News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 24 Guests are viewing this topic.

Tavi

I-a mutat de la "caseta" aia amarata de la paraul Iovului care le-a luat doua luni  :(

voicul

Ce remarc: in 30 martie nu era nimic acolo (doar niste fier adus) si pe 31 probabil nu s-a lucrat, dar nu e (mai) nimic de sarbatorit.

Poate mai gasesc oameni sa termine in 20-20.

AlinC

ST1, podul peste raul Mures si nodul rutier Alba Iulia Sud


horatiu.cosma

Avansul la armare și suprabetonare e sublim, însă lipsește cu desăvârșire.

AlinC


Tavi

^^S-a mutat microbuzul cu fierari la Lancram ... de unde oameni?
Ziceam sa ma abtin pana la sfarsitul aprilie pentru evaluare mobilizare pe principalele santiere dar in afara de A+ MB pe A10 nu avem nimic spectaculos. Si de fapt nici acolo nu este spectacol ci, cum zicea Ionut, normalitatea ...
Trist, oameni buni!
Hai, liber la dat cu minusu' :|

AlinC

ST1: podul Mures, nodul rutier Alba Iulia Sud, breteaua spre centura si "groapa de gunoi fantoma":


Teo

La minutul 4:40 ce se lucrează? Sunt lucrări vizibile de pe pasajul peste CF dintre Partos și Alba Iulia.

Daniel_I

Quote from: Teo on April 04, 2019, 05:44:24 PM
La minutul 4:40 ce se lucrează?
Acolo se lucreaza de aproximativ 2 luni de zile la relocari utilitati (conducte apa / gaz). In ritm de melc. Tot din DN1 se poate vedea cum nu inainteaza mai deloc.
On The Road

Dominik

Au ramas totusi 3 fierari si la podul de peste Mures  :lol:
You're in Steelers Country

Stefan01

La nodul Alba Iulia Nord lucrau la unul din stalpii celei de-a doua LEA 20 kV. Este vorba despre linia putin mai departata de cea mentionata in ultima mea postare.

Vedere de ansamblu cu zona unde se lucra (marcaj de culoare albastra) - captura realizata din filmarea celor de la Ziarul Unirea


Imagini care le-am realizat de la sol







laszlo.robert

Oare de ce nu se betoneaza deschiderile care sunt deja  armate? Unele au deja vechime.

Nelu63

Multumesc frumos AlinC pentru filmari . Se vede miscare pe lotul 1 dar cand facem o comparatie cu UMB parca stau pe loc. Incet de tot cu relocarile de utilitati , lalaiala la poduri, la terasamente slaba miscare si la groapa de gunoi nici o miscare.  Inca odata multumesc tie pentru efort.  :gj:

Daniel_I

#14263
Am facut o captura de ecran cu stadiul tuturor structurile de pe lotul 1. Se poate vedea tot volumul de munca ramas. E preluata din ultima filmare a lui Alin cu tot lotul 1
Nod Sebes, supratraversare A10 peste A1

Pod raul Sebes neinceput

Viaduct A10 E81 - breteaua A1 - E81

Bretea scurtă A10 giratoriu Sebeș. Se vede structura de Corten în stânga și culeea Nord

Bretea viteza A1 - A10 pilonii
Bretea viteza A10 A1 spre Deva și supratraversare CF e în stadiu incipient.

supratraversare drum agricol Lancram (Calea Vacii)

Pot metalic CORTEN, supratraversare E81 - A10 si supratraversare drum agricol

Pod Raul Sebes

Oarda Suptratraversare A10 drum local si Viaduct Oarda


Supratraversare DJ107 si pod Raul Mures

Nod rutier Alba Sud

Pod Raul Ampoi

Supratraversare DJ107C

Supratraversare drum local Drambar - Centura Alba

Supratraversare drum local balastiera Florea

Alba Nord viaduct CF

Linia electrica LEA 220KV inca nerelocata blochează avansul la viaductul Alba Nord

Pod metalic DN1 / E81 peste A10

Mulțumim Alin și ziarului Unirea pentru cele mai mai bune imagini din șantier!
Domnul ministru Cuc poate să rămână în birou să deblocheze proiectele de infrastructură. Nu e necesar să cheltuiască bani pentru deplasări degeaba în teren.
On The Road

horatiu.cosma

Ai uitat 2 structuri în nodul Sebeș: una peste A1 care se leagă în giratoriul existent dinspre Sebeș și una peste CF dinspre A10 spre A1 (Deva).