News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Ionut

Deocamdata nu e mare smecherie aici. Dar intr-adevar, saptamana viitoare vin alte ploi/ninsori... sa vedem. Oare acea foreza a fost deteriorata de inundatie? Mie mi se pare ca nu, apa acopera doar nivelul senilelor, nu a ajuns la motor/zonele mai sensibile. Doar sa nu o destabilizeze debitul raului... si sa o rastoarne peste pile sau ceva... nu poate fi mutata de acolo?

gdo

Au facut blocada, asteapta sa iasa putin apa, probabil vor aduce si pompe sa evacueze din apa si apoi o vor scoate afara.

Daniel_I

#10172
Mureșul e foarte mare, dar mai are 1 metru sau ceva mai mult până sa inunde pilonii de la podul peste Mureș de pe lotul 1 de pe malul din Nord. Se lucra la pod pe ambele maluri. Au avansat cu montatul grinzilor, pe trei deschideri s-au montat toate grinzile, se lucra la a patra deschidere.
Revin cu pzele :-D

On The Road

gdo

Daniel_I au reusit sa scoata foreza din apa cand ai fost sau era tot in apa?  :)

udar

Foreza este defecta si nu se poate muta asta am auzit eu....

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


Daniel_I

#10175
Pozele de azi de pe Lotul 1 la Mures.

Malul Sud, se finaliza ultimul pilon construit


Nivelul apei ridicat


@Gdo, foreza era inca tot acolo :(. Cea din dreapta


Se montau grinzi





Nivel apa langa ultimii doi piloni de pe malul Nord. Periculos de mare


Malul Nord







Powered by API/PUM imgur uploader
On The Road

Daniel_I

#10176
Quote from: gdo on March 17, 2018, 02:05:05 PM
Daniel_I au reusit sa scoata foreza din apa cand ai fost sau era tot in apa?  :)
Nu, e tot acolo, dar aduc terasament cu masinile. Inalta un dig de protectie acolo, si apa va fi scoasa cu pompele.




Buldoexcavator la lucru. Operatiunea salvati foreza de la inec  :D






Powered by API/PUM imgur uploader
On The Road

elphax

mama lor de nenorociti, vine Pastele, o gramada de lume o sa circule pe drumurile alea din zona Turda, chiar ar putea sa deschida cele 2 loturi.
de fiecare data cand se apropie timpul sa ma duc spre Cluj sper ca se lumineaza careva si da ordin sa deschida ...



cristi5

#10180
Eu ma tot chinui sa-mi dau seama cine ar putea apara cetatenii de acest abuz al statului. Adica avem asfaltul, parapetii, marcajele, totul e fizic gata, dar din cauza unor chestii imateriale (legi aiurea) trebuie sa tinem inchis. Asa ceva ar trebui sa fie ilegal pentru ca obstructioneaza in mod nejustificat accesul cetatenilor la un bun platit din taxele lor, pentru siguranta lor.

Singura varianta pana acum de oameni/institutii care ar putea apara cetatenii sunt parlamentarii din zona. Stie cineva ce activitati au avut pe tema asta? Ar trebui clar sa-l cheme pe ministru in parlament. De fapt nu numai pe cel de la transporturi ci si pe cei de la ministerul dezvoltarii (uneori unit cu cel al fondurilor europene).

Fireste ar fi si seful guvernului, pentru ca Ministrul Transporturilor, fara acordul celor de la dezvoltare e neputincios.

Avocatul Poporului? Am inteles ca nu.

NGC si altii care se pricep la legislatie, ce cai de atac ar mai fi? Pentru orice porcarie trebuie iesit la protest?

Cam lipsiti de aparare cetatenii in fata unui astfel de abuz. Nasol. Abuzul in serviciu nu mai e abuz din pdv penal daca nu se incalca o lege. Nu zic ca e bine sau e rau ca doar e decizia CCR, dar mi se pare ca aici e o lege lipsa. Bunul simt sigur e incalcat, dar nu avem o lege de bun-simt care sa zica ca "orice investitie publica trebuie data in folsinta de indata ce este fizic satisfacatoare". Eu as merge mai departe si as zice ca "orice sectiune de autostrada peste 5 km trebuie pusa in valoare". Dar asta e science fiction pe langa ce se intampla acum la noi.

Si mai am senzatia ca aproape nici un oficial din afara MT/CNAIR nu protesteaza pentru ca isi inchipuie ca "trebuie sa se rezolve curand". Si asa mai trec inca trei luni.

cristi5

#10181
Presupunand ca certificarea lucrarilor de catre DRDP nu face doi bani si ca exista intr-adevar probleme de rugozitate: ce opreste CNAIR sa instaleze semne de circulatie? Reducerea vitezei, pericol de derapaj cand ploua, etc. Ce-i asa mare filozofie? Chiar si cu limita 60, ar fi de 10 ori mai sigur decat pe DN pe aceeasi ploaie. Orice accident ar fi imputabil soferului care nu a respectat semnele de circulatie.

Dupa deschidere, ar putea obliga pe TS sa refaca portiunile respective in garantie, pe cate o banda. O banda fara obstacole si lungime sub 2 km duce mult mai mult trafic decat un DN, la viteza acceptabila.

Ionut

Am cerut de la Politia Rutiera datele pentru accidentele rutiere pentru segmentul Aiud-Turda, ca sa ne facem o idee despre ce am fi putut evita daca se deschideau la timp ST3 si ST4. Am pus solicitarile pe thread-ul de siguranta rutiera, aici.

alin2pas

Quote from: luc on March 16, 2018, 08:37:41 PM
Hai sa ii credem :) (niciodata!!): Au zis de la Sibiu la Alba Iulia; asta inseamna doar un sens in Nodul Sebes si nu e nevoie de Nodul Alba Nord. Oricum trebuie sa modifice si procedura de receptie... :))
Din gura e usor, cu realizarile e mai greu!!
Vor da o hotărâre de guvern prin care se înglobează în municipiul Alba-Iulia toate localitățile până la Lancrăm și astfel vom putea circula pe autostradă de la Sibiu și până la Alba.

Trimis de pe al meu Redmi 4A folosind Tapatalk


elion

Astăzi am văzut două macarale de mare tonaj pe lotul1 la podul peste râul Ampoi.