Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

voicul

Pai si nu ar fi normal sa se agate?

E mai mult retorica intrebarea, ca in RO deja apreciez orice pas inainte.
Chit ca mai dureaza cu toata birocratia s-a realizat un pas important.

Ionut

DOVADA. E GATA! Gata pentru trafic.


dr4qul4

Nu am observat telefoane de urgenta! Chiar nu au pus? Sa nu ma intelegeti gresit, chiar cred ca e o prostie sa pui telefoane de urgenta pe autostrada. Bine ar fi sa puna antene de telefonie mobila ca sa ai semnal peste tot.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

interesantul

Mai trebuie vreo treișpe victime ca să se hotărească să deschidă aceste loturi pentru trafic!
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

voicul

Din ce stiu eu, chiar in RO (cui sa vina sa creada asa ceva!!!! in RO), s-a schimbat legislatia si s-a scos din cerinte. Asa au aparut panourile cu 112.

Da este un pas exclent (economii de RON adica)!

Ionut

Era sa uit. :lol:

Pozitia API pe Facebook - sharing is caring :)

Autostrada A10 între nodurile Turda și Aiud este pregătită pentru a primi traficul rutier, așa cum o demonstrează filmarea de la bordul mașinii realizată în această dimineață!

Însă Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere tergiversează recepția și deschiderea a 28,75 km pe loturile 3 (Tirrena Scavi) și 4 (Porr), deși se poate circula în perfectă siguranță cu viteza maximă permisă pe autostradă atât pe tronsonul Decea-Turda, precum și pe Decea-Aiud, acesta din urmă fiind gata încă de la finalul lunii noiembrie 2017.

În cadrul discuțiilor din ultimele luni dintre CNAIR, constructorul Porr și consultantul de pe lotul 4, data pentru efectuarea recepției la terminarea lucrărilor pe acest contract a fost stabilită pentru ziua de ieri, 15.02.2018. Constructorul a confirmat în repetate rânduri această dată, asumându-și că va finaliza în timp util lucrările supuse recepției. CNAIR a promis că va efectua testele necesare prin CESTRIN și că se va prezenta cu rezultatele obținute pe 15.02.2018. Însă ieri oficialii CNAIR nu au ajuns pe șantier.

Lucrările aferente autostrăzii au fost finalizate. Porr și-a respectat partea de înțelegere. Ce a făcut CNAIR? În stilul caracteristic din ultimul an, a lipsit, nu a trimis nicio notificare în acest sens și a demonstrat încă odată ce partener "serios" este statul român. Coincidență sau nu, zilele acestea, consultantul plătit de CNAIR a început să "găsească" diferite defecte pe tronsonul de autostradă, cum ar fi un podeț de beton neconform de pe drumul de întreținere, un gard de protecție netensionat și alte nimicuri (care, chiar dacă ar fi probleme reale, pot fi rezolvate după ce se dă drumul la trafic).

În timp ce CNAIR încearcă să intimideze constructorul folosindu-se de consultant, căutând nod în papură și întârziind nejustificat deschiderea circulației, pe drumul național paralel (DN1) a avut loc chiar aseară un accident grav! În imaginea capturată de pe Waze (atașată mai jos) puteți observa lungimea coloanei de mașini care s-a format. Acest lucru nu s-ar fi întâmplat dacă autostrada ar fi fost deschisă!

Solicităm din nou oficialilor CNAIR să renunțe la orgolii, la aceste dispute neproductive cu antreprenorii și să fie responsabili pentru că oamenii își riscă viața pe drumul național paralel în loc să circule în condiții de siguranță maximă pe autostradă!

dumbravaandrei

Sa n-alunecati voi ca in baie la 140km/h GPS (cam 150 in bord)... asta da aroganta.
Arata fain gresia... neagra, cu dungi albe

P.S: Cand naiba o sa facem si noi podurile/supratraversarile astea fara sa te zguduie? Secolul asta sau cand o aparea A8 in sec XXII?

HVMihnea

Giratoriu Lancrăm, linişte...







Alba Iulia Nord, parcă-parcă se întâmplă ceva...


La Oiejdea erau vreo 4 oameni, puțuleau ceva la nişte țevi. În rest, ST2 arată dezolant.
Pe ST4 era agitație, circulau multe cisterne, am impresia că spălau asfaltul. Lângă supratraversarea DN1, se turna beton la şanțuri. Şi în spațiul de servicii din zona mănăstirii se întâmpla ceva, erau mulți muncitori.

In rest, mă bucur că azi au ieşit băieții la strâns de gunoaie pe şosele (haideți şi pe strada Bună Ziua din Cluj, că imi ajung mormanele de gunoaie până la geam). Şi activitate serioasă pe toate căile ferate din județul Hunedoara...

TibiV

Legat de filmare, stie cineva ce baza de numarare folosesc oamenii astia pentru calculul si afisarea distantelor ?
Ca nu pare sa fie baza 10....

Lotul 3, sensul Aiud-Decea, minutul 17.33, undeva intre debleul cu parcare de la Gambas si al doilea pod peste Mures
Dupa cum se vede suntem la:
- o distanta de 242 km de Bors
- o distanta de 60 km de Cluj-Napoca


La minutul 24.09 (deci dupa aprox. 14-15 km parcursi) suntem pe Lotul 4, intre CIC si lacul Stejeris (cred ca chiar in dreptul fostei alunecari).
Acum constatam asa:
- distanta pana la Bors a scazut "miraculos" cu nu mai putin de 41 km, de la 242 la 201 km
- in schimb distanta pana la Cluj-Napoca a crescut (in mod "si mai miraculos") cu 4 km, de la 60 la 64 km...


Daca se prinde CNAIR, amana receptia pentru la toamna...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Bine observat. Poate solicită API avizul CTE CNAIR prin care s-au aprobat proiectele de indicatoare rutiere pe cele 2 loturi, să îi identificăm pe inteligenți.

TibiV

Si nu este vorba de panouri inurcate intre ele...
Daca ar fi asa, atunci distanta din Cluj si Bors ar trenui sa fie o constanta, cea ce nu se intampla...

Aceeasi ciudatenie este si cu Turda si Campia Turzii...
Primul ne spune ca Turda este la 27 km iar Cp.Turzii la 37 - deci din Turda mai mergi 10 km pana la Cp.Turzii
Al doilea panou este insa cu 18, respectiv 12 km, deci din Turda mai mergi doar 6 km pana la Cp.Turzii...

Cred ca problema nu este baza de numarare folosita, ci geometria... Probabil una neeuclidiana... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Dupa filmarea asta eu spun ca este cazul ca dl Serbanescu sa isi schimbe gresia din baie.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

^TibiV : Nu uita ca Janos Bolyai pe aici prin zona a trait si poate are ceva discipoli prin CNAIR  :D
Cu ce Cip?  Cu gresie antiderapanta?  :lol:

ciprebbe

Pe FB la canir cum se fac de minune cu poze de pe A10.

@Florin74 - cu o bucata de asfalt de pe A10 care vedem ca REZISTA
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

postati-le filmuletul pe pagina lor de fb :))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024