News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Ionut

Daca iese AC pana in iunie exista ceva sanse sa fie gata la final de 2019. Altfel... la revedere si ne vedem in 2020.

germanul2012

#9196
Quote from: vancouver on December 19, 2017, 11:59:47 PM
Situatii asemanatoare din Germania:

,,aici e chiar nasoala treaba,..."

@vancouver,
situatiile asemanatoare din Germania sunt doar asemanatoare dar incomparabile apoi, in Russelsheimer Dreieck, doar daca circuli dinspre Darmstadter Kreuz spre Mainspitz Dreieck intra doua benzi de pe 60 si doua de pe 67 dar se fac trei pana la Russelheim-Konigstadten  pe o distanta destul de apreciabila. Deci cei car parasesc 67 dinspre  Darmstadt automat tind sa se incadreze pe banda din stanga a bretelei astfel, cei care circula dinspre aeroport se incadreaza lejer si pana la ingustarea la doua benzi de dupa Russelsheim-Konigstadten se aranjeaza traficul (sunt si situatii de Stau) destul de bine.

Zic ca situatiile sunt incomparabile in primul rand datorita lungimii bretelelor proiectate (suficient de lungi si cu curba care se poate ataca cu 100 + linistit, geometria proiectarii si incadrarii ale drumurilor adiacente la distante apreciabile pentru a nu perturba triunghiul de autostazi si nu in ultimul rand modul de a sofa al conducatorilor auto prin Germania (dupa cum se poate observa majoritatea celor care circula in Germania respecta cu mult mai mare atentie legile de circulatie)

Acuma, poate la triunghiul de la Sebes se va proiecta si construi mai in favoarea circulatiei si in nici un caz in dorinta de a face zeci de km de bretele care doar obstructioneaza traficul dar cresc substantial cheltuielile.


__dir

^^ Ionut, foarte mult.

Totusi de ce nu se lucreaza pe L2 mai intens? Comparand cu UMB, cei de la Aktor o freaca bine.

Ionut

Pentru ca... Aktor. De ce? De ce n-are baba dinti? De-aia. :lol: Si tu acum. :D

gdo

Sper ca pe lotul 2 in zona Oiejdea au terminat de montat ancorele, deoarece aseara au adunat tot de la containere la utilajul de montat ancore...
Desi eu retn ca in vizita unui coleg acesta concluziona ca vor avea de lucru intreaga iarna...

ddfab

^^^ daca te referi la ancorele montate in zidurile de sprijin de pe deal, da le-au terminat.
daca te referi la ancorele zidurilor de sprijin de la baza, nici poveste! nu au terminat nici la primul zid de sprijin..., cel din capatul lotului , spre alba iulia.
azi a fost curatata zona de orice urma de utilaj in zona santimbru-oiejdea, la baza acestui zid...cred ca la aceasta zona te refereai...




ddfab

in alta ordine de idei, pizzarotti a mutat forezele de cealalta parte a caii ferate, pentru viaductul de la nodul alba nord, partea cu dn-ul. :D










davyl

ionut poti modifica previziunile de deschidere daca nu e o stire falsa:  :)

"Constructorul lotului 1 din autostrada Sebeş-Turda primeşte aproximativ 2 milioane de la Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Asocierea SC Impresa Pizzarotti & C SpA - SC Pomponio decontează 9,49 milioane lei pentru proiectare şi execuţia a 17 km din autostrada Sebeş-Turda, lot 1. La sfârşitul acestui an, oficialii CNAIR ar fi trebuit să deschidă traficul pe loturile 3 şi 4 din autostrada Sebeş-Turda.

Zilele trecute, CNAIR a explicat de ce a amânat deschiderea Autostrăzii Sebeş-Turda, loturile 3 şi 4. Aceştia susţin că recepţia pe cele două loturi va avea loc în ianuarie, respectiv mai 2018."

http://www.capital.ro/cnair-deconteaza-facturi-pentru-lucrarile-unui-tronson-de-autostr.html

Dominik

Mda Aktor si Pizzarotti trebuie sa se intoarca in santier inca din Ianuarie (sper sa le permita si vremea) sa recupereze din timpul pierdut anul acesta
You're in Steelers Country

Iceman

#9204
Sper ca cei de la Pizzaroti sa primeasca cat mai rapid AC la nodul Sebes..Au aratat ca au forta de lucru si ca pot termina acest tronson!!...Din pct meu de vedere chiar se misca bine in teren.......

voyageros

trec prin nodul de la Turda de cel putin odata pe zi, deci sunt familiarizat cu el, chiar si asa dupa sute de treceri tot mi se apara alambicat. Acum monteaza in draci la fiecare intersectie panourile cu numele localitatilor, dar sunt atat de multe si pe distante atat de scurte incat fie incetinesti extrem de mult fie ai toate sansele sa ratezi vreo intrare/iesire dar, pentru cei care cunosc zona, stiti ce intampla aici cand se lasa ceata?? E totusi camp si ceata e in general densa...e criminal si asta si pentru ca de ceva vreme nu se mai aprind becurile din nod care iti dadeau totusi o perspectiva rezonabila si-ti cresteau sansele de a te incadra corect (chiar si in cazul nodului simplu). Cred ca va fi spectacol.

Daniel_I

#9206
Quote from: Iceman on December 20, 2017, 07:40:00 PM
Sper ca cei de la Pizzaroti sa primeasca cat mai rapid AC la nodul Sebes..Au aratat ca au forta de lucru si ca pot termina acest tronson!!...Din pct meu de vedere chiar se misca bine in teren.......
Te contrazic de pe santier, nu de pe forum. Nu se misca bine, se misca, dar e loc de mult mult mai repede. Daca nu maresc ritmul in 2018, in doi ani de zile nu prea vad cum trecem de 90 % stadiu de executie, chiar daca primesc AC pe toate sectoarele.
On The Road

horatiu.cosma

Azi Pizzarotti primește AC pe secțiunea A, km 0.300-14.000, pentru exproprierile suplimentare. E vorba de secțiunea din mijloc, unde sunt cel mai avansați. Pentru Sebeș se dorește depunerea completărilor/observațiilor inițiale la ANPM și dacă totul e în regulă, să avem până la finalul lui ianuarie AC și aici. Să sperăm!

cristi5

#9208
Quote from: germanul2012 on December 20, 2017, 10:15:16 AM
Zic ca situatiile sunt incomparabile in primul rand datorita lungimii bretelelor proiectate (suficient de lungi si cu curba care se poate ataca cu 100 + linistit, geometria proiectarii si incadrarii ale drumurilor adiacente la distante apreciabile pentru a nu perturba triunghiul de autostazi si nu in ultimul rand modul de a sofa al conducatorilor auto prin Germania

Deci avem cel putin aceste diferente fata de dreieck Thorenburg (Turda adica) :
- Benzile germane nu sunt ingustate. Sa ingustezi benzile intr-un asemenea loc de mare risc ca sa-ti iasa la numaratoare mi se pare iresponsabil.  Latimea benzii este un element de importanta primara pt siguranta. Mai bine lasi 3 late decat 3 inguste si 1 lata (B2 de pe A3 a ramas la latimea originala).
- in Germania daca ratezi intrarea B1->B2 pe bretea intri intr-o banda de urgenta. La Turda intri intr-un parapete (si ai sanse sa ratezi, zona fiind scurta)
- unghiul de intrare nu e asa mare ca la Turda.
- zona de trecere intre benzi e mai lunga (de unde si viteza mare permisa)
- cel putin la primul exemplu al lui vancouver se vede ca o banda de urgenta de la capatul bretelei a fost transformata in banda de circulatie (la presiunea traficului probabil, ceea ce la Turda nu va fi o problema in primul deceniu). Inainte era gatuit la o banda chiar inainte de intrarea in autostrada destinatie, cum propunem si noi aici si cum este de fapt in acelasi dreieck A3/A60 aici
- in rest peste tot sunt benzi de urgenta pe breteaua cu doua benzi, ceea ce la Turda e lipsa
- trafic. Nu am timp sa verific traficul din A3/A60 dar ma astept sa fie mai mult decat un DN aglomerat, cu perspective de crestere la 2xDN in 10 ani.

De acord ca daca ai trafic mare si soferi obistnuiti cu autostrada iti poti permite sa renunti la gatuirea unei benzi si sa intri cu 2 benzi (late!!) in 2 benzi.  Nu as povesti aici daca nu as sti ca intrarea pe autostrada pare un mister pentru multi soferi in Romania, iti intra brusc in fata, etc. Multe din benzile de accelerare sunt prost proiectate, linia continua e prea scurta, si permite intrarea cu viteza mica, etc. Hai sa lasam traficul sa creasca si soferii sa se obisnuiasca, decat sa intram cu doua benzi inguste in alta banda ingusta numai ca sa ne fudulim ca sunt multe.

Asta-mi aminteste de o tabla pe o plaja "imbraca-te pentru corpul pe care-l ai, nu pentru cel pe care ti-l doresti". Hai sa marcam drumul pentru soferii si traficul pe care le avem acum. Cand se schimba situatia, desenam alte linii, avem timp eventual sa largim zona sa nu mai fie benzi ingustate, etc.

Vedem la dreieck Mühlbach cum va fi :)

Ionut

Sa vedem ce au desenat baietii la Sebes...