News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

GrmmrNzi

#12825
^^
Sunt câteva postări mai sus pe tema asta.

Atâta vreme cât ultima autorizație de construire pentru un contract semnat în noiembrie 2014 cu termen de 4+18 luni a fost emisă abia în iulie 2018... Aktor se consideră în continuare în perioada contractuală.

Aici trebuie să repet ce a explicat vancouver de mai multe ori. Un FIDIC galben de e.g. 4+18 luni nu înseamnă finalizare în 22 de luni de la ordinul de începere. Trebuie conștientizat că înseamnă de fapt 4+x+18, unde x este pauza necesară obținerii tuturor hârțoagelor, după ce se aprobă PT. În cazul de față, x > 36 de luni. Ar fi fost probabil mai scurt dacă Șova I-ul nu ar fi grăbit constructorii să înceapă fără AC în 2015.

PS. este de fapt 4+x+18+y, unde y = 4-8 luni - pentru iarna care se nimerește (sau cele două ierni care se nimeresc) la mijloc. Perioada 15 noiembrie - 15 martie se scoate de la numărătoare, nu?

AlinC

#12826
Au reinceput sa puna grinzi la Mures. In video e prima grinda ridicata astazi. Inca mai pun cu macaralele, dar vor muta lansatorul pe partea cealalta si pe cele 2 deschideri de deasupra apei o sa foloseasca macaralele + lansatorul.


TibiV

Ca de obicei, "baletul" celor de la Deme este fascinant...

Dar eu nu inteleg ce planificare si-au facut cei de la Pizzarotti.

Noua deschidere pe care pun grinzi cei de la Deme va fi "la gata", grinzile nu se mai muta.
Si ca sa le faca loc, italienii au scos un "suport" pentru lansator si l-au dat jos...

Nu era mai logic sa mute intai lansatorul pe celalalt fir (sensul spre Sebes), sa puna grinzile de deasupra apei (caci alea sunt "critice") si apoi sa ii lase pe baietii de la Deme sa termine ultimele doua deschideri?
Deme ar termina 2 deschideri duble in cel mult 4 zile...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

luc

"Din cauza lucrărilor la autostrada Sebeș-Turda (tronson I), SC APA CTTA SA ALBA anunță consumatorii că, în data de 3 octombrie, începând cu ora 00:00, se va efectua relocarea conductei DN800 (FIR I), în zona Pârâul Iovului. Astfel, se va întrerupe furnizarea apei potabile pentru toți consumatorii racordați la aceasta, pe tronsonul aflat între Pârâul Iovului și SP Galda. Estimam durata întreruperii la circa 40 de ore."
https://alba24.ro/miercuri-intreruperi-in-alimentarea-cu-apa-potabila-pe-tronsonul-paraul-iovului-sp-galda-676621.html

AlinC

Pe ST1, la podul Mures, astazi, au mutat un utilaj mare pe care il folosesc la transportul grinzilor pe partea cu Limba. Aproape ca au pus grinzile cu macaralele pe inca o deschidere (mai trebuia una). Practic mai au o deschidere si inca 2 jumatati.
Video:


mihaihedes

Mda se pare ca lansatorul nu merge doar drept ci și pe diagonală. Bine. Bine că  finalizează cu grinzile.

laszlo.robert

Din  ce vad  și logic ar fi să așeze grinzile cu macarale pe deschiderea dintre cele două ghidaje galbene ale lansatorului .De aici lansatorul să le ia și să le așeze pe cele două jumătăți de deschidere unde nu au acces cu macarale, după care lansatorul să plece la Valea Neagra.Ultima deschidere o finalizează Deme.

Stefan01

L1
Ieri, in jurul 17, intre drumul ce duce la statia de betoane Florea si podul peste CF 200A, au ajuns sa puna in opera balastul stabilizat. Posibil sa ma insel. Eram in trafic.

lupualb

Ieri pe la 19 am trecut prin zona si se lucra cu doua compactoare.

AlinC

La Oarda, pe locul casei demolate, mai au de lucru doar la ultimul pilon, iar la podul Mures au inceput sa puna ghidajele sa mute lansatorul pe cealalta parte.


laszlo.robert

Acum se vede clar că cele două jumătăți de deschidere la vor finalizare cu lansator.

voicul

Nu sunt expert, dar daca la Oarda lucreaza cu 5 oameni la fier ... podul peste Mures va dura o eternitate!

Un alt lucru interesant: parca acum, cand bate frigul si ploaia la usa, parca abia acum lucreza mai cu spor. (ce zic nou aici?)

alesd

Quote from: AlinC on October 02, 2018, 05:03:23 PM
Pe ST1, la podul Mures, astazi, au mutat un utilaj mare pe care il folosesc la transportul grinzilor pe partea cu Limba.

Utilajul ala mare era cumva "accidentat" saptamana trecuta? Din poza asta asa pare acolo unde am marcat cu rosu. Ce a patit?



Daniel_I

Quote from: alesd on October 03, 2018, 03:43:46 PM
Utilajul ala mare era cumva "accidentat" saptamana trecuta? Din poza asta asa pare acolo unde am marcat cu rosu. Ce a patit?
Il demontau ca sa il mute la Oarda. Acolo se vor apuca de montarea grinzilor pentru 3x2 deschideri. Il vezi si in ultimul video de la Unirea.
On The Road

AlinC

Pe ST1, zic eu, termina aproape sigur pana la finalul lui 2019 pentru a se putea da drumul circulatiei prin sensurile giratorii de la Sebes. Mai pun un video cu balastul stabilizat, dincolo de drumul de la Florea (a mai scris cineva pe forum). Pentru ca tot se plangea Ionut ca la viitorul nod rutier Alba Iulia Nord nu se vad progrese mari, se pare ca... Pizzarotti i-a ascultat ruga  :D Astazi erau 2 foreze ridicate, chiar langa linia de cale ferata (cel putin mie asa mi s-a parut pentru ca am vazut video-ul numai pe telefon). Mai lucrau si la mutarea conductei de gaz.