :sex:

whitedove

+1 AlinC !!!
pe cand si o filmare pe L2??

:cheers:

vasile.silion

În filmarea lui AlinC se vede și faimoasa coloană de mașini și TIR-uri care de-abea se mișcă (aici pe ruta Sebeș - Alba Iulia), ca probă pentru cei din Cnair care încă mai cred în basme...
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

vasile.silion

Tot din filmarea lui AlinC am tras următoarea concluzie(să-mi spuneți dacă greșesc): dacă cei de la Pizzarotti își fac grinzile pentru nodul Sebeș (cel puțin?) acolo, lângă breteaua A10-A1, pe sensul Alba Iulia - Sibiu, și apoi le depozitează lângă râul Sebeș, înseamnă că cel mai grabnic trebuie să finalizeze podul peste râul Sebeș, cu tot cu supratraversarea A10 peste sensul giratoriu de pe DN, astfel încât să poată apoi transporta grinzile dincolo de râu, pentru celelalte suprastructuri. Însă podul peste Sebeș e departe de finalizare, n-are nici culeele ridicate măcar...
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

filippasteur

@vasile.silion
Nu incerca sa gasesti un fir logic in modul in care lucreaza  Pizzaroti...