News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

Ionut

Imi poate spune cineva de ce terasamentele in nodul Alba Iulia Sud sunt asa de rosiatice/rozalii? Zgura da culoarea aia?




rocklee

este o problema de redare a imagini ...nu este nimic rosu pe acolo ...am fost de cateva ori dar ...totul era galben nimic rosu ...din ce stiu eu ....poate or fi  dat cu ceva intre timp ..nici in  ultimile imagini a lui daniel I ....nu apare rosu ceva ... :o :o

adiarc

nu e chiar asa......exista in zona ( in multe zone din jud.AB ),acest tip de sol.....explicatia stintifiica....pur si simplu e un sol mai bogat in oxizi de fier....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Granata06

Aktor nu lucreaza de 1 mai  ;)....probabil ca si-au dus si utilajele in service intrucat in afara de paznici nu este nimic

Ionut

^^ Într-adevăr explicația cu oxizi de fier mi se pare plauzibilă.

AlinC

Pe ST1 se lucreaza normal de 1 Mai, cel putin in zona Alba Iulia Nord. Sunt o multime de camioane la Paraul Iovului, care cara pamantul excavat spre zona Florea. Deja se vede cum se ridica terasamentele la autostrada.

voicul

Stau sa ma intreb cu ce bani lucreaza pe ST1? (intrebarea e: oare cat o mai tin asa, tinand cont ca nu prea sunt bani)

Ionut

Cum asa "cu ce bani lucreaza"? Pai pe ST1 stadiul fizic este 41% si cel financiar 39,71% (oficial). Adica sunt la zi. Eu de ce ma rastesc aici de atata timp?! Pizzarotti trebuie sa lucreze, nu sa se joace. Aktor e cam la fel - 45% fizic si 39% financiar. Pe ST1 si ST2 trebuie sa vedem lucrarile full power.

AlinC

Pe ST1 stadiul fizic e la 47-48%, numai ca CNAIR nu se prea oboseste sa isi updateze datele oficiale! In plus, pe ST1 nu sunt intarzieri in ce priveste platile! Pizzarotti a si declarat ca nu au probleme cu incasarea banilor de la statul roman!

Stefan01


tom

Accident cu 2 masini pe DN langa intrarea la CIC pe lotul 4. Sper ca fara victime.

infraAdi_ro

Quote from: adiarc on May 01, 2018, 12:17:29 PM
nu e chiar asa......exista in zona ( in multe zone din jud.AB ),acest tip de sol.....explicatia stintifiica....pur si simplu e un sol mai bogat in oxizi de fier....

Am verificat azi si intradevar pamantul de umplutura e rosiatic...Azi s-a lucrat pe tot lotul1 dar inca nu la capacitate maxima...Dupa parerea mea stadiul fizic trece de 50%.

Romania are un viitor doar daca are prezent!

Mersul trenurilor

La fel e solul si pe A3 la podul de la gilau.

florin74

^Euromau ceva noutati de pe lot 2? Circula un zvon cum ca au reusit sa isi asigure finantarea de la banci, si ca discuta cu 2-3 subcontractori pe terasamente sa inceapa peste 1-2 saptamani, si ca mai cauta echipe pentru poduri.  Si se plang ca nu ii gasesc. Poate ii aduc din Grecia sau Macedonia, doar sa inceapa dracul lucrul mai repede. :bash:

AlinC

#10814
...Dupa parerea mea stadiul fizic trece de 50%.
[/quote]

Stadiul fizic anuntat de Pizzarotti si confirmat de cei de la CNAIR (chiar daca nu au pus pe site, oficial) era de 47-48% acum aproximativ 10 zile. Nu are cum sa treaca de 50% stadiul fizic pe tot lotul, atata timp cat nodul rutier Sebes care are 14 km de bretele e undeva aproape de zero. Da, sectiunea A a lotului 1 e pe la 60%, asta e si motivul pentru care mizeaza pe o deschidere partiala pana la 1 Decembrie 2018. Ca vor reusi sau nu, asta e alta chestiune!

Edit. la o deschidere partiala ar fi vorba de acele bretele mici care se leaga in sensurile giratorii existente la Lancram (asa cum s-a tot discutat, lucrari care nu sunt de anvergura) si de sectiunea A a lotului I, sectiune care e foarte avansata, adica in jur de 60% stadiu fizic!
Edit.2 Asa cum spune Eusebio Caretta, dir. adj la Pizzarotti, o deschidere partiala presupune atingerea unui stadiu fizic de 70% pe tot lotul si terminarea integrala a portiunilor care intereseaza pentru deschiderea circulatiei: cele 2 bretele amintite + sectiunea A.