News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 31 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069


alin2pas

1 Decembrie, dar avand in vedere ca s-a prelungit perioada evenimentelor pentru aniversarea centenarului pana in 20-20...


voicul

Stau sa ma intreb cum o sa duca restul de grinzi la podul de la Mures, ca nu pare ca transportorul galben trece pe sub grinzile nou puse.
Sau se poate plia?

dan_c

Quote from: tom on July 17, 2018, 03:13:58 PM
Nu vreau sa stric ziua, dar se pare ca in unele locuri nu au iesit bine testele pe ST3, si se pare ca trebuie frezat din nou...sa vedem ce urmeaza.

locurile alea in care nu au iesit bine testele s-ar putea sa fie vreo 3 - 5 km de frezat din totalul de 12.5 km, asta ar insemna un decalaj de cel putin o luna pana la doua luni pentru o noua si ultima incercare de receptie a lucrarilor pentru anul acesta. 8)

Ionut

De unde stiti voi cât o sa se frezeze sau dacă o sa se frezeze? Fiecare își da cu parerea.

thinker

#11721
^^^

Da arata ciudat, e cineva pe aici sa ne lamureasca pe unde o sa mai aduca grinzile? Din topografie rezulta ca tocmai au facut ca transportul grinzilor sa fie cel putin dificil.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

perfidus

Exista un traseu posibil ocolind pe bretelele dinspre Alba Iulia. Din doua miscari: inainte si inapoi. Mai complicat putin dar fezabil. La cat de incet se misca...

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

thinker

si atunci daca traseele alternative sunt mai complicate cine i-a zorit sa puna acele grinzi inainte de a le trece cel putin pe toate de sectiunea respectiva? In fine treaba lor si beleaua noastra ca nu avem autostrazi si trebuie sa ne sucim mintea pentru orice piatra aruncata in apa   :bash:
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

AlinC


voicul

Important e ca e sigur!

Sigur faci surfing cu masina daca mergi regulamentar cu 90km/h pe acolo si intalnesti asa ceva!

Garantat CNAIR!

florin74

Acolo e o problema de proiectare la PORR,cat si rezultatul optimizarii PORR
Am trecut aseara pe acolo, apa pe drum la greu si ratele pe margine.
Azi dimineata a fost si mai rau.

Au redus suprafata lacului, plus in zona respectiva - care e cumva capatul lacului inspre Turda - , exista o zona de descarcare a torentiilor/.apelor pluviale din partea opusa fata de DN (este o structura - canal in corpul autostrazii care asigura deversarea apelor in zona dintre DN si A10)

Plus legile fizicii, care nu au cum sa fie pacalite. Reduci suprafata, creste nivelul, la acelasi volum, Simplu clasa VII. Daca mai si ploua, avem ce s-a intamplat ieri.


vancouver

Quote from: dan_c on July 17, 2018, 09:39:48 PM
Quote from: tom on July 17, 2018, 03:13:58 PM
Nu vreau sa stric ziua, dar se pare ca in unele locuri nu au iesit bine testele pe ST3,(...)
locurile alea in care nu au iesit bine testele s-ar putea sa fie vreo 3 - 5 km de frezat din totalul de 12.5 km, asta ar insemna un decalaj de cel putin o luna pana la doua luni pentru (...)

Daca testarea "manuala" a iesit prost, rezulta ca intr-adevar TS trebuie sa reasfalteze. Nu mai exista urma de indoiala, ca poate vreun aparat sofisticat nu a fost bine calibrat, etc. Iar reprezentantii constructorului au fost de fata la tesare. Daca-si incordeaza muschii, TS reface stratul de uzura pe 3 km in 3-4 zile, incl. marcaje. Nici vorba de 2 luni. Numai sa vrea.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Daniel_I

#11728
Quote from: voicul on July 17, 2018, 08:46:11 PM
Stau sa ma intreb cum o sa duca restul de grinzi la podul de la Mures, ca nu pare ca transportorul galben trece pe sub grinzile nou puse.
Sau se poate plia?
Exista spațiu suficient pentru transportul grinzilor. Culea Alba Sud e foarte înaltă deoarece și terasamentul va fi înalt acolo, nu poți coborâ brusc cu A10 pe aproximativ 100M de la podul Mureș până la culeea respectiva. Din dronã nu se observa asta.
On The Road

Europiu

^ Daniel, asta raspunde si la o intrebare mai veche de-a mea, multumesc! Era clar, de altfel, ca perspectiva oferita de drona e inselatoare.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).