News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 39 Guests are viewing this topic.

cristi5

#13050
Quote from: BoGDaN on October 18, 2018, 09:56:03 PM
Nu înțeleg de ce nu sunt penalizați constructorii neserioși și mai ales de ce nu sunt descalificați la licitații.

Inteleg ca timpul contractual incepe cam cand e gata ultimul AC major. Care e intarziat din cauza reproiectarii, legislatiei (jdemii de pasi la fiecare expropriere, revizuire AM...), functionarilor care aplica legislatia (work to rule) si a constructorului care stie sa se joace cu legislatia si functionarii.

Impresia mea e ca Pizzarotii a lalait cat a putut de ex revizuirea AM (necesara pt AC) la Sebes. Probabil nu are asa capacitati mari sa construiasca tot lotul "deodata", plus lotul CF vecin. Asa ca interesul a fost sa prelungeasca termenul cat pot.

Pe cine sa descalifici, oamenii nu au nicio zi intarziere... astia bine macar ca lucreaza. Altii castiga licitatia si apoi reziliaza, vreo 4 ani pierduti. Altii mai buni nu vin, s-au saturat de partenerul serios.

Intariti-va statul...

ddfab

in sfarsit , au inceput sa asfalteze pe L2, in spatele albalact. au ajuns pe la jumatatea portiunii pregatite cu cateva zile in urma...












din pacate nu este spectacolul de pe alte loturi(vezi UMB si chiar pizzarotti).3 compactoare , un finisor si 2-3 camioane...

alin_simeriaveche

Hai ca e bine. La fix, ca tot se anunta vreme "buna" in toata tara.


horatiu.cosma

#13054
^
Alin, să îi întrebi când te mai vezi cu ei dacă kilometrii ăia de terasament finalizat de luni de zile între giratoriul Lancrăm și Oarda și pe care nu sunt în stare să vină cu balast stabilizat și asfalt sunt tot din cauza stâlpilor de curent. La fel și după Ampoi spre Alba Nord. Sau armarea la Mureș, care merge foarte foarte încet (sunt 9 deschideri armate de vreo 2 luni deja, abia săptămâna asta au început-o pe a 10-a și a 11-a). Sau structura aia casetată de la pârâul Iovului prin care vor devia DN 1 ca să se poată apuca de structura pe DN 1 peste autostradă. Sau când se apucă de hidroizolație la Ampoi, Sebeș, că e gata suprabetonarea de ceva timp, ce așteaptă? Sau sau sau. Sunt o grămadă de lucrări care merg cu frâna de mână trasă comparativ cu UMB, Astaldi sau alții care paradoxal, cu aceleași probleme, pare că pot să facă treabă. O să îți răspundă că acuma în câteva zile încep, accelerează, că totul e roz, frumos, perfect. Am auzit poveștile astea din 2016 începând cam pe fiecare șantier pe care sportul național e lălăiala, deja m-am scârbit. Noroc că vin ploile săptămâna viitoare și le mai taie elanul, că altfel terminau anul ăsta...

flashu74

^
Foarte bine zis. Cu năduf. Am exact aceleași gânduri. Mai ales că am văzut făcute o grămadă de plăți pentru acești "lălăiți". Uluiala mea se datorează și faptului că am văzut în continuare câștigând licitații pe unii de acest gen în detrimentul unora care par totuși că-și fac treaba. Știu că nu înțeleg eu lucrurile.

Stefan01

L1
Astazi, in urul orei 13:30, Pizzarotti a inceput sa excaveze pamantul aflat la intersectia dintre A10 si DN1 (in apropiere de giratoriul provizoriu de la Lancram). Excavarile erau intre viitoarele culei ale podului peste A10. Fara poze de data aceasta deoarece era trafic intens.

dorum

Oare cine poate sa-mi explice si mie, la nodul Sebes, cum dracu faci un morman de pamant apoi forezi in el??? ca vad ceva culee gata, iar la altele vad doar varful pilotilor... mie-mi suna ca si cum mi-as face fundatie la casa in pamant de umplutura...

danutzu_1069

Pai daca aia o sa fie cota finala a terasamentului....
Si nu a spus nimeni ca acei piloti au 5 m adancime. In mod sigur au o adancime corespunzatoare....

GrmmrNzi

... și poate s-au gândit că e mai simplu să ridice și compacteze terasamentul și apoi să foreze prin el, decât forat la cota inițială + ridicat piloni cu cofraj + așezat și compactat terasamentul în jurul pilonilor. Varianta B e ceea ce a făcut UMB la ambele capete la Șoimuș.

elphax

 Toate lucrările se fac după niște planuri,  din anumite motive managerul de proiect le-a pus în aceasta ordine. Uneori ordinea etapelor nu pare logică  dar depinde de multi factori

trifuhoria

#13061
Am dat o fuga pana la giratoriul de la Lancrăm-LukOil ...








trifuhoria

DN-ul pare sa vina exact la același nivel ... la nod sebes cred ca Marcu aducea pământ de la Alba nord. Am văzut in departare(knospan/Holz) basculante cu telescopul de la bena întins...
Duminica frumoasa!

elion

@Granata06
zona Ciumbrud-Sâncrai (lot 2)

JohannDB

În primul video cu Nodul Rutier Sebeș, la momentul 1:40 - 1:53 se vede o acumulare/ baltă.... E un viitor punct "Grind" sau "Ilia" ?
La fel și-n al doilea video, cu giratoriul de la Lukoil Lancrăm, pe DN1, o altă acumulare/baltă, la secundele 0:30 - 0:47.....