News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 27 Guests are viewing this topic.

paulmare

^vtr - sunt podurile mari peste mures si peste calea ferata
http://www.aicr.ro/uploads/images/Gallery/CM_13/E.%20PETZEK%20-%20Solutii%20eficiente%20%C3%AEn%20domeniul%20podurilor.pdf
vft - sunt si niste poze vechi de pe lotul strabag pe orastie sibiu, am repostat si eu una de-a lui bogdymol, foarte bine a prins detaliile
aici cand le-au imbinat, au sudat platbandele si armatura a ramas externa la mijloc, le-or fi lasat asa ca sa ne miram noi de golurile alea :) era interesant si daca aveam niste poze de la poligonul de la sibiu unde au turnat bucatile de grinda

Am mai zis odata, foarte frumoasa si eleganta proiectarea de pe lotul aktor, fara pile in Mures ca la "aialaltzii" care cred ca au pe cineva la apele romane, fara tziganeli (scuze)  gen podul "optimizat" al proiectantului spaniol de la comsa, pacat ca s-au impiedicat la executie 


elion


elion


elion


elion

#15080

Dacă acesta este proiectul final pentru podul Sâncrai atunci vom avea un rând de pile (sau chiar două) in Mureș.

AlinC

ST1, nodul rutier Sebes pana la podul peste raul Mures:


alinuttt

Dacă mențin ritmul actual pe L2 va fi bine!
2020 e în picioare, dar pe L1 e jale mare...

horatiu.cosma

Vrajitor mare Carreta, daca ajunge Cuc sa zice ce bine e pe L1 si ce rau e pe L2 (cand e aproape invers). "Sigureee, domn ministru, avem totul in santier, totul pregatit, totul sub control, anul acesta finalizam". Cred ca o sa ma uit pe sinteza sa vad cand au terminat podurile peste Sebes si Ampoi, sa incepem o numaratoare a rusinii si pentru punerea in opera o hidroizolatiei pe pod. La Mures parca vad ca mai trece un an pana vedem hidroizolatia.

danutzu_1069

#15084
La min 2:50, accident in... giratorii... Sau, ve  se intampla cand te bagi pe langa un TIR, cand asta ia o curba.... si este doar o banda...
(cel putin asa pare....)

yetiman

Nu e accident. E un TIR defect.


PS: Multumim AlinC si Ziarul Unirea. Vad ca esti peste tot in zona.  :cheers:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

danutzu_1069

Asta m-am gandit si eu, dupa postare...

AlinC

A fost defect TIR-ul. S-a circulat foarte greu pe langa el, iar coloana de masini era pana dincolo de Lancram. Ideea cu deschiderea partiala a ST1 cu incarcarea/descarcarea traficului prin sensurile giratorii, oricum ramane foarte buna, chiar daca s-ar mai putea intampla sa nu poata prelua tot traficul in orele de varf sau cand ramane blocata o masina mare intr-unul din sensurile giratorii.
Atat doar ca nu termina Alba Iulia Nord pana la finalul anului, dar pana in mai-iunie 2020 cred ca s-ar putea deschide partial ST1.

luc

#15088
^ Pff, filmarea de mai sus a lui Alin este de fapt mult promisul și așteptat lot între Nodul Sebeș și Alba Iulia Sud. În condițiile date sa vedem ce mai zic Cuc & Neaga? E gata domne' pana la finalul lui 2019... Poate văd și ei imaginea realității!!

Teo

Intr-adevăr, e liniște și pace pe lotul 1. E exact cum a tot spus Ionut, sunt perioade in care se concentrează forțele pe o zona, iar pe restul nu se întâmpla nimic, iar apoi dispar cu totul.

Comentariu separat: se tot afirma ca nodul Sebes va fi cel mai complex nod de autostrada din România. Înainte de inaugurarea pe lotul 4, același lucru se spunea despre nodul Turda. Ca o comparație între ele, ce ridica dificultatea la Sebes fata de Turda? Remarc existența unui rau (raul Sebes) și a unei traversări de Cale Ferată.
Alte elemente?