Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

AkaManah

De dimineata erau cateva masini si un excavator la iesirea AB Nord. Mai multe lucrau sub DN. La ora 16 nu mai era nici o miscare. Probabil ploile au incurcat treaba.

Dominik

Stie cineva, mai sunt oameni pe lotul 3 ?? mai lucreaza\finiseaza la ceva ?? sau italienii au plecat complet ??
You're in Steelers Country

bogdix

Quote from: luc on December 01, 2017, 09:56:12 AM
" Lucrările pentru cei 12,4 km de autostradă sunt finalizate în proporţie de aproximativ 98%, fiind nevoie doar de un aviz privind siguranţa circulaţiei..."
Asa o fi?
http://m.capital.ro/o-noua-autostrada-se-deschide-traficului.html
E vorba de auditul de siguranta circulatiei in faza 3 (inainte de deschiderea circulatiei). Aici de obicei e o proasta coordonare intre CNAiR (solicitantul auditului) si ARR (partea care stabileste auditorul).

Pe alte loturi a durat si peste 2 luni de la finalizarea lucrarilor pana la forma finala a auditului in faza 3.

Si auditul ar putea (desi daca s-a respectat proiectul aprobat ar fi absurd) sa aiba unele recomandari. Care mai dureaza si alea pana se implementeaza.

yetiman

#9063
Hotnews.ro

QuoteBusiness report: Ultimul motiv pentru care nu se deschid autostrazi in Romania: nu sunt bune becurile
Marţi, 5 decembrie 2017, 3:17 Revista Presei | Business

Ultimul motiv pentru care nu se deschid autostrazi in Romania: nu sunt bune becurile. O Comisie a Companiei de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) se va deplasa pe 12 decembrie pe lotul 3 al Autostrazii Sebes - Turda, care trebuia deschis de o saptamana, pentru a vedea daca se poate efectua totusi receptia lucrarilor, potrivit unor surse Economica. Inaugurea celor 12 kilometri de sosea rapida a fost amanata pana acum din cauza mai multor probleme, printre care si becurile neconforme puse de constructor pe poduri, care dubleaza factura la energia electrica a Companiei de Drumuri, spun sursele noastre.

Sunt curios daca informatia se va confirma.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

ddfab

in sfarsit, la nodul Alba Iulia nord, se trece la lucruri mai serioase... :banana:
au inceput forajele la viaductul peste calea ferata ...





in alta ordine de idei, trupa de excavatoare si basculante de pe deal, s-a mutat in vale, in imediata apropiere a dn1, chiar la paraul iovului. continua decopertarile.
dintr-o sursa( nu stiu cat de sigura), se pare ca la deal se face doar decopertarea si cam atat pana la anul, sa vada cum se comporta... :(
la inceputul lotului 2, la zidurile de sprijin misca in continuare la ancore...

Daniel_I

Vesti bune ddfab :D
Forajele vor incepe si la Oarda, unde se va construi o culee pentru supratraversarea autostrazii. Linia de joasa tensiune 400 V din localitate a fost recent relocata alaturi de utilitati, cablu tv, optica, internet...etc. Stupii de albine sunt inca tot acolo. Pozele in weekend. :D
On The Road

Tavi

#9066
ddfab, multumiri pentru super vesti!
Daniel_I, ce-ti mai place sa ne fierbi  :lol:

StefanCelMare

#9067
Ceva știri de la Ziua de Cluj.
http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/inca-12-km-de-autostrada-langa-cluj-de-saptamana-viitoare--vesti-despre-autostrada-surpata-fotovideo--167243.html
Dacă este să îi credem, "Lotul 3 al Autostrăzii Sebeş-Turda, în lungime de 12,5 km, cuprins între intrarea în Aiud şi până la nodul de la Decea, este finalizat 100% şi aşteaptă vizita CNAIR, ce ar urma să aibă loc săptămâna viitoare când va fi deschisă şi circulaţia rutieră, conform constructorului format din asocierea italiană Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d'Acqua. Costul lucrărilor se ridică la suma de 420 mil. lei, fără TVA. "

De asemenea:
"Conform constructorului austriac format din asocierea Porr Construct - Porr Bau, marţi urma să fie turnat ultimul strat de asfalt pe o banda în zona alunecării de teren. Pe cealaltă lucrările au avut deja loc. De asemenea, constructorul mai are nevoie de o săptămână în care să ridice un zid de sprijin înn zona afectată de alunecări, se lucrează cu câte 5 echipe a câte 7 oameni la montarea balustradelor şi mai trebuie trasate marcajele rutiere pe unele porţiuni. Dacă lucrările continuă conform planului, şi acest tronson va fi finalizat până la sfârşitul lui 2017."

Ionut

Niste vrabiute aflate intr-un raid prin gradina raporteaza ca pe 14-15 decembrie ar fi ceva intalnire intre CNAIR si constructor... poate poate... dar atentie, cu actuala conducere CNAIR nu se stie niciodata.

ciprinel

Rugaminte: Cine poate sa puna pozele din link aici pe forum?
E interesanta imbinarea parapetului median dintre lot 3 si 4. Pare ciudat ca si cum ar fi lasat asa in aer.

ciprebbe

Inca nu e imbinat, am fost acolo si am vazut si eu dar nu e nici o problema in a le uni. E aceeasi firma pe ambele loturi.
La Alunecare avem uzura pe un sens si binder pe celalalt, se avanseaza bine de tot. Alte vrabiute spun ca intre 15 si 20 dec ar putea fi gata calea de rulare cu toate elementele de siguranta finalizate. Receptia ei si deschiderea trafiucului e in curtea Cnair.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Exista o mare, mare foame de bani la buget.
Deschiderea in 2017 probabil ar insemna sa vina in 2018 niste sume consistente de la UE de pe aceste loturi.

Sa speram ca are Mosu loc pentru 28 de km de A10 in traista.  :)

voyageros

in zona alunecarii era astazi literalmente o armata de oameni si masini, in zona Stejaris totul parea inchis

Ionut

Quote from: voicul on December 05, 2017, 05:43:01 PM
Deschiderea in 2017 probabil ar insemna sa vina in 2018 niste sume consistente de la UE de pe aceste loturi.

N-am inteles rationamentul. Care este legatura dintre deschiderea ST3, eventual ST4 in 2017 si sumele care vin in 2018 de la UE? :o

adiarc

^probabil facturile pentru aceste loturi se vor platii in prima parte a lui 2018 integral de la bugetul Romaniei,iar ulterior banii(partea de cofinantare), vor fii ceruti de la UE,urmand sa intre pana la sf lui 2018
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura