News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 44 Guests are viewing this topic.

pentium10

#12525
A10 este pe Google Maps si ruteaza. Va rog sa verificati.
Sa-mi dati linkuri si explicatii la parti care inca au probleme, lipsa giratoriuri permanente etc... (din reteaua nationala)
Nu am acces la editor, dar le pot trimite problemele.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

AlinC

Se toarna beton chiar acum pe la culeea de la DJ 107, pe ST1


horatiu.cosma

#12527
Aia e placa de racordare. Are rolul de a diminua din viitoarele trambuline. Se vor executa 2 de astfel de plăci și pe partea cealaltă a structurii.

L.E. Poate o lasă ziarul unirea mai moale cu filmările la 2-3 zile la aceeași chestiune sau cu filmările la chestiuni tehnice banale și mai dau o fugă și pe lotul 2.

AlinC

Tot pe ST1, la podul Mures au latit tare peninsula. Oare o vor folosi pentru o macara? Video de acum 30-40 min:


ciprebbe

Prea mare si inutil riscul sa bagi o bacara acolo.
Isi fac acces la piloni sa puna ghidajul pentru lansator si gata problema.+

Quote from: StefanCelMare on September 04, 2018, 09:38:01 AM

Avem cumva randări cu nodul Alba Iulia Nord?
Planșele le-am văzut, dar din planșe nu aș fi putut deduce că nu s-ar putea termina în cca. 14-15 luni (atât ar mai fi până în decembrie 2019).
Văzând aglomerarea de utilaje de acolo, mereu am sperat că va fi gata pe final de 2019.

La fel pe final de 2019 poate fi gata pana la Teius :) ar fi suficient timpul daca se doreste.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alinuttt

Pe lotul doi se lucrează susținut în acest moment sau tot anemic?

Europiu

^^ Am spus dupa un video anterior ca grinzile sunt deja pe pozitie si sunt exact cat sa acopere 2 deschideri.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Daca retin bine, la Teius este bai cu relocarile de utilitati si supratraversarea CF dinainte de nodul propriu-zis. Se vede pe filmare. Parca Stefan01 stie mai bine situatia. Ne poti explica/detalia cu poze?

mishu77

Mi se pare mie sau la breteaua scurta pe directia Sebes o sa fie o curba destul de stransa inainte de viaduct?


danutzu_1069

Asa arata si pe schita, oarecum stransa...

voicul

Pare cam apropae de 90 de grade.
Pe de alta parte nu mai e autostrada acolo si probabil va avea limitare de 60 - decent. Nu cred ca o fac de 40.

In alta ordine de idei (desi buna breteaua) ma mir ca o fac/a fost propusa si nu s-a lasat iesirea spre Sebes prin celelalte 2 iesiri.

elphax

sunt multe curbe stranse acolo, pe bretele dar si autostrada are cateva curbe pe ultimul kilometru
clar vor fi limitari serioase in zona

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on September 04, 2018, 09:58:07 AM
Aia e placa de racordare. Are rolul de a diminua din viitoarele trambuline. Se vor executa 2 de astfel de plăci și pe partea cealaltă a structurii.
Celelalte 2 placi au fot deja turnate si acoperite cu balast...
Daca te uiti cu atentie se vede ca nivelul balastului pe partea cealalta a structurii este mult mai ridicat si este deja orizontal...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

De ce sa pui balast peste placa de racordare?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Depinde de cota. Si ce sa pui daca nu balast? Direct asfalt?
Drumurile noastre POATE;