Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dominik

#9855
Nu credeam ca o sa ajung sa vad utilajele la viitorul nod Sebes in Februarie....sa speram ca vor lucra asa sustinut pe tot parcusul anului !
You're in Steelers Country

mastereve

La intrarea in Alba Iulia dinspre Turda, liniste si pace. Langa zidurile de sprijin un singur utilaj. Inteleg ca e Duminica, dar acolo pare ca nu s-au mai atins de ceva vreme. Au vreo problema?


Sent from my iPhone using Tapatalk

ddfab

^^^ zidurile sunt pe lotul 2. acolo nu mai misca nimic de mult timp. vezi si problemele cu insolventa Euroconstruct. pana la insolventa, s-a lucrat la montare ancore in acele ziduri de sprijin. dupa, nici o miscare. totul abandonat... >:(
mai misca doar un subcontractor, la relocarea conductei de apa din curba oiejdea, in rest, inte alba si tius, nu am mai vazut nici o miscare... >:(

AlinC

#9858
Mai e un subcontractant care lucreaza in zona Beldiu, dincolo de Teius, dar e departe de DN si nu prea ai cum sa il vezi. Monteaza podete metalice. In rest, da, ai dreptate, lotul II pare parasit!

HVMihnea

Liniste mare pe A10 azi.
Giratoriu Lancram:



quick picture upload

Am uitat de nodul Sebes. Stiu ca am vazut ceva utilaje cu coada ochiului, dar poze nu am. Pe lotul 2 nici la teavile de apa nu se mai lucra.

paulmare

Tibi pai si atatea perechi de pile, inca puse oblic fara de directia de curgere, plus ce vor mai pune in albie sa reduca eroziunea, vor "stramtora"
Plus ca in romania din pacate se exploateaza salbatic materiale din albia raurilor - ilegal sau legal sau camuflat sub vreo denumire pompoasa gen "curatare minerale" sau "decolmatare" - o solutie mai scumpa la inceput poate ca ar fi fost mai ieftina in timp
Ma rog acuma asta e - sa termine odata podul chiar si asa cu atatia piloni in albie

perfidus

#9861
Nu stiu cat conteaza dar am observat ca baza pilelor, formata dintr-o structura ce leaga la fiecare  7 piloti forati, este un cilindru cu diametru foarte mare.  Asta ajuta oarecum la reducerea vitezei de curgere a Mureșului in zona.
Am incredere ca s-au calculat si executat  bine toți acei piloni si s-a tinut cont si de debitele la inundații.

Rectific: structura este de fapt o prisma hexagonala. Se vede in ultimele poze din Ziuarul Unirea.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

florin74

Oare cum naiba le-a iesit calculele numai la Pizzaroti cu pile in Mures si la ceilalti nu?  Au fost mai fraieri? (ma refer la Aktor, TS, Strabag, Comsa, Astaldi) sau nu au fost suficient de "convingatori" la Apele Romane?

djidji1975

#9863
Sincer, nu inteleg care este problema cu aceste pile in albia raului? Daca pornim de la podurile de cale ferata+ rutier  de la Coslariu/Mihalț pana la cele 3 poduri de la Alba Iulia (cel pt magistralele de apa,cel rutier si cel feroviar), toate au pile in albia raului. Chiar si autostrada Orastie-Deva arepoful cu pilele in albia raului. Adica chiar nu inteleg pentru ce va tocati energia pe acest subiect? Nu este clar ca Apele Romane au considerat deja ca este Ok? Si a facut asta de.multe ori inainte, pe acelasi curs de rau?

Trimis de pe al meu Lenovo P2a42 folosind Tapatalk


florin74

#9864
TS deschidere 50 metri, Aktor 80 metri ( in amonte unde debitul e mai mic, ca la Coslariu parca se varsă Târnava in Mures daca nu ma insel.). Comsa 70. Strabag 50- in aval. Pizzaroti 40. Si oblic fata de cursul Muresului. Unii au mai mult noroc in viata.  Sau ceilalti au vrut sa azvârle niste bani pe geam, aveau prea multi si nu stiau ce sa facă cu ei. Faptul e consumat, sa speram ca nu o sa fie probleme in timp.

TibiV

Quote from: florin74 on February 25, 2018, 09:49:55 PM
TS deschidere 50 metri (...) )Pizzaroti 40. Si oblic fata de cursul Muresului. Unii au mai mult noroc in viata.  Sau ceilalti au vrut sa azvârle niste bani pe geam, aveau prea multi si nu stiau ce sa facă cu ei.

Sa nu luam ca exemplu podul de la Gambas, unde dupa culeea de sud (cea dinspre Aiud) albia minora (cea care conteaza cu adevarat la inundatii) este asigurata de mega-viaductul care urca sus pe deal...
Hai sa vedem care este distanta intre cele doua culee la Limba...
(Si sa nu uitam ca pe malul drept al Muresului avem digul de protectie al orasului Alba Iulia...Fix acolo este culeea de nord).
Am masurat distanta aproximativa dintre culeele actuale, ridicate deja - iar pe cea de nord avem deja prima grinda...


Quote from: perfidus on February 25, 2018, 06:58:24 PM
Rectific: structura este de fapt o prisma hexagonala. Se vede in ultimele poze din Ziuarul Unirea.
Nu este nevoie sa apelam la Ziarul Unirea, avem "materie prima originala" chiar aici, pe forum
Problema structurii acestor pile (si mai ales problema a ceea ce este ingropat in sol) ma preocupa de mult...
Am intrebat in urma cu 3 luni, nu mi-a raspuns nimeni...

Quote from: TibiV on November 26, 2017, 09:51:51 PM
Intreb si eu, nu va suparati dar nu sunt constructor....

Plec de la poza de astazi de la podul de la Sancrai...

... si adaug poza de saptamana trecuta de la podul de la Limba


Deci au facut incinte din coloane forate (bine, Pizaroti le-a facut hexagonale, nu circulare) iar in mijloc au facut piloti forati...

1. Cat de adanci sunt coloanele si pilotii ? Care sunt mai adanci, pilotii sau coloanele ?
2. Daca folosesc aceeasi metoda, se poate deduce ca si la Sancrai se va folosi aceeasi metoda, cu pilele in albia raului ?
3. Cu cat este mai buna/proasta varianta cu pilele in albie fata de cea cu tablier lung, de pe un mal pe altul, fara pile in albie? Intreb dpdv al duratei de viata...

Poza de la podul Sancrai este din reportajul lui elion: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=165.msg177316#msg177316
Poza de la podul Limba este din reportajul lui Stefan01 de aici: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=165.msg176323#msg176323
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

Corect @TibiV, avem material suficient doar ca mi-a fost mie greu sa caut. Multumesc pentru imagini, asta am retinut si eu ca sunt 7 piloti forati pe care se sprijina o pila imensa cilindrica, goala pe interior.
Cum anume au facut legatura si daca acele coloane secante ce formeaza hexagonul sunt doar la suprafata ar trebui sa vedem in proiect dar nu e public.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

AkaManah

Eu am crescut langa Mures si pot spune ca e feroce cand iese din albie. Am prins mai multe cresteri de debit si am vazut ce poate face. Pe atunci avea bazin de revarsare in zona in care este A10 acum intre Gambas si Ciumbrud. Nu imi imaginez cum se va comporta daca va mai creste 3-5 m cum a fost prin 97-98. Sper ca au calculat bine structurile podurilor si efectul asupra zonei adiacente.

Teo

Stie cineva daca pe lotul 4 mai sunt de executat lucrari? ieri si alaltaieri nu mai era tipenie de utilaj/muncitor.

Poate ca a influentat situatia si vremea care s-a racit?

In schimb, mai multe masini incercau sa intre pe autostrada prin breteaua nodului din Turda. :)) nu stiu daca urmareau curiozitatea/agrementul sau erau indusi in eroare de indicatoare.

dumbravaandrei

Sa nu uitam ca acolo e o problema cu aductiunea de apa la CIC.
Poate pe carosabil lucrari cine stie ce n-or mai fi, dar la actuala politica de receptie... pentru sanatatea voastra personala nu va faceti sperante...

Keep calm and don't die in DN1 incidents! (poate asta ar trebui sa fie noul moto al cn***)