News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

florin74

Pana la judecata (3-5 ani) le reziliaza contractul CNAIR si le executa scrisoarea de garantie bancara de buna executie. Acum.
Cred ca au facut o analiza cost beneficiu si au ajuns la concluzia ca mai bine inlocuiesc 1 km de uzura acum decat sa se certe 5 ani. Din cate imi dau seama, inlocuirea vad ca se face pe portiunea muzeu a lotului, deci nu ar fi afecta cu nimic traficul in conditiile in care s-ar fi facut cu circulatia deschisa.
Si daca ar fi fost pe o portiune deschisa traficului, tot ar fi mai bine decat pe DN. Pe Arad Timisoara au inlocuit uzura in perioada de garantie pe aproape intreg lotul, vreme de 2-3 ani. Si s-a circulat intr-o veselie acolo.
Incompetenti si lasi. Asta e atitudinea CNAIR. Si sa vedeti ce o sa pozeze in mari aparatori ai statului si ai banului public. Pana maine sigur o sa avem o poza pe Facebook la CNAIR ca autostrada nu e gata si se lucreaza.

adiarc

cateva noutati de astazi de pe lotul 1....fata de vizita de anul trecut au aparut in plus structurile de fier-beton

drumul spre st.de betoane Florea,de pe centura Alba-Iulia( plus parbrizul meu care trebuie din nou inlocuit---al treilea in 200.000 km facuti in mai putin de 4 ani ).











in departare se vede cum se toarna beton langa calea ferata ,in apropierea DN in zona Paraul Iovului ( nodul Alba Iulia Nord )



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

si cateva poze si de pe DJ107C ( Drambar - centura Alba Iulia )















si ceva miscare





momentan atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Iceman

Multumim pt poze....Ar fi bine sa avem o astfel miscare si pe lotul lui Aktor :D


Dominik

Pun eu cele doua filmari din articol, prima din zona Nodului Sebes, iar a doua din zona Lancram



You're in Steelers Country

horatiu.cosma

Nu stiu de ce unii ii lauda pe cei de la Pizzarotti. Ma uit la pozele cu UMB de pe LD4 si in majoritatea pozelor se vad utilaje miscandu-se, oameni in portocaliu la greu. Aici pare ca Pizzarotti incearca sa ii ajunga din urma pe cei de la Aktor. La Alba Iulia Nord 0 barat, la Sebes in afara de o decopertare 0 barat, in rest vad cate un utilaj pe ici pd colo, echipe de 2-3 oameni in cateva puncte la structuri si cam atat. Oare asteapta constructorul semnarea unui aditional pentru Sebes ca si Comsa  :D?

NGC

Quote from: AlinC on March 27, 2018, 05:46:49 PM
Decopertari in zona viitorului nod rutier de la Sebes:

https://ziarulunirea.ro/foto-video-autostrada-sebes-turda-lotul-1-continua-lucrarile-de-decopertare-in-zona-nodului-rutier-sebes-si-la-viitoarea-traversare-peste-dn1-467619/

@Ziarul Unirea: Stim ca ne cititi, asa ca vedeti ca se apropie Pastele si poate trebuie sa cumparati un miel pentru Horatiu, drept copyright. :lol:
Nu de alta, dar in articol apare paragraful asta si ati uitat sa citati sursa.

QuoteUn element extrem de important îl reprezintă existența unei documentații de exproprieri suplimentare pentru nodul Sebeș pe circuit, în stadiu incipient (vreo 5 hectare de teren). Din experiența ultimului an, ar putea dura câteva luni bune până să treacă de guvern și mă aștept de la Pizzarotti să se agațe de acest aspect.

Cine e acel "ma"? Initial nu mi-a fost clar care redactor isi pune astfel de probleme, asa ca m-am uitat sa vad cine a scris articolul, doar ca ati uitat sa va semnati. In cazul vostru nu-i problema ca stim cu cine avem de-a face. :D

Dar pe de alta parte exprimarea imi parea cea a lui Horatiu, asa ca m-am apucat sa caut.

Si uite ca am gasit mesajul initial, pe care ati uitat sa il citati.

Quote from: horatiu.cosma on February 16, 2018, 02:24:53 PM
AC-ul la Sebeș: http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2018/08/AC%2008-2018.pdf

75 de milioane, 18 luni termen, conform autorizației. În mod normal, la finalul lui 2019 ar trebui să fie gata. Dar să nu uităm un element extrem de important: există o documentație de exproprieri suplimentare pentru nodul Sebeș pe circuit, în stadiu incipient (vreo 5 hectare de teren). Din experiența ultimului an, ar putea dura câteva luni bune până să treacă de guvern și mă aștept de la Pizzarotti să se agațe de acest aspect.

Propun totusi ca mielul sa fie lasat in libertate sa isi vada de viata lui. :p

horatiu.cosma

De acord, echilibrul inainte de toate  :lol:.

TibiV

In a doua filmare postata de Dominik...

La 01.50 avem celebrul "camp fara maci"

Dar "zguduitor" mi se pare acel nene de la 00.40 care iese din organizarea de santier cu o lopata plina de "ceva" - si este clar "chitit" sa mai astupe o gaura din giratoriul DN1...
Aproape ar fi de ras... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Pozitia API si pozele lui elion de pe lotul 2 in Adevarul.

Ionut

Oficiosii cu al lor oficios.




Prima autostradă care trebuia inaugurată în 2018 a intrat în reparaţii. Constructorul frezează şi pune iar asfalt

Lotul 3 al autostrăzii Sebeş – Turda, care trebuia inaugurat în ianuarie, a intrat în reparaţii din 26 martie. Constructorul italian Tirrena Scavi frezează porţiunile cu exces de bitum şi pune iar asfalt, au spus pentru ECONOMICA.NET surse din cadrul companiei. "De ieri (luni - n.r.) am început lucrările de reparaţii stabilite de comun acord cu consultantul. În zonele cu exces de bitum frezăm şi punem din nou asfalt", au declarat marţi pentru Economica.net reprezentanţi ai constructorului.

În ianuarie, CNAIR a amânat cu 90 de zile recepţia lotului 3 al Autostrăzii Sebeş – Turda, din cauza execesului de bitum şi a problemelor de rugozitate şi planeitate. În replică, un reprezentant al constructorului îi acuza atunci pe şefii de la Drumuri de rea-voinţă pentru că nu vor să recepţioneze noua şosea, care ar fi gata încă de anul trecut.

Economica.net

Articolul este preluat de Hotnews.

Daniel_I

#10302
Quote from: horatiu.cosma on March 27, 2018, 10:51:48 PM
Nu stiu de ce unii ii lauda pe cei de la Pizzarotti. "..." la Sebes in afara de o decopertare 0 barat, in rest vad cate un utilaj pe ici pd colo, echipe de 2-3 oameni in cateva puncte la structuri si cam atat.
Nu vreau sa fiu avocatul Pizzaroti dar cantitatea de apa din sol dupa zapezile si ploile care nu se mai termina in zona Alba Iulia, face cam imposibila inceperea lucrarilor la terasamente. E adevarat, la structura supratraversarii peste autostrada de langa Lukoil ar putea sa lucreze cu mult mai mult spor, vremea nu-i incurca. Zilele urmatoare se anunta o incalzire si cantitati mai mici de precipitatii. Urmarim cu interes :D.
On The Road

perfidus

Ok cu terasamentele, dar structurile? Sunt o gramada de facut in nodul Sebes.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

marinul

de cand a inceput Pizzarotti lucrarile la podul peste Mures?