News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 35 Guests are viewing this topic.

thinker

#12975
corect  :D  cu o singura mentiune - daca gasim o singura firma din Romania care a primit o cerere de oferta pentru a confectiona acele grinzi.

De fapt in opinia mea e vorba nu de opinia de aici de pe forum ci de practica firmelor italiene care incearca sa lucreze preponderent cu firme italiene, de practica firmelor germane care incearca sa lucreze preponderent cu firme germane si tot asa. Probabil e si pe undeva corect, isi cunosc furnizorii, e mai usor, etc.
Dar asta ar fi ultima problema de discutat aici, problema e sa avem autostrazi,cai ferate si restul infrastructurii puse la punct, apoi poate vom avea si o economie mai puternica, mai multe firme locale puternice care sa construiasca autostrazi, etc.

Asa ca hai sa oprim aici discutia.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

AlinC

Astazi era ceva activitate pe ST1, langa sensul giratoriu provizoriu de la Lancram. Probabil se pregatesc pentru grinzile metalice:


AlinC

#12977
La nodul rutier Sebes, chiar daca nu au trecut de A1 in partea cu Rapa Rosie, ridica terasament pentru a fora:


udar

#12978
sunt ceva probleme la acel sens giratoriu ?
vad ca foreaza in fundatie si mai sunt piloni forati care nu au fost legati de ea .....
asta sa fie cauza de au stat atata timp fara sa mai faca ceva !?

danutzu_1069

@istvan, ziceam ca se poate aduce tabla, nu produsul finit.
Nu stiu daca Sidex are tipul asta de tabla.

Daniel_I

Quote from: udar on October 12, 2018, 05:13:16 PM
sunt ceva probleme la acel sens giratoriu ? vad ca foreaza in fundatie si mai sunt piloni forati care nu au fost legati de ea .....
Opinia mea e ca pe acei piloti forati din culea Nord care acum sunt scosi din pamant se va construi un zid de sprijin. Este o diferenta de nivel intre actualul DN si traseul autostrazii care cobora in lunca raului Sebes.  Culeile sunt aproape finalizate si pregatite pentru grinzile metalice.
On The Road

dr4qul4

s-ar putea ca un transport agabaritic pe lungime sa faca mai mult (sau tot pe acolo) de la Galati la Alba Iulia, decat din italia (depinde si din ce parte a italiei se aduc).  :D
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alinuttt

Nu mai e nicio foreză la nod?..

AlinC

#12983
^^

Nu cred ca vor reusi sa puna grinzile anul asta la supratraversarea de la sensul giratoriu provizoriu de la Lancram. Le vor aduce toate in tara, dar e putin probabil sa le monteze. Am inteles ca grinzile metalice nu le prea pot pune cand e frig. De saptamana viitoare incep sa puna grinzile la Oarda cu lansatorul, pe 3 deschideri, iar daca e vremea buna spera sa puna grinzile peste ~3 saptamani la km 15, doar inainte de calea ferata, cu Deme Macarale. Asa cum am scris mai sus, grinzile metalice de la Lancram vor fi puse sus anul asta doar intr-un scenariu foarte optimist.

danutzu_1069

Sunt curios pe unde vine transportul...  DN7 - valea Mureșului sau DN68 ( ) Cosava.... Cosevita?
Sper sa nu prinda Deva Simeria inchisa...

AlinC

Pe ST1 vor muta lansatorul de la Mures pana la Oarda fara sa il desfaca. Il vor duce pe terasament. Deja au pus astazi ghidaje sa il duca mai departe peste culeea dinspre Limba:


voicul

Cred ca stirea reala ar suna: azi (sambata) 4 oameni lucrau la partea de fier la podul peste Mures!

cezar-mario2012


udar

#12988
Mai tineti minte acest video ?


Eu cred ca ei nu au luat in calcul ca vor putea trece grinzile peste apa pe podul provizoriu facut ....si mai cred ca vremea a tinut cu ei si au ales aceasta solutie rapida cu trecerea si ridicarea lor cu macaralele combinat cu lansatorul .
Daca ramanea totul pe lansator se intindea mult lucrare.

vancouver

Daca de fierarii de la pod Mures ar depinde deschiderea autostrazii as mai intelege agitatia, dar asa chiar nu are rost. O echipa de 7-8 fierari armeaza aparent vreo 3 deschideri pe saptamana. Si mai au 9+18=27 de deschideri. Asta inseamna 27/3=9 saptamani. Adica pana pe 15 decembrie sunt gata. Si daca o mai ramana 2-3-5 deschideri pentru la anu, oricum nu mai conteaza asa de mult. De armat si betonat se poate si in februarie, dar la izolatii pe vreme rece oricum nu e bine sa lucreze. Asa ca probabil vor finaliza structura in aprilie-mai (presupun ca mai trebuie acele grinzi de margine, sa le zicem trotuare), apoi in vara 2019 vor izola si asfalta. In august-sept. 2019 acest pod poate fi lejer gata, incl. marcaje, rosturi de dilatare, finisaje, tot.

Pentru firma fierarilor este important sa aibe continuitate. Atunci treaba este eficienta si muncitorii multumiti. Daca exista un grafic de lucrari si ei il respecta, atunci pe nimeni nu trebuie sa intereseze cu cati oameni lucreaza.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.