News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Nu s-a stabilit nimic pentru februarie, nu mai puneti botul la toate dezinformarile si promisiunile de 2 lei ale lui Ionita. O sa vedem cand vor binevoi sa deschida ST4. Mai intai trebuie sa fie 100% gata.

marinul

#9226
Quote from: HVMihnea on December 22, 2017, 05:58:06 PM
Va salut dintr-un blocaj de 4 km intre Aiud si Decea. Cred ca se putea evita, cu bunavointa CNAIR. Asteptam...
S-a stabilit februarie 2018 pentru l4 pana la urma?

am vazut si eu aseara, era pe sensul Decea -> Aiud dar acolo si dupa inaugurare , intrarea in Aiud va ramane  blocata

AkaManah

La cum e situatia, daca se deschidea Aiud-Decea, coloana era pe autostrada. Bucatile deschise de autostrada aduc rezolvari partiale sau complicatii neprevazute. Pana nu se finalizeaza intreaga A10, problemele nu vor disparea de la Sebes la Turda.

Stefan01

Lotul 1

Poze realizate astazi, la intersectia A10 cu DJ 107C (zona Limba) - sunt progrese

Vederi de pe DJ 107C spre Oarda




Din sens opus


Viitorul pod peste raul Mures - vederi spre Turda













alexV

#9229
Sa va zic ceva de lotul 4?  :)

LE

Vice33

DA, da, ce noutati ai AlexV...? :whistling: :smoking: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :jumpy: :jumpy:

alexV

de la fata locului, lotul 4 e cam gata. lipsesc usile la garaje in CIC, si carosabilul ar putea fi spalat pe unele locuri.

in rest, calea de rulare e gata 100%, dealul cu alunecare la fel, inclusiv garduri de protectie si santuri betonate. toate accesele din drumuri tehnologice au fost excavate pentru a realiza continuitatea santurilor si a gardurilor de protectie. drumurile de legatura catre localitati, drumuri care trec pe sub autostrada, toate au fost asfaltate. pe santier mai este doar paza si "sefu".

cateva cadre in continuare

alexV

Din A3 Bechtel se desprinde A10. Indicatoarele cu Bucuresti in ambele directii sunt cam aiurea


aici e breteaua A10 si deja incepe banda pentru iesirea in DN. se si vede in plan indepartat iesirea in DN, cam 150 de metri intre aceste iesiri.


adica asta

alexV

zona nodului Turda. vedeti ca drumul de acces local pe sub viaduct e asfaltat si marcat corespunzator.


Stejeris, vedere de pe pasaj






Detalii pasaj


Feronerie de import, oare nu este niciun producator local sa livreze mai ieftin?!

alexV

catre dealul cu fost alunecare




Terasament ranforsat in zona Stejeris





Aici ceva nu da bine. E drumul de acces catre Stejeris, pe pasaj, si Porr l-au facut mult sub DN, si chiar s-au oprit cu proiectul la 20 de metri de DN. Deci lipsa asfalt si o rampa de ti-e mai mare dragul. Plus indicator cu sfarsitul tuturor restrictiilor la 20 de metri de intersectie...




^^
poate asa va face si straco pe A3 acolo unde le lipsesc 40 de metri de proiect :) glumesc,  sper sa nu lase asa.

alexV

La dealul cu alunecari vedem din nou ca drumul pe sub viaduct, care asigura accesul in localitate, a fost proaspat asfaltat


gard de protectie pe deal


mie-mi pare gata


vedeti in fundal pasajul de pe care am fotografiat mai devreme









alexV

aici au sapat mai adanc in deal


coltul consolidarii




vedere catre Turda


vedere catre Sebes







alexV

intrarea la CIC din drumul national


Centru de Intretinere si Control (CIC)






alea o fi materiale antiderapante ?!



Bina, hai ca o mai fi vreo saptamana de lucru la cosmetizarea dealului, si spalatul autostrazii.
Eventual o vidanja la CIC si o buda in cucuruz, ca aud ca n-au apa.

Fin.

Ionut

Excepționale pozele. Păcat că șoferii se chinuie tot pe DN. Loturile 3 și 4 ar ajuta mult...

dorum

@AlexV... panourile antiorbire sunt prinse pe balustrada direct sau pe teava suplimentara?
Scuze, io am o obsesie cu astea...