News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

reed

m-am uitat si eu la toata documentatia aia..imi plac unele supratraversari,acolo unde podurile sunt facute ca cele de la Fetesti.O ineptie intr-adevar acel sens giratoriu din nodul Alba Iulia,acolo unde,poate,cand va fi liber de trafic se vor face drifturi in jurul lui, :lol: alta explicatie nu prea vad(decat poate daca se construieste ceva acolo,pe o parte,sau cealalta,si va deservi ca si cale de acces).Cat despre tunele,de ce sa ne miram ca s-au scos,majoritatea celor ce dau avizele astea sunt inca fosile comuniste,fara viziune si rigizi la orice e nou.

alecu26

eu zic ca nu vei vedea nimic de acest gen in final.
Drumurile noastre POATE;

mitsu

Quote from: reed on July 26, 2013, 12:17:59 PM
Cat despre tunele,de ce sa ne miram ca s-au scos,majoritatea celor ce dau avizele astea sunt inca fosile comuniste,fara viziune si rigizi la orice e nou.

Constructorii pot propune tunel in loc de debleu oriunde, nu-i opreste nimeni. Si sper ca, dupa faza cu Imbecilo, ofertantii sa viziteze fiecare lor, sa vada ce-i asteapta, sa nu se trezeasca apoi ca "aici avem alunecare de teren, n-am stiut"...


bgd77

@dorum, multumesc pentru link

Ce nu-mi place la acest proiect sunt nodurile rutiere de la Sebes si de la Turda. Mi se par foarte inghesuite, nu respecta deloc prevederea ca un nod sa fie la minim 2 km de altul. Cel mai rau mi se pare la Sebes, unde daca vii dinspre Turda si o iei spre Deva pe autostrada o sa intrii in conflict cu cei care vin dinspre Sibiu pe autostrada si vor sa iasa la nodul Sebes Vest.

Pellady

Autostrada Transilvania si-a gasit investitori spanioli

Aceste firme intenţionează să investească în proiectul Autostrada Transilvania, proiectul drumul rapid în regim de autostradă Sebeş -Turda

dorum

...si-a gasit pe naiba...povesti ziaristice...vine dracu sa faca in concesiune ceva pana nu are mega garantii guvernamentale...pt ca romanu' e tot roman...am colegi care castiga f bine si cand s-a deschis subiectul daca vor merge pe autostrazi cu taxa, raspunsul a fost categoric NU...""pai de ce sa platesc cand pot sa merg pe DN???""...daca oameni cu scoala, bine platiti intr-o multinationala gandesc asa, cum credeti ca gandeste badea Gheorghe care chiar nu-si permite sa dea 3-5E pe 100km??

...va mai trece multa apa pe Mures, Somes, Olt, Jiu, Bega, etc pana cand romanu' nostru isi schimba mentalitatea....Bai frate roman...e mai importanta o suma modica de bani decat siguranta ta si a familiei tale????....e mai importanta aceeasi suma decat timpul tau pierdut aiurea prim ambuteiaje pe DN-uri?????

...in alta ordine de idei, despre Sebes-Turda, ii asteptam sa liciteze...nu ca mi-as dori sa avem constructor spaniol, dar na, vedem....

florin74

#187
Cat de curand cred ca o sa vina investitori din Cuba si Coreea de Nord, o sa trebuiasca sa le dam cate o bucata din A3 sa nu se supere pe noi, asa de mare este interesul.
Sincer vorbind, baliverne si tampenii declarate de politicieni locali, cred ca ar trebui sa le ignoram complet.

radutm

#188
De la "si-au exprimat interesul" si pana la "intentioneaza" e cale tare lunga. Totusi, sa presupunem ca exista si un sambure de adevar si ca aceste firme spaniole ar vrea sa investeasca in infrastructura mare de la noi. Sunt cateva motive pentru care ar face-o: marile companii din vest sunt disperate sa prinda contracte oriunde in lume pentru ca in Europa nu se mai baga foarte multi bani in infrastructura, sunt companii supradimensionate care si-au gandit strategii grandioase in lumea noua, ca pe urma sa se trezeasca cu companii locale care au capatat know-how si tehnologie si le fac o concurenta acerba, sustinute fiind si de guvernele locale, si mai exista in spatele lor fonduri de investitii care stau pe munti de bani, care iau randamente microscopice si sunt disperate dupa investitii care sa le tina in viata. Problema lor este ca nu prea stiu ce inseamna Romania, ce obstacole au de trecut. Cand se vor lamuri, vor face probabil cale intoarsa.
cont inchis

alecu26

tocmai au castigat.

in Qatar s-au anuntat castigatorii metroului din Ryhad si Doha.....adica vreo 20-25 miliarde de euro, mare amajoraitate lucrari civile.

Mari castigatori: Bechtel, FCC, Impregilo-Salini, OHL, Porr, Vinci....
Drumurile noastre POATE;

tigrel58

A inceput sarabanda cererilor de clarificari si amanari pentru deschiderea din 13.09, exemplu:
"Va rugam sa acordati o extensie de timp de minim 45 de zile pentru prezentarea ofertelor, tinand cont de faptul ca este un contract foarte complex (Fidic – Cartea Gelbena) cere necesita timp pentru pregatirea unei oferte conform cerintelor si, nu in ultimul rand, pentru faptul ca in luna August in Italia si nu numai majoritatea institutiilor sunt inchise pentru vacanta, in consecinta nu se pot obtine certificate (certificat fiscal, caziere, etc.) necesare pentru a indeplini cerintele din fisa de date."
Sursa: SEAP, anunt de participare 145100.
Nota bene: inca nu s-au facut contestatii pe documentatia de atribuire.... DEOCAMDATA.

Archi

Eu nu inteleg dece aceste termene sunt atat de flexibile. Logic ar fi ca odata pus termenul, acesta sa nu fie prelungit din cauza faptului ca unele firme sunt mai "lenese". :bash: Daca nu termina documentatia la timp, nu mai participa la licitatie! Simplu!  Astfel s-ar invata minte sa respecte termenele. (macar cele de depunere a ofertelor daca nu cumva, din intamplare, l-ar respecta si pe cel de executie)

Redox

Daca se acorda extensia de 45 de zile, 99% nu se va mai semna nici un contract pana la finele anului.

tigrel58

CNADNR se tine tare acum, a raspuns ca nu decaleaza, dar sa ne aducem aminte nu cu mult in urma, pe loturile Lugoj - Deva au fost amanari din aprilie pana in 20 august. Este posibil, chiar foarte probabil sa se faca cereri de suspendare la CNSC, care daca se admit sunt executorii.
Partea proasta e ca toate termenele trebuie stranse, daca CE nu ne aproaba in toamna regula n+3, se poate darama toata cosmelia.

Redox

Sa inteleg ca regula n+3 nu este inca aprobata de CE? Am crezut ca aceasta este "aprobata de la sine".