News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 22 Guests are viewing this topic.

stefan_cel_mic

#11445
Eu zic. Pana la deschiderea sectiunii sa se foloseasca drept pista de biciclete, sa se organizeze un maraton, pur si simplu o plimbare, o cursa cu masini de carton sau toate la un loc. In felul asta se poate atrage atentia asupra unui segment muzeu cu presa de rigoare, actiunea nu incurca pe nimeni si omul poate face haz de necaz. In plus, asa ceva e o ocazie unica si care nu se va putea repeta pentru cei amatori .

marisRO

Eu unul nu inteleg pozitia Tirrena - de ce nu raspunzi atacurilor ? care sunt motivele pentru care acesti constructori nu vin nici macar cu un punct de vedere pe forum, sau cu un comunicat de presa ?

Ionut

Ecouri ale pozitiei & filmarii in Adevarul, Hotnews, Digi24 (cred ca a intrat in bucla, am vazut si la Business Club, cum va ziceam). Probabil ca a aparut pe multe alte site-uri (locale).

djidji1975

#11448
Asta ca să știți pe unde veti circula in 20-20. Perspectiva cu Nod Sebes.

djidji1975

Poate gasiti si ceva informații interesante prin imaginile din acest clip publicitar. Oricum, ofera niste cunostiinte suplimentare legate de modul de realizare a fundatiei părții carosabile.



Trimis de pe al meu Lenovo P2a42 folosind Tapatalk


elphax

#11450
in principiu sunt tipuri de var adaptate la compozitia solului, cu mult calciu. acestea impiedica acumularea de apa si intarirea argilei - daca argila acumuleaza apa si se intareste isi poate modifica volumul la variatii de temperatura - deci stabilizeaza solul .
in plus scade puternic aciditatea ceea ce limiteaza dezvoltarea anumitor tipuri de plante mari (tufe, arbusti, copaci)

postarea anterioara se potriveste aici fiind un film de pe aceasta autostrada, dar a mea se duce spre partea tehnica ...

Ionut

#11451
Si pe print. :) Varianta de print a Libertatea din ce stiu eu are tiraj decent. Multumim de sustinere!



Tocmai am terminat o interventie (vreo 13 minute in direct) la Radio Somes tot despre ST 3 si 4. :cheers:

#APIPesteTot

elion

Pe Google Earth avem imagini din 30.05.2018 pentru nodul rutier Lancrăm.

TibiV

#11453
Conform imgainilor de acum din GE, nodul Lancram este mai avansat decat podul peste Mures... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

lupualb

#11454
Astazi in nodul din Lancram foarte aproape de A1 se lucra cu doua excavatoare. Pozele sunt facute la ora 18.




lupualb

In Lancram s-a terminat cu lucrul pe un sens, iar de dimineata circulatia a fost deviata pentru a se incepe lucrul pe celalalt sens. Pana la amiaza deja stratul de uzura a fost razuit. Se merge deci pe contrasens, iar masinile care vin dinspre Alba in continuare trebuie sa o ia pe varianta ocolitoare.

Daniel_I

#11456
O mica veste buna, dar cum vestile bune sunt atat de rare pe A10 si nu numai, orice mic avans e un Breaking News !
Casa de la Oarda in sfarsit e demolata. Sper doar ca proprietarii casei sa fi fost despagubiti cum trebuie. Lucrarile la Oarda nu mai sunt acum impiedicate de nimic.



In locul casei cred ca vor construi 2 piloni ca cei din spate.


Culeile si pilonii supratraversarii de la Oarda





Terasamentul Oarda spre Raul Mures. Un mic avans aici inclusiv la rigolele de apa


In departare podul Mures






Powered by API/PUM imgur uploader
On The Road

GDPR

Pana la urma Porr a cerut receptia? Vad in ultima filmare ca mai au niste remedieri de finalizat pe la alunecari.

cristi5

#11458
^ intrebarea mi-a inspirat altele:
- pana la urma a schimbat MT legislatia de receptie? (ca na, pe legislatia asta, poate n-are rost sa ceri receptia)
- pana la urma isi asuma cineva din CNAIR, in frunte cu onor Neaga, o receptie?
- pana la urma le mai pasa de soferi, sau numai de propriul scaun?
- pana la urma cat va mai continua bataia de joc? Asteptam ordin de la daddy?

Daca voiau calitate ireprosabila trebuiau sa spuna la licitatie... Si sa faca un pret estimativ adecvat. Acum e tarziu, foarte tarziu. Pana si Bechtel a avut alunecari in zona aia. Pentru asta exista garantie.

GDPR

#11459
^
1. Nu, HG 343/2017 nu s-a modificat si din cate stiu nici nu (mai) exista un proiect de modificare a sa in procedura de dezbatare publica. In plus MT nu poate sa schimbe procedura, ci doar MDRAP.
2. Doar daca lucrarile respecta conditiile HG mentionate, altfel nu.
3. a) nu, b) da.
4. ?
5. Nu aveau cum sa ceara la licitatie ceva ce nu exista in legislatie la momentul respectiv. Dar acum receptia se supune legislatiei actuale, iar conform acesteia doar defectele ascunse sunt acoperite de garantie, vezi art. 21 din HG: "După încheierea procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, investitorul nu poate emite alte solicitări de remediere de lucrări, penalizări, diminuări de valori şi altele asemenea decât cele consemnate în procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. Fac excepţie viciile ascunse descoperite în termenul stabilit conform legii, precum şi viciile structurii de rezistenţă rezultate din nerespectarea normelor de proiectare şi de execuţie în vigoare la data realizării construcţiei, descoperite pe toată durata de existenţă a construcţiei." Iar cum in PVRTL nu se mai poate consemna niciun defect, nemaiexistand anexele, toate lucrarile, inclusiv cele de remediere, trebuie integral finalizate pana la emiterea acestuia.