News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

Ionut

#13470
Optimism? Esti sarcastic, presupun.

Apropo de optimism, imi aduc aminte ce sperante trageam in 2014. Asa ca m-am strofocat si am gasit discutiile din octombrie 2014, imediat dupa solutionarea contestatiilor la CAB de pe loturile 1 si 2.

Eu eram cat de cat realist, dar tot nu ma gandeam la ce va urma:
Quote from: Ionut on October 27, 2014, 04:55:39 PM
Termenele vor fi in 2017, este foarte greu sa finalizeze in 2016. Imposibil nu cred ca este, insa e greu pentru ca terenul nu este chiar usor. Plus ca pot sa apara alunecari si alte probleme. E prematur sa ne aventuram la un termen realist.

Si altii visau cu ochii deschisi, OMG. :lol:
Quote from: ciprebbe on October 27, 2014, 05:34:01 PM
2016 e an electoral, 2017 nu.... deci posibil sa vedem gata

Mama ce haiosi suntem. :lol:
Quote from: dojaalex on October 27, 2014, 06:01:15 PM
Excelent.
Lot 2 ....astept cu deosebit interes, mai ales ce subcontractori vor avea. 2017
Lot 1 - minim 3 ani, de azi inainte! Daca au acelasi ritm "sustinut" ca la CF, la ce caracatita au la Sebes...vai si amar! la fel curios cu se descurca la autostrazi. 1 Dec 2017

Adi ii injura de pe-atunci la greu pe Impregilo. :D
Quote from: adiarc on October 27, 2014, 08:19:52 PM
poate unii nu sunt de acord ,dar eu ma bucur si pt faptul ca S-Impregilo nu a luat lotul 1...bravo  :cheers:

Si CAMPIONUL este... :lolz: Pfai ce tare e asta!!!
Quote from: dr4qul4 on October 27, 2014, 09:19:25 PM
Eu nu va înțeleg de ce sunteti atât de pesimiști.
Oficial termenul este de 4+18 luni. Așadar la sfârșit de august 2016 ar tb sa fie toate 4 terminate.
Loturile sunt destul de scurte si timp e destul.
Astaldi pe nadlac -arad, ne-a aratat ca se poate face ceva si in mai puțin de un an. Si TS ne demonstrează ca un lot poate fi terminat in mai puțin de 2 ani.
Ok, loturi mai ușoare, dar mai lungi. Iar UM, daca menține ritmul, termina un lot infinit mai greu (desi mult mai scurt) in ceva mai mult de 18 luni.

Uite unul care stie.
Quote from: panda_no 5 on October 27, 2014, 09:50:07 PM
Pizzarotti s-a miscat in salturi pe tronsonul de la intrarea in Bucuresti.
De departe cei mai slabi pe un relief da campie.
Au tras de timp cat au putut si s-au agatat de orice problema aparuta pentru a tergiversa.Nici in acest moment nu sunt gata nici macar pina unde au contractul inca valabil.
Au o singura scuza, finantarea foarte proasta.
Numai ca de aceeasi finantare au avut parte si ceilalti constructori.
UMB-ul a terminat cu mult inaintea celorlalti.
Sa dea Domnul sa ne demonstreze Pizzarotti contrariul.

Alecu le zice bine despre fazate.
Quote from: alecu26 on October 28, 2014, 01:02:06 PM
Si ce misto va fi in primii 1-2 ani din exercitiul viitor: Guvernatii se vor lauda cu procente exceptionale de absorbtie, uitand de fapt ca sunt bani din trecut.

Si Horatiu e din alt film. :lolz:
Nu a gresit Horatiu decat cu vreo 2 ani si jumatate. :lol:
Quote from: horatiu.cosma on October 29, 2014, 05:36:44 PM
Din ce se vede si aude, am sperante mari ca vom avea la inceputul lui 2016 cele doua loturi finalizate. Chiar ma avant sa spun ca daca avem parte de un 2015 fara prea multe precipitatii, ar putea fi terminate ambele in 2015. Lotul 4 este mai avansat si datorita traseului mai usor, va ramane asa pana la final, deci vom avea pentru o perioada de timp(sper cat mai scurta) o noua autostrada de tipul "Balint-Sanovita".

Eu tot sceptic dar nici pe departe nu ma gandeam la cosmarul care va urma...
Quote from: Ionut on October 31, 2014, 08:16:25 AM
^^ Un alt element: deschiderea pe 19.03.2016. Ar fi bine, sa vedem.



SUPER HAIOSI!

luc

Da, Ionuț pentru ca în România se poate și așa... Constructorii vor profit maxim și se agață de orice chichiță administrativă care le dă termenul final cât mai departe (vezi cazul exproprierilor pentru utilități). Să ne amintim cum fostul ministru Rus cu doamna Crețu făceau vizite la Lotul 4 care nu avea autorizație de construcție. De.. alte vremuri ... Noi eram optimiști.
Deja am pierdut un pariu de prin 2010 cum ca până în 2020 vom circula pe autostrada de la Alba Iulia (Sebeș) la București.
Principalul vinovat este CNAIR care în calitate de beneficiar lansează licitații cu un SF prost și de aici tot tăvălugul pe care îl știm cu toții!

Până nu se schimbă total acest mod de a pregati licitațiile și urmări lucrările vom rămâne niște optimiști incurabili... 

horatiu.cosma

Vai de mine, ce inocent eram pe atunci  :lol:. Aveam cam o luna de cand ma inregistrasem la mesajul ala, era perioada ban-urilor, mult optimism, ce vremuri  :D. De atunci m-am lecuit cu lalaitii.

laszlo.robert

Da Horatiu ,dar de atunci am prins toti experieta si ne-am lecuit de optimism ,din pacate  realitatea este alta!

AlinC

Pe ST1 inca nu au inceput sa lucreze. O filmare de astazi cu viitorul nod rutier Alba Iulia Nord:


GDPR

^Hai ca sunt 2 insi la lucru chiar langa calea ferata

ciprebbe

Cred ca se lucreaza si la structura metalica in dr, spre Mures. Pare destul de mult din tablier sosit in santier.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

radupe

Quote from: Ionut on January 19, 2019, 07:03:02 PM

...

Si altii visau cu ochii deschisi, OMG. :lol:
Quote from: ciprebbe on October 27, 2014, 05:34:01 PM
2016 e an electoral, 2017 nu.... deci posibil sa vedem gata

...


La drept vorbind si 20 20 e an electoral!   :lol: :lol: :lol:

ciprebbe

Sa nu uitam de 2024 in ritmul acesta :) (Sper sa nu citeasca Aktor mesajul)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

AkaManah

#13479
Am vazut ca se aduc utilaje pe L2 in zona Santimbru. In fiecare zi apar. De asemenea am vazut ceva miscare in zona relocarii magistralei de apa la Oiejdea. Pe L1 cred ca se vor apuca de daramat podul de la Paraul Iovului. Au tras o conducta izolata peste pod, probabil pentru a putea indeparta vechea conducta care trecea pe sub pod.

ddfab

Quote from: ciprebbe on January 21, 2019, 05:16:12 PM
Cred ca se lucreaza si la structura metalica in dr, spre Mures. Pare destul de mult din tablier sosit in santier.

da . s-au apucat de sudat la grinzi, pe platforma de langa calea ferata. sunt destul de multe puse cap la cap.
in alta ordine de idei, s-au apucat si de spart la podul de peste paraul iovului, dar fara prea mult elan...

AlinC

Aktor a avut saptamana asta un anunt de angajari in ziarul local.

adiarc

am vazut muncitori si pe lotul 1,Pizzariotti,la Alba Iulia Sud la podul peste Mures de langa localitatea Limba.

Altfel devierile aceluiasi constructor arata tot mai rau,mai ales la conexiunea cu drumul vechi. ( tasari,gropi,cratere )....cea de la Paraul Iovului ,relativ recent refăcută arata chiar mai rau decat cea de la Lancram
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Stefan01

Se demoleaza podul (DN1) peste paraul Iovului (zona Alba Iulia Nord).
Pun pozele mai tarziu.