News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 44 Guests are viewing this topic.

voicul

Era o vorba ca nodul asta e greu de facut, pentru ca va fi realizat sub traficul de pe A1.
Acum il facem si sub trafic A1 si A10?

Sau deschidem pe 1 dec si inchidem pe 2 dec?

cristi5

Breteaua aceea poate fi gata cam cu  cel putin un an inainte de restul nodului (supradimensionat) Sebes. E cea mai nordica, nu incurca deloc lucrari ulterioare. Castigul ar fi urias pt cei din zona mai ales, dar si cei aflati in tranzit.

horatiu.cosma

Din punctul meu de vedere, pentru a circula anul acesta pe ST1 între nodul Sebeș și nodul Alba Iulia Sud (Alba Nord e imposibil) ar trebui să se întâmple următoarele lucruri (cumulativ):
1. Să se revină la forma precedentă a regulamentului de recepție, astfel încât să se poată recepționa lucrări finalizate substanțial, nu total.
2. Pizzarotti să crească semnificativ mobilizarea la structurile de pe secțiunea A (km 0,300 - km 14), pentru a le finaliza în 2018
3. CNAIR să recepționeze secțiunea A
4. CNAIR să negocieze împreună cu Pizzarotti pentru darea în circulație a bretelei care pleacă din giratoriul existent din nodul Sebeș (cel dinspre Alba Iulia) și intră în A10, pe managementul de trafic al constructorului, adică nerecepționată. Este singura bretea care poate fi finalizată anul acesta. Restul, care presupun structuri peste CF/A1/râul Sebeș/alte bretele nu se pot termina anul acesta.

Respectiva bretea din nodul Sebeș nu îmi dau seama dacă are una sau două benzi de circulație, tind să cred că una, doar cele de conexiune A1 cu A10 au două. Chiar și așa, măcar traficul Sebeș->Alba Iulia ar merge pe autostradă, ar fi un plus semnificativ față de situația actuală.

Teo

Astpe la 12 vreo 20 de muncitori săpau la descărcarea arheologică de la RomPetrol Lancrăm.

Daniel_I

#10714
Pariul deschiderii parțiale a lotului 1 de 1 Decembrie 2018, e unu cu 1% șanse de reușită. Ați explicat voi foarte bine de ce.
Să nu uităm că breteaua din nodul Alba Sud în șoseaua de centură nici măcar nu e în lucru. E blocată de o construcție pe fonduri europene. Încă nu avem un proiect tehnic aprobat și decizia de expropriere. Și chiar dacă ar fi să se execute, situația ar fi așa: cobori din A10 la nodul Alba Sud în șoseaua de centură si vrei să intri în oraș cu un trafic mare. Singura soluție acum e trecerea la nivel cu calea ferată prevăzută cu barieră. Nu vreua să îmi imaginez ce coloane de mașini vor fii acolo. Eu unul am încercat să pun problema asta primarului din Alba ocupat cu construcțiile de monumente fără folos în anul centenarului. M-am ales cu block pe facebook, messeenger și nici pe email nu îmi răspunde. Vă urez mai mult succes vouă!
On The Road

Bogdan_Cluj

#10715
@Daniel_I

Trecerea peste calea ferata din zona Lipoveni (spre Drambar/Ciugud) este cea mai tampita lucrare de infrastructura ever. Daca MT (CNAIR) nu a prevazut acolo o supratraversare a caii ferate PESTE drumul DJ107 trebuia Consiliul Judetean, sau in cel mai rau caz Consiluil Local Alba Iulia sa puna "de la ei" si cand s-a refacut magistrala CF sa faca pasaj. Asa au omorat orice posibilitate de legatura normala cu estul. Degeaba se va mai face un pod peste Mures in acea zona (prin PNDL atrase de Ciumbrud) ca tot o sa stea la bariera ca fraierii.

Uitati-va pe harta cum orasul este limitat la est de Calea Ferata si sunt doar trei treceri:
- la Sud - la capatul sudic al centurii, este ok doar pe doua relatii (ok), pe celelalte doua nu (not ok)
- in centru - ce am descris mai sus, bariera
- la Nord - la capatul nordic al centurii, supratraversare peste CFR si sens giratoriu - ok

PS:
- ca sa fiu corect, cred ca autoritatilor locale le-a fost frica de locatarii din Lipoveni, chiar de pe DJ107 (strada Marasesti) pentru ca traficul ar fi explodat daca faceau o trecere normala acolo.
- si ca sa fiu si mai corect, cred ca si actuala centura care este aproape de calea ferata a creat probleme aditionale pentru presupusa subtraversare a DJ107 pe sub CF. Cred ca se impunea si o subtraversare a DJ107 pe sub centura, sau centura ridicata peste, pentru ca altfel nu stiu daca era loc acolo sa coboare DJ107 de la centura pana la CF.

Dar si asa, nu cred ca o sa ii intereseze ca se face coloana de masini mai incolo. Cel putin pe cei care nu vor sa intre in oras ii ajuta aceast presupus ciot de A10, deci castig tot o sa fie.


Daniel_I

#10716
Pozele de ieri, dupa o tura de 30 Km (pe GPS) pe o bucata din lotul 1. Bucata inspectata: Pod Mures - Nod Alba nord. La sol nu in aer ;)

Pod Mures





Breteaua spre soseaua de centura din nodul Alba sud. Inceputa si abandonata de anul trecut..


supratraversdarea din nodul Alba Sud. In departare se vede si un stalp de inalta tensiune care va fi relocat


Stalp 220 Kv adus pentru relocarea liniei de inalat tensiune.





Asfaltul care il vedeati din avion. Pentru bicicleta aveau o planeitate excelenta :D. Daca il luam cu mine pe Alin Serbanescu va putea povestii SI despre rugozitate...asa, ramane o necunoscuta :D





Vedere spre nodul Alba Sud de la podul peste raul Ampoi


Culea din sud a podului peste Ampoi unde toate grinzile sunt sus.


Aici sunt langa organizarea de santier a Pizzaroti. Terasamentul e ridicat aproape de cota din ce imi dau seama. Vedere spre Sud


Vedere spre Nord. Doi stalpi proaspat vopsiti care au fost relocati. Inca unul si ultimul era jos, se vopsea si probabil urmeaza sa se ridice zilele urmatoare. Nu l-am pozat.


Organizare de santier Pizzaroti si statia asfalt.


Powered by API/PUM imgur uploader
On The Road

Daniel_I

#10717
Continuarea spre nodul Alba Nord.

Lucrarile la subtraversarea drumului spre statia Florea


Lucrarile la pilonii de langa CF Alba Nord.





Sambata la ora 18.00 au incetat lucru la sapaturile din dealul de langa Paraul Iovului si au parcat camioanele.
Cu materialul excavat din deal inalta terasamentul de langa statia Florea spre Sud.


Cele 3 linii electrice ce trebuiesc relocate.


Vedre din Alba Nord spre Sud. Lucrari la pasaj si terasament


Lucrari de excavare la dealul din Alba Nord.





Rigole scurgere apa... under construction


6 Excavatoare la munca. Daca mentin ritmul asta e chiar OK.


Nu am urcat mai multe poze, deoarce au tot fost filmari din drona si avion...
Sper sa aduc ceva informatii noi weekend-ul urmator :D

Powered by API/PUM imgur uploader
On The Road

alin_simeriaveche

Deja rigole? Foarte tare. Lucreaza frumos si curat

Ionut

Nu "deja" rigole. Acum trebuie facute rigolele - ca sa protejeze sapatura in caz de ploi, sa evacueze apa. Teoretic asa trebuie lucrat orice debleu din cate inteleg eu. Dar na, de la "trebuie" la "facem" e cale lunga. A se vedea cum lucreaza altii (lasa rigolele si santurile la finalul lucrarii).

delacroix

#10720
Corect ! Doar ca asta nu e debleu obisnuit. Are peste 60 m (daca nu 80!) diferenta de nivel. De asta "rigolele" sunt mai degraba regularizare torent.


voicul

Pai par sa fie duble (cel putin) fata de cele normale.
Are unul la fel si UMB pe la baraj.

Ionut

^^ 60 de metri diferenta de nivel? Este enorm! Mie nu imi pare asa mare, dar na, nu am stat la baza lui si nu imi pot da seama atat de bine.

Daniel_I

#10723
Eu am stat la baza lui și tot nu mi se pare că ar fi 60 M diferenta de nivel. Încerc să îmi dau seama acum de pe o hartă. Dealul e inalt, dar sapaturile  pentru autostrada nu se apropie de inaltimea lui maxima.
Find altitude -> https://www.daftlogic.com/sandbox-google-maps-find-altitude.htm
Nod Alba Nord - https://www.openstreetmap.org/

On The Road

TibiV

#10724
Daniel, nici o drona (forumista sau jurnalista) nu a prins asta:
Quote from: Daniel_I on April 22, 2018, 03:08:37 PM
Lucrarile la pilonii de langa CF Alba Nord.



:cheers:
Este adevarat, tu nu aveai cum sa prinzi ceea ce a prins "drona junalista", adica "imbarligatura de mate" (de tevi) care tine pe loc pila cea mai apropiata de CF.
Stii despre ce vorbesc, sigur ai vazut filmarea...

PS
Mi se pare cudata totusi solutia aleasa de Pizzarotti pentru supratraversarea CF.
De ce nu or fi facut asa cum a facut TS langa Decea la trecerea peste CF M300 ?!...
Ceea ce face Pizzarotti  mi se pare o solutie mult mai complicata, care implica grinzi extrem de lungi...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)