News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 29 Guests are viewing this topic.

Ionut

Quote from: AlinC on May 04, 2018, 11:44:14 AM
De pe la min 2.

La minutul 2:07 si pana la 3:30 este balast stabilizat.
Vorbesc strict de filmarea asta: https://bit.ly/2rljpPt

Ionut

Filmare din avion, by Iceman, de ieri, 3 mai, de pe lotul 2 (Aktor). Mobilizarea este extrem de slaba. Eu unul nu mai am de mult timp rabdare cu Aktor, sunt foarte suparat. Probabil ca vom iesi (API) cu o pozitie dura pentru ca asa nu se mai poate. Acest lot trebuie sa arate cu totul altfel si Aktor se face de rusine.


Quest

Ionut, n-ar putea vrabiutele sa ne informeze care e cuantumul de penalitate zilnica din contract aplicata antreprenorului, ptr intirzieri in livrarea lucrarii ?
Eu am vizionat recent o serie de filmulete pe YT despre superbul viaduct francez de la Millau, la care daca constructorul nu s-ar fi incadrat in cei 3 ani de constructie, ar fi platit penalitati de cite 30.000 € / zi de intirziere. La noi cum e ? Sau noi sintem oameni cumsecade cu constructorul, si-l tot rugam sa faca lucrarea...
Common sense will get you far !

vancouver

Pentru a se aplica penalitatile trebuie sa fie vina exclusiva a constructorului. Sarcina de a dovedi asta este la beneficiar (CNAIR). Daca insa constructorul identifica fie si numai o singura problema care nu depinde de el, este absolvit. Asadar, care este ziua in care statul roman (serios) i-a pus lui Aktor la dispozitie TOT LOTUL, fara nici o singura problemuta? Din ziua aia curge termenul.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

prd.marius

Inca o data, superba filmare.
Insa total dezamagitoare :(

Ochiul meu de "neexpert" zice ca acest lot nu e nici pe departe la fel de complicat ca si celelalte, doar lung. (insa poate ma insel, asa cum ziceam nu sunt expert)
Nu inteleg de unde atata lipsa de interes. Incredibil ...

esendy

la cat e de lung lotul + 2 poduri peste mures + nod la teius + probleme masive cu apa + trecerea peste CF + consolidare deal dupa AB nord (care e aproape finalizata)

Nu inteleg cum e usor acest lot . . . din contra !!!!! 2019 e adio daca nu se mobilizeaza la maxim

Iceman


AlinC

#10867
Lotul 2 e mai scurt decat 1 si e mai usor de realizat. Lotul 2 are 24,2 km, in timp ce lotul 1 e de 17km + 14 Km nodul de la Sebes!. In jur de 31 km. Sa nu mai amintesc ce lucrari trebuie realizate la supratraversarile A1 din viitorul nod Sebes.
In plus, pe lotul 2 s-a obtinut primul AC in 2015, iar ultimul AC e din 2016, termenul de executie fiind de 18 luni de la ultimul AC, cel din 06.12. 2016. Lotul 2 trebuia sa fie terminat la finalul lui 2018. Eu cred ca legal, contractual si moral, CNAIR are nu doar dreptul, ba chiar si obligatia sa solicite penalitati de intarziere.
Nu sunt fan Pizzarotti, dar contractual ei sunt inca in termen! Ar trebui sa termine la finalul lui 2019 pentru ca au obtinut AC-urile tarziu!

ciprebbe

Si  pe lotul 2 mai sunt exproprieri de facut, deci va mai exista cel putin un AC, asa ca cineva se scoate........... dar oricum e jenant cum se lucreaza.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

AlinC

Mda..daca e real ce ai scris si o sa mai fie nevoie de un AC vor avea un motiv sa traga de timp si sa se apere in cazul in care CNAIR-ul le-ar solicita penalitati.

Ionut

Mi se ridică tensiunea cand vad în ce hal arata lotul 2. Mobilizarea este foarte slabă. Nu au scuze. Se fac de râs. Totuși Aktor nu e chiar o firmă de doi lei, însă aici s-au umplut de penibil, mai ales că de doi ani tot promit ca se mobilizează și accelerează. Jenant.

dr4qul4

la 7:24 avem o ferma pe traseu...
Nu ca asta i-ar fi impiedicat sa lucreze. Dar ei nici macar nu au rezolvat problemele cu apa. 2019 e o gluma buna cu asemenea constructor.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Pentru 2019 trebuie sa se intample o mica minune... Daca luna asta nu se mobilieaza foarte puternic, este adio 2019. Si asa sansele sunt minuscule. Daca nu ii vedem mobilizati asa cum trebuie, sansele pentru 2019 se vor duce la zero.

Quest

Ba au scuze, Ionut, faptul ca nu li s-a predat integral amplasamentul. Avocatii unei asemenea firme exploateaza orice neconformitate in abordare a Beneficiarului, iar Compania e praf la a se prezenta blindata din cap pina in picioare in fata Antreprenorului.
Nu Aktor n-are scuze, ci Compania, prin modul laliu in care reprezinta interesele Statului Roman, a Patriei noastre a tuturor.
Common sense will get you far !

Ionut

#10874
Bine, tu poti sa o tii pe-a ta. Intelege ca daca tu ai front de lucru trebuie sa lucrezi unde ai front de lucru! Ei au front de lucru căcălău dar nu lucreaza!!! Si asta de ani de zile! Asta e problema! Evident ca ei cauta scuze/motive penibile, dar nu au. Asa CNAIR, asa birocratie, asa constructori. Jenant.