News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 24 Guests are viewing this topic.

Stefan01

#13965
@Quest
Am vorbit si acum cateva luni de zile, dar am actualizat situatia oferind un raspuns lui TibiV. Postarea cea mai recenta cu raspunsul la intrebarea ta este aici.
Pentru cele centrale s-au ales ginzi metalice deoarece deschiderile (distanta dintre doua pile) sunt mari. Aceeasi situatie este si in cazul celor doua poduri metalice aflate la intersectia A10 cu DN1 in apropiere de Lancram, respectiv nodul Alba Iulia Nord.

Daniel_I

#13966
Pizzaroti a reluat azi, sâmbătă asfaltările. Se lucra pe terasamentelu de la podul peste Ampoi spre Alba Nord. Cum nu se mai anunță temperaturi negative dimineața, sper să înainteze!
On The Road

Drive_140

Pentru ce sunt facute aceste gropi?

NGC

#13968
Gropile au fost umplute cu piatra sparta si acolo s-au calat macaralele.

De remarcat si ca la culeea unde monteaza acum grinzi au fost nevoiti sa sape in terasament pentru a permite rotirea macaralei pe pozitie cu sarcina in carlig.

elion


alexandruduma

Deci nimic toata saptamana...

Quest

Common sense will get you far !

AlinC

Pe ST1, la podul peste raul Mures mai au 4 jumatati de deschidere de armat, daca am numarat bine. S-au miscat greu acolo:


AlinC

La Alba Iulia Nord nu au mai reusit ieri sa puna grinzi. Cred ca din cauza vantului:


vancouver

La podul peste Mures degeaba se grabesc cu o operatie, daca cea care urmează nu începe imediat. De exemplu avem deschiderile betonate, unde urmatoarea operatie sunt marginile (trotuarele) inclusiv grinzile de margine. Aveau deschideri betonate de anul trecut si iata abia in filmarea de azi vad primele prefabricate aduse pentru operatia asta. Apoi trebuie sa vina cu hidroizolatia, etc..

Sau altfel spus, activitatile care urmeaza nu sunt imediat in spatele fierarilor, ca sa zici ca e vreo presiune, asa ca nu vad de ce fierarii sau cei care betoneaza in spatele lor ar trebui sa se grabeasca.

Altele sunt problemele critice ale santierului. Relocarea liniei de inalta tensiune de la Alba Nord, problemele din nod Sebes, problemele cu groapa de gunoi de la Alba Sud... aici ar trebui atat noi, cat si CNAIR, cat si constructorul, sa insitam si sa incercam sa grabim procedurile. Podul peste Mures poate fi pus deja la capitolul ,,in linie dreapta", acolo nu este nici o piedica. La nevoie acela e gata in ca. 3 luni, asa cum lucreaza probabil in 6-7 luni.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

JohannDB

  "Pentru ce sunt facute aceste gropi?"
"Gropile vor fi umplute cu piatra sparta si acolo se vor cala macaralele."
   Și eu mi-am pus întrebarea, dar din cel puțin poziția celui ce-a luat imaginile, o macara acolo, după prima grindă ridicată, nu mai are front de lucru.... Mi se par prea "sub pod" (cel puțin cele dintre sensuri) și chiar unde sunt deja grinzile puse, gropile sunt goale și prea curate....


voicul

Multumim @AlinC pentru efortul depus si multe +++

Era o vorba ca firma mama Pizzarotti a cerut accelerarea pe acest lot. Se poate si mai bine, dar nu e un ritm rau de lucru. De apreciat ca lucreaza si duminica (da, costa mult mai mult sa lucrezi sambata si duminica).

Sa o tina asa pana termina.  :)

RobertH

JohannDB Nu sunt facute gropile pentru viitoarele pozitii unde vor venii macarale ci sunt vechile pozitii care sunt acum golite si bagat pamant la loc. 

NGC

^^^ Trebuia sa vorbesc la trecut si am corectat acum, dar ideea ramane. Acolo se caleaza macaralele.