Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

luc

DN-ul este peste A10, nu este legatura intre giratoriul actual si A10 (doar drum tehnologic acum). Oricum acolo este si o diferenta mare de nivel.

istvan78

Daca CNAIR o mai lalaie mult cu receptia, TS isi baga picioarele si merge in instanta cu ei. S-atunci se deschide lotul la sf. Asteapta seara pe la 7, si vom mai plati si penalizari catre TS...

cristi5

#9482
Quote from: HVMihnea on January 12, 2018, 10:39:30 AM
Mi-ar fi placut sa avem o banda de urgenta pe bretelele din nod care sa dubleze ca o banda "am gresit"- oricum mai mult se va merge in marsarier pe acolo pana se invata lumea.

Pai se poate transforma una din benzile de acum in banda de urgenta. Intrarea pe A3 se face oricum pe o banda. Nodul nu va avea trafic de doua benzi cel putin un deceniu.

Exista noduri cu o banda pe sens care duc mult mai mult trafic decat poate visa Turda, am pus recent aici nodul Narbonne unde o banda duce trafic dintr-o autostrada cu 37kMZA in alta (cu 3 benzi pe sens!) care ajunge la 60k MZA. In comparatie A10/DN1 si A3 daca au 15k MZA la Turda e mult.

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=9.msg178022#msg178022

trifuhoria

Activitate foarte susținută pe L4. Absolut in toate locurile vizibile din DN era forfota de oameni și mașini/utilaje. Lângă centru de întreținere de după Dumbrava erau multe persoane cu veste reflectorizante pe partea carosabila, iar in interiorul CIC -ului se spală asfaltul.
La dealul cu alunecare se betonau rigolele pluviale de pe deal, la deal Turda se așternem acel strat pentru înierbate... plin de mașini ale constructorului care mergeau spre nod-dinspre nod Turda.
Stația Porr de lângă kaufland funcționa... am văzut cife de beton intrând și ieșind...
De la noapte se anunța ploi/lapovițe dar și scăderea temperaturilor.
Duminica merg spre sebes și vin cu un update!

gdo

fotografii de pe pagina de FB Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere










TibiV

Am crezut ca faci glume (prima poza nu parea deloc de prin Romania...) si ca ai postat niste poze de prin Bulgaria/Serbia....

Dar nu, ai preluat corect pozele, insa fara sa dai sursa.
SURSA este: https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1959877987605604
(Adresele URL ale pozelor se schimba, adresa URL a postarii ramane...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Alexandru.

Poate ne vor face o surpriza si vor deschide cele 2 loturi pe 24 ianuarie, daca tot e sarbatoare... :D :lol:

HVMihnea

Cat de dragut ar fi.
Dar la noi se fac doar surprize negative.
Din acele poze cu ST2, pot spune ca e cam acelasi stadiu in care era si ST3 acum un an. Cred ca de aici vin si ambitiile nesimtite cu "octombrie 2018", insa ST3 era de 3 ori mai scurt si Tirrena Scavi isi dadeau interesul...

Vice33

Antreprenorul de pe ST lot 2 se organizează cum dorește el, numai să dea dovadă de eficacitate, interes, responsabilitate, seriozitate și dorința de a finaliza cât mai repede și corect acest tronson...

Ca să ai eficacitate, trebuie ca managementul firmei să facă un plan de acțiune bine stabilit și de urmat. Fiecare să știe exact ce are de făcut, cum are de făcut, unde și când...dar mai ales CU CE!

Pentru ca să ai CU CE, MAI MULT DECÂT AI ACUM, antreprenorul poate găsi soluțiile financiare pentru a-și mări baza logistică de oameni+utilaje și de a face front mai mare de lucru. Una este să ai 50 de oameni pe o distanță de ex. 20 de km, și cu totul altcumva lucrezi cu 100 de oameni pe aceeași distanță.

Dacă și-ar mări efectivele de lucru (ceea ce nu este interzis de contract-antreprenorul are libertatea să își organizeze+coordoneze cum dorește structurile de conducere și de execuție-implicit mărirea frontului de lucru-după caz)...

Lălăiala de care dă dovadă antreprenorul de pe lotul 2 nu este justificată decât în cazul în care este în pericol de a intra în faliment, dar nu cred că este cazul!

La modul general, depinde de BANI și de ce fonduri interne are firma ca să suporte cheltuielile până vin facturile...frumos ar fi dacă antreprenorul deține rezerve financiare să mai aducă utilaje și forță de muncă pentru a progresa anul acesta (mai vizibil decât anul trecut)...

yetiman

Singura speranta este ca, acum ca L3 si L4 sunt terminate, vor fi mai multe utilaje disponibile in zona, si, poate, cu costuri mai mici. (cerere si oferta  :D )
Doar ca exista concurenta pe C.Turzii - Tg. Mures.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alexV

#9490
^ Pe acelasi principiu, asteptam ca Aktor sa termine lucrarea din Bucuresti in 2018, astfel ca in 2019 sa aloce mai multe utilaje si oameni pe A10

Sent from my SM-G800F using Tapatalk


voicul

Din pacate s-ar putea sa ia dreptate.  :(
Partea buna e ca nu mai e asa mult pana termina pe A3 :)

Hercule

Nod Turda, semnalizarea din A3 catre A10. Pozele sunt facute in sensul Campia Turzii -> Cluj, banuiesc ca pe sens invers s-au instalat panouri asemanatoare.

Panoul vechi care indica iesirea in DN catre Turda:


Unul din cele 3 panouri noi care anunta iesirea in mod corect. Ele sunt amplasate la 3, 2, respectiv 1 km fata de iesirea spre A10:


Pentru cine n-a apucat sa citesaca pana acum, ultima instiintare este in zona supratraversarii bretelei A10 -> A3 Cluj:


Si in final in zona de desprindere a bretelei spre A10:
Deșteaptă-te române!

Hercule

Nod Turda, intrarea din DN si bi(tri)furcatia catre A3/A10:.

Pe la mijlocui zonei comune, inainte de supratraversare bretea A3 Cluj -> A10:


Panoul vechi inca e la loc, chiar daca informatia de pe el e incompleta. In partea dreapta a imaginii se vede stalpul nou cu panourile din poza precedenta:


In zona desprinderii celor acceselor in A3/A10. In poza anterioara la cele doua bifurcatii se vad stalpii noi pentru marcajele de mai jos:


Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, lumina era slaba iar sotia nu citeste forumul ca sa stie cum sa incadreze pozele.  :)
Deșteaptă-te române!

trifuhoria

#9494
Între kaufland și deal mai mulți muncitori meștereau ceva la parapetul median... nu am facut poza pt ca m-a surprins un avion care zbura la joasa altitudine și parca decolase de pe A10

Mai departe liniște pe ambele loturi...




Sent from my iPhone using Tapatalk