News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 24 Guests are viewing this topic.

ddfab

la nodul Alba nord, s-au apucat de foraje pentru culeea bretelei care urca pe autostrada, in directia Sebes, cu o foreza. cealalta foreza, care a fost parcata aici peste iarna, cobora azi de dimineata spre calea ferata, la viaduct, pe partea cu dn1.





AkaManah

Eu zic sa nu luati de bun tot ce vedeti ca vine de la politicieni. Sunt trimisi la produs voturi. Declaratiile iresponsabile, gogosile, vor fi la ordinea zile. E an electoral, totusi.

horatiu.cosma

^^
Cifrele alea din buget care se întind până în 2023 nu au nicio legătură cu realitatea și cu ce e în teren. Dar din păcate politicieni care nu se pricep sau aleargă cu orice preț după cameră + o presă care nu filtrează aproape nimic transformă niște cifre fără nicio relevanță într-o știre.

mircea

#13625
Uitându-ne la mobilizarea de forțe din ultima vreme, în special pe L2 la Aktor, nu-i departe de realitate cu 2023, oricât de politicianistă e afirmația. Dacă va urma, doamne ferește, o reziliere în urma miserupismului de la Aktor, ba chiar încep să cred că-i optimist cu termenul. Cam cum eram eu prin 2014 când, pesimistic ziceam, că în 2018 sigur îs gata, cu toate întârzierile specifice spațiului carpato-danubiano-pontic.

GDPR

Nu va faceti griji: e gata cand e gata, nicio zi mai devreme.  :)

AkaManah

Adrian Rosca, absolut imbatabil ce ai spus! :lol: :lol: :lol:

AlinC

Pentru luna februarie se lucra binsor astazi la Alba Iulia Nord:


medicul de garda

Eu nu inteleg ce se intampla la podul peste calea ferata de la nodul Alba Iulia nord. Vad ca au asamblat tablierul pasajului peste calea ferata la dreapta santierului. Sunt doua tronsoane lungi de tablier metalic, imi este extrem de greu sa cred ca enormitatea aia poate fi translatata, rotita, inaltata si asezata pe pilonii coresponzatori intr-o singura bucata  ???

Daca este posibil, e clar ca e o tehnologie folosita in premiera in Romania, poate stie cineva sa detalieze. Se vede ca Pizzarotti intentioneaza sa foloseasca la scara larga aceasta tehnica, si podul pe DN1 din Alba nord tot dintr-o bucata pare sa fie deplasat (desi e mult mai mic) si pare ca si in nodul Sebes se pregatesc sa faca acelasi lucru. Asa experienta nasoala au avut cu grinzile de beton de s-au hotarat sa pune poduri de metal dintr-o miscare?
Trust me, I'm an east-european doctor!

horatiu.cosma

^
Să nu uităm că Pizzarotti are și lansatorul de grinzi în șantier. Nu îmi e clar, poate ne ajută specialiștii: oare ar fi o variantă să urce tablierul metalic pe rambleu și să îl translateze cu lansatorul pe poziții?

alexV

otelul asta special o fi mai usor ca aluminiul.
asteptam si vom vedea.

Europiu

Quote from: horatiu.cosma on February 13, 2019, 01:30:14 PM
lansatorul de grinzi
Si mie mi-a fost pe limba (deget) sa scriu asta, dar tot trebuie sa duci ditamai ansamblul pana la terasament...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).


paulmare

La giurgiu ruse au fost 55 de tabliere in greutate totala de 18200 de tone, aduse de prin polonia ungaria si cehoslovacia, o parte facute la um bocsa
si cumva le-au adus si asamblat prin nituire si ridicate si puse pe pozitii peste Dunare la inceputul anilor 50

acum cred ca vine Deme cu 2 macarale de 300 de tone sau cu senilata aia mare (de 750 tone ???) , greutatea tablierului trebuie sa fie trecuta undeva in proiectul tehnic, nu e asta o problema de care sa se impiedice in nici un caz