News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.

Bogdan_Cluj

#11955
Quote from: esendy on July 27, 2018, 04:37:34 PM
se vorbea cu ceva pagini in urma de nodul alba sud:

zic si eu: arputea primaria Alba Iulia sa faca din bulevardul ferdinand o prelungire cu pasaj peste CF si peste sensul giratoriu A/centura ca sa aiba iesire direct in A, eventual cu sens giratoriu pe bd. ferdinand

Si eu ma tot gandeam la acea zona unde traseul dinspre Alba Iulia spre A10 ar trebui sa faca stanga peste drumul principal de intrare in oras (asta ca sa ajungi in centura si de acolo in bretea) - asta chiar sub poza, nu am prins acea conexiune.

Atentie, trebuie sa gandim 3D, pentru ca acolo este deja pasajul peste CFR care se leaga (ciudat) si cu centura.

Am marcat cu verde unde deja se inalta terenul (datorita pasajului peste magistrala CFR).
Cu portocaliu breteaua si giratoriu care se vor face impreuna cu A10
Si cu rosu cele doua bretele de conexiune b-dul Ferdinand cu breteaua din A10:
- cea dinspre A10 spre oras, este simpla, un pasaj peste Centura si peste magistrala CFR, o curba usoara la dreapta
- cea dinspre oras spre A10, este mai complexa pentru ca trebuie sa se ridice si peste b-dul Ferdinand intr-o spirala (care deja incepe sa urce acolo, ca sa treaca peste magistrala CFR) si doar dupa aceea peste magistrala si peste centura. Nu stiu daca este destul loc.
Se pastreaza giratoriul portocaliu, iar relatia spre si dinspre exteriorul orasului (stanga jos a hartii) sunt rezolvate chiar de la deschiderea bretelei + giratoiu (portocaliu), nu necesita schimbare.

PS: nu sunt specialist, dar eu asa vad legatura. Cineva care se pricepe, vede altfel, mai bine?
LE: tu spuneai ca in loc de acea spirala sa fie un giratoriu chiar unde se termina cealalta bretea rosie, right?





Powered by API/PUM imgur uploader

djidji1975

#11956
Exista de câțiva ani de zile, un Plan de Mobilitate Urbana emis de Primăria Alba Iulia în care sunt prezentate câteva artere noi ce trebuie construite. Printre ele, se află și acea intersecției. Acum e de văzut dacă varianta finală a legăturii dintre nodul Alba Iulia Sud și Sos. De Centura arată că și planul de mai jos. Dacă da, atunci avem confirmarea acestei variante (cea din plan)



Și zoom pe intersecția respectiva, pentru a înțelege fluxurile de trafic.


Daniel_I

#11957
Nenorocitul plan de mobilitate urbana, l-am pus si eu acum un an de zile. Nu se intelege nimc din el, nu iti dai seama exact ce va fii acolo. E desenat cu o carioca peste o foaie printatata din Google Maps. De pus in practica, alocat bani de la buget iar nu se stie nimic. Problema jonctiunii A10 Alba sud cu intrarea in Alba Iulia s-a tot discutat aici. Cea mai simpla si practica solutie pe termen scurt e un giratoriu in Partos langa podul Mures.
On The Road

NGC

Sa mai punem niste paie pe foc.

Din informatiile mele s-a frezat doar pe un sens, si si aici, nu s-a frezat banda de urgenta.

De aici rezulta ca celalalt sens era OK. Dar ce ne facem cu banda de urgenta?

Sa vedem niste cazuri posibile.

1) Unui camion incarcat ii explodeaza o anvelopa undeva pe portiunea frezata si reasfaltata.

a) Soferul vrea sa traga pe banda de urgenta, dar are viteza si inertie, asa ca va rula destul de mult pe banda de urgenta pana la oprire, unde, poate din cauza planeitatii si rugozitatii insuficiente, nu are aderenta buna si ricoseaza inapoi in banda 1, eventual chiar banda 2.

b) Soferul vrea sa continue dar nu poate controla bine camionul si ajunge pe banda de urgenta, unde, poate din cauza planeitatii si rugozitatii insuficiente, nu are aderenta buna si ricoseaza inapoi in banda 1, eventual chiar banda 2.

c) Resturile de la explozia anvelopei sunt imprastiate pe banda 1. Masinile care circula pe aceste benzi incearca sa evite resturile si ocolesc pe banda de urgenta in viteza.

2) Avem un accident imediat dupa nod si coada se intinde pana dupa nod, deci si pe portiunea frezata si reasfaltata. In mod sigur se vor gasi soferi care vor vrea sa iasa la nod, asa ca vor incerca sa o faca pe banda de urgenta, si cu viteza destul de mare. Din cauza planeitatii si rugozitatii poate insuficiente de pe banda de urgenta, nu au aderenta buna si ricoseaza inapoi in banda 1, asa ca mai genereaza un accident.

In mod sigur Don Serbanescu si trupa lui de destepti de la CNAIR / DRDP care au luat deciziile si care au verificat planeitatea cu lata si-au pus aceste probleme. :o ;)

Nu discutam aici problema drobului de sare, dar intrebarea e ce vor face daca vom ajunge intr-un astfel de caz.
Prin intarzierea deschiderii cu 8 luni si frezarea si reasfaltarea realizata, sunt direct razpunzatori in cazurile prezentate, pentru ca au tinut ST3 inchisa, pe de o parte si pentru ca au dat unda verde pentru deschidere, pe de alta parte.

Stefan01

Astazi va veni un update de pe L1.  ;)

tudor

^
Ma gandesc ca exista o explicatie. Rugozitate si planeitatea e aboslut ok pe banda de urgenta si era in neregula doar pe banda 1 si 2 unde era necesara peticirea

NGC

Banda de urgenta a fost asfaltata in aceeasi trecere a finisorului de asfalt cu banda 1, deci impreuna cu ea. ;)

flashu74

Bineînțeles că reasfaltările s-au făcut din alte motive decât grija față de șoferi. Dacă ar exista o așa mare grijă s-ar avea în vedere multe drumuri din țara asta. Aici s-au mai învârtit niște bani prin acea firmă care a reasfaltat și care a fost o firmă agreată ( fără licitație).

NGC

Nu neaparat. E vorba de ARL CLUJ si SAT, care apartin de STRABAG. ;)

NGC

@Ziarul Unirea: Mai puteti filma in acest weekend o data zona reasfaltata, dar sa se vada si ceva puncte de reper, gen kilometraj sau obiective din zona?

Dupa ce vor ajunge altii la butoane, nu se stie de unde sare iepurele pentru unii din CNAIR si poate ii va intreba totusi cineva de sanatate. ;)

Ionut

Oricum sunt trecute în acte toate asfaltarile și toată mizeria asta. Nu e nevoie de filmare. Poate va ajunge în X ani cineva in fruntea CNAIR care va publica toată mizeria și poate, poate atunci cineva o sa plateasca.

NGC

Corect, sunt trecute in acte, dar una e cand un judecator citeste despre ele si alta e cand vede ce era la fata locului. Asta e scopul filmarii. ;)

danutzu_1069

Si plus de asta, actele pot disparea.... 😲

AlinC

Erau aproape terminate marcajele astazi pe portiunea care a fost frezata. Mai lucrau ceva la marcaje, dar foarte putin.

https://ziarulunirea.ro/foto-video-autostrada-sebes-turda-loturile-3-si-4-pregatite-pentru-receptia-de-luni-sambata-s-au-facut-ultimele-marcaje-484824/

E si o declaratie de astazi a lui Alin Serbanescu. Inca nu am citit ce scrie.



mihaihedes

#11969
Hai dă-o încolo. Pot crede orice dar că podul nu a fost asfaltat prin aceeași trecere cu restul corpului autostrăzii asta nu o cred. Acolo daca frezau trebuiau refăcute rosturile și nu mai puteau deschide așa repede.
E o prostie toată povestea asta și numai cine nu vrea nu-și dă seama de asta.