News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 25 Guests are viewing this topic.

vancouver

Tehnic nu prea e posibil ce zice acolo Cucu si cu seful Aktor, adica pana la sfarsitul anului. Problema e la podurile mari. Cel putin nu in conditii de eficienta economica normala, ca doar nu vorbim de mobilizat 10.000 de oameni si 2000 de utilaje, atunci poate ca e posibil.

Pe de alta parte eu personal apreciez aceste vizite ale lui Cuc pe santiere si imboldul pe care il da. Faptul ca un imbecil cizmar care a condus Romania a facut si el lucruri asamanatoare, nu inseamna ca metoda este din capul locului gresita. Sincer ma astept la mai multa seriozitate pe forum.

Nu il apreciez pe Cuc, nu sunt de acord cu modul cum a "avansat" in "cariera", cu studii facute pe la Spiru Haret si mai stiu eu pe unde. Dar in toate prostia lui, aceste vizite pe santier mi se par foarte bune, la modul cel mai serios. Comunicarea este esentiala in lumea civilizata, mai ales in constructii, iar implicarea de asemenea. Pe santiere implicare si comunicare inseamna sedinte. Nu este doar paravanul strict birocratic, numit CONTRACT. Avem un contract si restul nu ma intereseaza, asta e cea mai mare aberatie pe care o aud uneori pe santier. Foarte mult se poate rezolva prin comunicare.

Faptul ca Aktor isi asuma acum un termen extrem de ambitios, e cu totul altceva decat o declaratie gratuita de ministru. In mod cert vom vedea rezultate, eu zic ca se vad deja. Ca nu o sa fie gata in 2019, ci abia in vara lui 2020, si tot WOW va fi, in orice caz de o mie de ori mai bine decat in 2030, cum reiesea dupa progresul de anul trecut.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dragos76

Quote from: vancouver on June 27, 2019, 03:38:37 PM
Comunicarea este esentiala in lumea civilizata, mai ales in constructii, iar implicarea de asemenea.

De arcod, cu o mică steluță aici: comunicarea, dacă e să fie cinstită, se bazează pe informare, nu să fie o campanie de aburit neștiutorii.
Deci, cât timp astfel de vizite sunt constructive și aduc la iveală informații corecte, nu am nici o problemă că sunt folosite și în scop populist sau electoral. Cât timp suntem luați de fraieri prin multe din tâmpeniile ce le scot pe gură.... deja nu mai mi se pare ok.

vancouver

Ideea este sa criticam partea care e de criticat si sa apreciem ce e de apreciat. Adica nu sa ducem totul in derizoriu, numai pentru ca ne place sa-i balacarim pe altii.

Si anume putem critica lipsa de realism a termenului avansat si putem aprecia ca pozitive vizitele facute de ministru pe santiere, mai ales atunci cand vin si directorii firmelor care executa lucrarile, iar aceasta implicare a directorilor de obicei da un imbold lucrarilor pe santier.

E gresit sa spunem ca vizita ministrului este o prostie, pentru ca a spus ceva nerealist. Daca suntem seriosi criticam strict partea gresita din ceea ce a declarat, fara atac la persoana, bascalie si alte metehne tipic romanesti.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

#15033
AlinC,
cred ca ai incurcat cumva filmarile...

Probabil ai vrut sa postezi fillmul lui Walt Disney. Ala cu Pinocchio....

Si daca NU ai gasit filmul original, ai postat si tu ce ai gasit mai la indemana si care seamana cel mai mult cu baietelul din lemn.

Doar ca nu am vazut pe imaginile tale lungirea nasului in timp real...
Dar, deh, s-a angajat ca mai vine pe la voi... Sa setezi camera pe "masurat lungimi de nasuri"
O:-)

LE
@vancouver,
bascalia si ironia sunt un pic diferite.
Dar, in conditii normale, ironia ajuta la corectarea anumitor derapaje comportamentale...
(Minciuni, in limba noastra neaosa...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Mi se pare incredibil cat de usor sunteti prostiti unii dintre voi de cateva grinzi instalate si niste declaratii absolut fanteziste ale unui mascarici incompetent. In momente de genul asta imi vine sa-mi bag **** si imi vad de ale mele. Degeaba ne dam cu capul de pereti sa filmam, sa aducem graficele de executie (cu procese in instanta care dureaza vreo 12 luni), sa sa sa sa. Degeaba.

cristi5

#15035
@vancouver

Tot ce a facut vreodata Cuc pe un santier a fost pentru camere si campanie electorala nesfarsita. Am studiat secunda cu secunda una din actiunile lui, care apoi s-a dovedit filmata profesionist de Antena3, nu de staff-ul ministrului. Am pus si subtitluri deci m-am uitat atent: tot ce spune, fiecare gest, e campanie. Daca intr-adevar gandeste ce spune si are un titlu universitar, Spiru Haret e la glezna broastei.

Este incorect cum se leaga de constructorii straini si cand romanii dau teapa tace ca o pasare necantatoare.

Aktor nu vrea sa se rezilieze, asa ca a promis marea cu sarea. Si Cuc a cumparat sare, si-a mai facut niste campanie cu ocazia asta, si-o sa-si mai faca si la sfarsitul anului cand va umbla iar cu contractul in mana prin santier ca sa-l rupa, ca probabil stie si el ca e imposibil 2019.

Tu vorbesti de seriozitate pe forum, dar eu credeam ca si politicienii au trecut de faza cabotinismului de santier, de etapa de gradinita a constructiei de autostrazi.

Mare rahat ca se duce pe santier. Si la Craiova s-a dus si a pus 3 borduri pe un drum tehnologic. Un needucat in plus pe un santier care merge acolo numai ca sa se rupa in figuri nu are cum sa ajute.

Diferentele majore dintre primul si al doilea mandat Cuc sunt legate de comunicare. Staff-ul de comunicare e mult mai bun acum. Dar nu poti face din rahat bici, cum nu poti termina ST2 in 2019.

Alta diferenta e ca acum se grabeste. In 2017 isi permitea sa tina LD2 inchis 3 luni degeaba, sa intarzie LD3 cu 2 ani etc. S-au dus naibii principiile lui (si ale acolitilor din gasca Ionita) de atunci.

Ionut

Va rog nu deviati de la subiect, adica A10. Se poate discuta despre termenele fanteziste inaintate de idioti, dar va rog sa vorbiti strict de santierele de pe A10 aici. Sunt atat de ocupat si de stresat incat n-am chef de glume, impart cu mare generozitate ban-uri celor care deviaza prin papusoi. Tot ban-uri isi vor lua si cei care insista sa-mi dea dislike doar de dragul de a ma enerva.

paulmare

Pai si-a lasat o portita, a spus ca "se da in circulatie", nu ca se termina, poate va cere Cuc sa puna bac la Radesti si "a rezolvat"
Oricum 30 de milioane de euro ca sa plateasca din urma si sa aiba capital de lucru sa comande materiale si lucrari- o gramada de bani a adus aktor, si faptul ca au preluat direct pe aktor grecesc contractul, iarasi e un lucru bun

Ionut

La dracu, nu se da nimic in circulatie pe ST2 anul asta! Terminati cu ineptiile!

Nelu63

#15039
Sunt de aceasi parere ca nu se termina nimic anul acesta , de si personal as dori acest lucru . Nu sunt specialist dar din experienta de pe forum pot si eu sa-mi dau cu parerea ca daca situatia se inbunatateste pe santier sunt sperante pt. sfarsit 2020.

AlinC

Asa arata astazi ST2, de la sol, in timpul vizitei ministrului Cuc. E praf si pulbere, la propriu si la figurat:



Iceman

#15041
S-ar putea termina anul asta nod Teius - capat de lotul 2 spre lotul 1 ....Daca se vrea cu adevarat :)
In rest totul ramane o telenovela.........

alin2pas

Va fi un muzeu în plus fără nodul Alba Iulia nord.

luc

#15043
Dacă suntem la capitolul speculații nu e nevoie de Nodul Alba Nord complet pentru descarcarea/intrarea pentru a fructifica ceva din L2. Cele 2 bretele sunt ușor de făcut. Nu implica continuare pasajului peste CF, punctul vulnerabil, ci doar ridicarea acelui pod metalic peste A1. Repet speculam și altele sunt cu adevărat problemele.

voicul

Zici ca e groapa de gunoi pe ... cred ca peste 50% din traseu.

Mi-a adus aminte de melodia "Varza". Dedicatie pentru Aktor sau CNAIR? Hai pentru amandoi sa nu se supere nimeni.