News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

Logica ar spune ca e consultantul...ca doar nu ameninti cu penalizari propriul angajat? Care tocmai a inlocuit alt director de DRDP, care nu s-a descurcat cu regia proprie la Carei.

Sau poate penalizari inseamna demiteri...ca se practica.

Sa zicem mersi ca Stroe nu a zburat aseara inapoi la Bucuresti, ca la ce furtuna a fost ar fi demis si Tarom, si Romatsa, si Autoritatea civila, Aeropoturi Bucuresti. (De ce nu, si pe cei de la INMH).
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Quote from: pbh on October 25, 2017, 02:36:39 PM
Se auzea ceva in legatura cu finalizarea lot 3 in data de 27. Nu parea foarte sigur italianul... Banuiesc ca era vorba de 27 OCTOMBRIE, dupa care urmeaza penalitatile.
Intrebare, "presul" de langa Ionita era directorul de la DRDP Cluj?
Nu stiu de unde a aparut termenul asta de 27.... nici macar de luna nu suntem siguri.
Cel cu ochelari e seful drdpCJ :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pbh

Multumesc Cipprebe, banuiam eu dupa pozitia ghiocel adoptata. La cat de incurcat era italianul, cred ca era vorba de 27 octombrie. Ca la cat mai au de lucru la marcaje , parapete  si panouri , o luna era suficienta iar constructorul nu ar fi lasat privirea in jos si ar fi zis cu jumatate de gura ca va fi gata in 27.
Isi incordeaza muschii Ionita sa dea bine si pe langa noul ministru.

Ca veni vorba de noul ministru. Imi este teama ca o sa il regretam pe Cuc. Sper sa gresesc. Sa mai curga apa pe Mures si mai vedem.

ciprebbe

27 noiembrie 2017 :)) deci este timp pentru finalizare, show pt presa a fost :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

up-date de astazi de pe A10

pasaj spre localitatea Dumbrava,lotul 4



finalizat 98-99%...mai sunt putine zone unde trebuie amplasate glisierele si mai trebuie montate catadioptriile...posibil si ceva semne de circulatie

pozele nu sunt in cea mai buna ordine.Imgur le amesteca aiurea si nu am timp sa le aranjez



























detalii



putin cam departe scurgerea de bordura ( lipsa de intretinere v-a micsora aceasta distanta,prin depunerea nisipului  :))



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

de pe acelasi pasaj...vedere spre Turda





spre Sebes





alte detalii

trotuarul





separator de uleiuri....colmatat,datorita unei rigole nefinalizate







zona CIC din apropiere ( Centru de Intretinere si Coordonare )







"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

zona alunecarii...nu cred ca lucrau astazi forezele ( umiditate mare ),dar totusi era forfota mare in zona ( taluzari,turnari de beton in carcasele deja introduse )









pasaj DJ peste A10,in apropiere de Centrul Logistic Kaufland











vedere spre Sebes





vedere spre Turda ( nod A10-A3)



si la Stejeris se lucra ( tasari terasament cu cilindrii Vibromax,taluzari )

momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprinel

Felicitari pentru postari. Arata bine autostrada. Mai sunt maruntisuri de executat in zona nodului. Arata chiar bine. Speram sa fie gata pana la sf. anului.

cfdp

cam balteste apa linga borduri-pod, chiar si in rigolele din zona mediana.
nu consideram santurile care inca sunt obturate de rampe

cfdp

apropo bordurile pe pod sunt borduri de drum se vede rostul dintre fata vazuta si partea ce ar trebui sa fie ingropata
pentru poduri sunt borduri speciale, inalte- " nu cele in L" cu fata vazuta pe o parte, cu montaj pe mortar de ciment

ciprinel

Balteste in zona mediana probabil si datorita unor obiecte ce obtureaza gen( bucati de lemn, resturi de pungi, PET) ce se observa in anumite poze. Apropo astea inainte de receptie le aduna cineva?

Ionut

Un stol de privighetori anunta ca lotul 3 ar trebui sa fie gata luna asta 100%, cu toate firele de iarba tunse pentru ca altfel nu se poate face receptia. Problema cea mai mare, se pare, este sistemul ITS, care pune bete in roate deschiderii conform noilor proceduri de receptie. Din ce se aude prin targ, CNAIR este disperata sa deschida macar niste km anul asta, deci NU va astepta dupa Porr sa termine, avand in vedere ca nu e sigura finalizarea, mai ales in conditiile noi de receptie.

Mai simplu zis. TS (lot 3) termina luna asta tot si se va face deschiderea. Porr (lot 4) ar fi greu de deschis din cauza noilor reguli de receptie. Deci ramane de vazut ce se va intampla...

voicul

Stau sa ma intreb ce probleme au la sistemul ITS? Deja s-au furat cablurile?

TibiV

Sau problema este ca CIC-ul este pe Lot 4 ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pentium10

Quote from: Ionut on October 27, 2017, 08:55:52 AM
Porr (lot 4) ar fi greu de deschis din cauza noilor reguli de receptie.[/b] Deci ramane de vazut ce se va intampla...

ne explici ce este ITS si ce sunt aceste noi reguli de receptie

astazi este "27", sa ne asteptam la ceva surpriza?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures