News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.

mihaihedes

Situația pe lotul 2 este așa din cauza lipsei banilor. Noi tot sărim la gâtul lui Alktor dar tare mă tem că problema este în buzunarul "partenerului serios" căruia îi convine situația de minune. Se lucrează deși nu prea sunt bani.
Partea jalnică este că 85% are finanțare europeană. Așadar nu avem 15% să plătim cofinanțarea. Asta spune multe despre cât de jalnic stăm cu banii ca să nu mai vorbim de capacitate și profesionalism.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk

voicul

#11251
Decontarea de 85% se face dupa receptia lucrarilor, deci statul roman trebuie sa investeasca 100% prima data.

Totusi matematica e simpla: cand UE iti da 85% din bani, nu o sa ai nici o problema sa ai obtii finantare de la banci (in caz ca nu ai banii initiali) cu dobanda penibil de mica (fondurile UE sunt la fel de sigure ca bondurile).
Dar sa vrei, sa ai chef si interes ... asta tine de "partenerul serios".

Concluzia: nimic nou sub soare - bataie de joc!

Apropo:
Sa fim multumiti cu munca care "nu prea se face acum" si sa multumitm celor care in 2016 au organizat treaba.
Daca nu erau ei, acum probabil ne uitam cu ochii in vant si aveam praf in ochi.

dr4qul4

Ca sa fie vina altcuiva, ar trebui sa lucreze intai ca sa aiba pe ce emite facturi.
Cand vom avea facturi neplatite, sau blocaje birocratice, putem da vina pe CNAIR.
Pana atunci, aici cel putin, e doar vina contructorului (si probabil provine de la ruperea asocierii)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

mihaihedes

Într-o anumită măsură ne putem mulțumi că Aktor a preluat partea Euroconatruct dacă renunța la contract sau executa strict parte lui de asociere 20-25 scria pe recepția Lotului 2. Așa cel puțin sunt șanse să termine 20-20. Vedeți ce a pățit tronsonul Nădășel-Mihăiesti al lui Maltauro. Nici in ziua de azi încă nu se întâmplă nimic acolo și sunt aproape doi ani de când au plecat cei de la Maltauro de acolo.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk


carutasul

Lucrurile se pot îmbunătăți atunci când prima tură de facturi către subcontractori va fi plătită și ceilalți vor vedea că Aktor se ține de cuvânt ( asta dacă chiar vor să rezolve problemele și se vor ține, bineînțeles) Dar pericolul de care vorbea Delacroix cred că mai degrabă e calitatea lucrărilor de până acum, că nu știi cum au lucrat subcontractorii duși cu zăhărelul, cu pauze lungi de așteptare... cu promisiuni și tot așa. Pentru că dacă s-ar pune pe treabă acum, la anul ar trebui să fie gata din ce văd eu aici...

ddfab

dupa o luna si jumatate foarte incarcata(pentru mine), am reusit azi sa-mi fac timp pentru o vizita pe lotul 2. incepem dinspre alba Iulia...
poza spre lotul 1. aici se termina L1

ne intoarcem spre L2, vedere spre turda



primul zid de sprijin. are toate ancorele puse. in spate, finisat peste ancore...


din acelasi loc, vedere in departare, spre turda, cu dealul de la oiejdea


spatele zidului



capatul dinspre alba, cu ancorele fixate

si cel dinspre turda, al primului zid

imediat, in spate...

privire spre L1, alba, din acelasi loc


si tot de acolo, privire spre turda. culeea viaductului din spatele localitatii santimbru fabrici.


ddfab

in spatele zidului, santuri executate..


continuam spre turda...culeea alba aviaductului...




zidul ce continua culeea turda a aceluiasi viaduct...are ancore montate pe aproximativ o treime, in capatul dinspre turda


in spate, vedere spre alba


ancore care asteapta sa fie montate...


aici s-au apucat si de finisat cu pamant vegetal taluzul...


privire spre turda


si in spatele acestui zid s-au apucat de rigole...


vedere inapoi spre alba


tot spre alba, cu al 2-lea zid




ddfab

ajungem la al 3-lea zid... aici sunt ancore pe doua niveluri. cel de jos sunt montate, cel de suss doar o parte...


in spatele zidului...


vedere spre turda


capatul dinspre alba, fara ancore...


mijloc...



mai departe, in spatele vulcanizarii din dreptul localitatii santimbru sat, un po care asteapta de mult timp sa fie finalizat...aici au mai mesterit putin pe langa podet, cu un compactor...


in spatele podetului metalic, este inceputa o structura din care se vede doar armatura... atat...


dupa acel podet, incepe zidul de sprijin de pe partea opusa , cea cu dealul. aici au inceput sa finiseze stratul de balast, in asteptarea balastului stabilizat...




spre turda...


si aici au inceput ceva la rigole...




ajungem la ultimul zid, cel din apropierea dealului oiejdea, unde este si o subtraversare pentru un drum local. aici sunt montate ancore pe aproximativ 50%din lungime




in spate, vedere spre alba


inaintam spre turda si patrundem in debleul din dealul oiejdea..vedere spre turda




vedere spre alba. aici au asternut un prim strat de piatra. atat...




in zidul de sprijin dinspre deal, mai sunt ancore de montat...



ddfab

ajungem la marginea debleului... locul meu preferat , pentru priveliste... vederi spre turda, cu diferite grade de zoom...
prima structura-traversarea dn 1 din curba oiejdea. a doua, traversare drum local , a 3-a, traversarea din zona fostului bloc, in spatele transavia, a 4-a este podul peste valea Galzii...









coboram...


devierea dn 1 din curba oiejdea, abandonata...

ddfab

ajungem intre structura peste dn1 si prima subtraversare pentru drum local. aici trebuie executata o relocare a unei conducte de apa. s-a lucrat in iarna, apoi au intrerupt. probabil subcontractorul nu a mai fost platit. acum au reinceput, timid...



zona pe unde trece conducta, neatinsa...


subtraversarea pentru drumul local...




acelasi loc, privire spre alba


tevile de apa... asteapta si ele...


ddfab

continuam intre ultima structura si subtraversarea din zona fostului bloc...
vedere spre turda
aici lucreaza la armarea terasamentului cu geotextil si grile de plastic




subtraversarea de la fostul bloc


vedere din acelasi loc, inapoi spre alba


la fostul bloc. o subtraversare pentru drum local si imediat langa, un podet metalic






cele doua structuri amintite mai sus, de la oarecare distanta. vedere spre alba




ne intoarcem spre turda... podul peste valea Galzii







ddfab

dupa podul peste valea Galzii. incepe zona de terasament unde s-a asternut balast stabilizat. va confirm!!! nu este asfalt! doar balast cu emulsie deasupra.
capatul terasamentului...vederi spre turda






aici incepe balastul stabilizat








vedere inapoi spre alba, cu podul peste valea Galzii


grosimea stratului de balast


continuam spre teius. in spatele albalact, o supratraversare pentru drum agricol


de aici, vedere spre alba


si spre teius


culeea structurii amintite mai sus



ddfab

continuare spre teius. zone de terasament cu balast stabilizat, intrerupte de zone cu podete inca nefinisate...


vedere spre alba


si spre teius




suntem aici


in zona, conducte pentru apa... inseamna lucrari neterminate la relocari...


alt podet neacoperit


materiale in asteptare...


sa fie montate aici. cand? nu se stie...


utilajele pentru asternerea balastului...



ddfab

continuare spre teius
aceleasi imagini...


aici o relocare conducta apa finalizata, in apropierea viaductului peste linia ferata infundata de linga nodul teius


terasament finisat si o structura de supratraversare...


astfel de mal se scoate din sapaturi...


de pe terasament, vedere spre alba


si spre teius


podete inundate


alta zona in asteptarea lucrarilor..o alta relocare .





aici


pentru asta...in imediata apropiere a viaductului peste calea ferata infundata ce ducel la depozitul de combustibili petrom



ddfab

la viaductul mai sus amintit, au inceput sa inchida culeea dinspre alba


si cam atata...


culeea dinspre teius si utilitati de relocat...


ajungem la nodul teius. supratraversarea dn 14b


devierea dn 14 b, nefinalizata...


intrarea din dn 14 b in nod


spatiul aferent bretelelor ce urca si coboara de pe sensul sebes-turda


breteaua de coborare de pe sensul turda-sebes


inecata in apa...






ajungem in apropierea caii ferate CF 300. aici au inceput sa execute armatura la baza zidului de sprijin pentru viitorul viaduct. dar anemic... capatul dinspre teius...


o foreza...ratacita...

si celalalt capat, spre linia ferata


la pilonii viaductului peste CF, nici o miscare...


imediat peste linia ferata, vedere spre turda. nici o modificare...se vede culeea podului peste valea geoagiu..




la baza culeii amintite, capate de piloti forati sparte... aici va veni un alt zid sprijin... cand? nu se stie...


valea geoagiu si structurile din apropiere...incremenite in timp...