Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

voicul

Nu pare problema sa fie gata pana pe 27 nov.
Problema se pune: vrea CNAIR sa o ia si sa o deschida?

carutasul

Păi sunt toate şansele să fie singura, deci aş merge pe "da" :)

ciprebbe

Fara lot 4 e "cam spre nu" cu receptia finala.....
Trebuie paza, deszapezire.....cheltuieli in plus, avem precedentul din decembrie 2016 asa ca nu ma mir daca nu vor sa il receptioneze.
150km nu au de unde scoate la anu, posibil sa isi asume 2017 cu 0km si sa ii deschida la primavara.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rebel

arata superb, mai au putin de lucru .. dar totusi "cumatra vulpe" va taiat fata la minutul 6:19   :o

vancouver

Frumos. Pledez si cu ocazia asta ca stalpii de iluminat sa nu mai fie amplasati pe centru. Intretinerea lor, schimbarea becurilor vor fi niste aventuri si trebuie realizate de pe banda 2. Macar de acum inainte sa se faca stalpi doar pe margine, unde avem banda de urgenta. Se vede in filmare cum unii stalpi se afla in zone in care avem curbe, deci semnalizare complexa la orice schimbare de bec sau daca nu pericol.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Dominik

#8870
Arata bn, au lucrat frumos italienii
You're in Steelers Country

nicolaem

Nu stiu daca s-a zis, ne ajuta si GEarth cu un update la imagini din satelit pt lotul 3 si 4 (image date  septembrie 2017)

Cosminescu

Quote from: ciprebbe on November 19, 2017, 11:11:19 PM
Fara lot 4 e "cam spre nu" cu receptia finala.....

Se poate face asa ceva legal? Adica poate CNAIR-ul sa zica unei firme care vrea sa predea o lucrare care este gata in proportie de 100%: "nu vrem sa o receptionam inca pentru ca ... avem stres cu ea si oricum nu o deschidem"?
Convine vreunei firme sa prelungeasca indirect de bunavoie perioada de garantie (in ideea in care garantia incepe sa curga din momentul receptiei...)?

voicul

#8873
Asta dupa ce i-a grabit si amenintat ca daca nu termina pana la 27 le dau amenzi?!

Probabil nu o sa zica la modul la care ai zis tu, dar daca se vrea ... "orice e posibil in RO". Deja au gasit probleme de la pre-receptie.

gdaniel

#8874
Intreba cineva de podul peste Mures de pe Lot1, din cate am numarat eu (nu m-am uitat pe plansa) trebuie sa fie 16 perechi de piloni.
Cele 7 perechi incepute initial de pe malul dinspre Alba-Iulia vad ca urmeaza sa fie terminate complet (un rand de 7 piloni in aval erau terminati de mult dar unii nu aveau perechile in lucru).

Ce e nou in ultimele poze e inca un lot de 3 perechi de piloni la stadiu de spart capetele pilotilor in groapa, la care probabil o sa lucreze peste iarna cat e apa mica, si care sunt chiar in mijlocul raului defapt.
Intre timp, dar numai dupa ce au terminat un fir la podul de peste raul Ampoi, ar trebui sa inceapa sa aduca (cu transportorul de grinzi) si sa puna grinzile pe primele 7 perechi de piloni (8 deschideri, dar poate o sa mai fie gata ceva in plus pana atunci) si sa se apuce de pus predale si de armat placa.

In primavara-vara candva or sa mute cursul raului pe undeva pe sub cele 7 perechi de piloni de pe malul nordic, ca sa poata face platforma de lucru langa celalalt mal sa mai faca cele 2 perechi de piloni ramase, chiar unde curge raul acum.
Lucrul ar urma sa continue pe jumatatea sudica a podului, unde ultimele 4 perechi de piloni de pe malul dinspre Sebes sunt deja ridicati partial.

Nu imi e clar cum o sa ajunga grinzile pe malul dinspre Sebes fara sa se faca un pod temporar.. Sau poate o sa mute cursul raului pe la cele 4 perechi de piloni de pe malul dinspre Sebes??

dumbravaandrei

@Cosminescu, receptia de catre CNAIR a unui lot de autostrada nu are nimic de-a face cu darea lui in trafic. Avem cazul loturilor muzeu.

Deocamdata nu au motiv ca sa nu faca receptia (poate doar amanarea de plati - indiferent cat a mai ramas de platit, trebuie sa inchida si astia anul in asa fel incat sa fie la limita pe deficit, chiar daca asta inseamna impingerea platilor in 2018). Dar vor face receptia si atat. Darea in trafic mai mult ca sigur se va face odata cu inaugurarea ST4

Calin

Quote from: vancouver on November 19, 2017, 05:08:15 PM
In sfarsit panouri facute cu cap, adica destinatii utile scrise acolo si nimic care sa dezorienteze. Critica mea se refera doar la fineturi, si anume eu personal n-as fi trecut Bors acolo. Este prea devreme pentru a trece un punct de frontiera (cred ca peste 250 km pana acolo). CLUJ-NAPOCA, ca si oras mare in fata era bine daca trona in fruntea listei. Este un punct suficient de mare si de clar, chiar si pentru cineva aflat in tranzit international (asa cum si noi daca mergem in Germania stim ca trecem pe la Gyor sau Linz). Dar repet, e o chestiune de finete, este foarte bine si asa. Bravo.
Exact acelasi lucru ma gandeam si eu......oare nu era mai logic sa apara in loc de Bors .....Oradea ? De ce trebuie sa apara numele unui sat in loc de cel al unui oras dintre cele mai mari ale Tarii care,totodata este si foarte aproape de granita ? Inteleg sa ai indicator cu trecerea frontierei in apropierea Oradiei,ca sa se vada clar directia de urmat pentru cei care doresc sa mearga spre Ungaria....iar acolo se poate pune ceva de tipul "Budapesta/Budapest (H) " asa cum sunt prin alte tari.... Daca nu ma insel,tot pe A10 ,dar in sens opus am vazut,parca, un indicator similar unde,in loc de "Timisoara" sau "Arad" apare "Nadlac -vama".......pe langa Sebes si Bucuresti.....Oare nu era loc si de un....."Alba-Iulia" ....."capitala" judetului ? ( Si totodata orasul Marii Uniri al carei centenar ne apropiem sa il sarbatorim )...

Ionut


danutzu_1069

Da, si cu duda de rigoare:
"Restul lotului va putea fi deschis circulaţiei abia când va fi gata şi lotul 2 din Autostrada Sebeş – Turda, între Sântimbru şi Aiud, construit de asocierea greco–română Aktor – Euroconstruct Trading '98, iar pentru acest segment estimările sunt abia în 2019"
Înțelegeți voi....
Astora nici daca le dai mura in gura nu inteleg... si nu fac un articol ca lumea...
(asta trebuia la A10)

ddfab

abordarea dealului din nodul Alba Iulia nord, vazuta pe directia Turda Sebes.