Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

vancouver

Nu exista in mod natural fisuri atat de drepte. Acea "crapatura" este asadar un rost, facut intentionat de om. Concret din poze nu este clar unde este acest rost si care este "rostul" lui  :D. Adica nu se vede daca este doar un rost de lucru (de turnare) si ca atare el trebuia de fapt sa nu creasca sau este un rost de dilatare, adica unul lasat special pentru a prelua niste dilatari si deci este normal ceea ce vedem.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Aiud.dan

#7711
Subtraversarea este facuta din doua bucati ,cu fundatii independente,deci sint doua subtraversari lipide una linga alta pentru fiecare sens al autostrazii,am vazut cind le-au construit,turnarea lor independent una fata de alta.acea distanta este un rost de dilatatie ....normal,sa speram ca nu e alceva la baza fundatie care a fost facuta prin turnarea unei placi foate groase armate pentru fiecare sens.

Aiud.dan

Pe lotul 3 au inceput montarea parapetilor dinspre capatul lotului.

GDPR

^^Nu e rost de dilatatie, se vede ca urmaresc evolutia crapaturii.

alesd

^
Quote from: Granata06 on July 15, 2017, 01:15:17 PM
O crapatura care se afla la mijlocul subtraversari (a pasajului) de-o parte si de alta. S-a transmis si in corpul drumului deoarece se simte cand treci cu masina o denivelare perpendiculara pa axul drumului. Cred ca a s-a tasat fundatia sau ceva...

Aiud.dan

Nu e crapatura si scuze ca am zis ce e rost,au fost turnate una linga ceealalta,cred ca se urmareste deplasarea lor.



zorro

  Astazi lacul Stejeris;













Relocare drum DC85 Dumbrava, manastirea Dumbrava, legatura cu DN, beton stabilizant;













Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

zorro

La relocarile retelelor electrice de pe lotul 4 se lucra peste tot;



Acesta este stilpul din cauza caruia a ramas o banda nefacuta;
(Cel deasupra dealului de pamint galben)





Stinga jos se vede cel nou;



In partea dreapta jos este celalalt stilp nou;





Alta relocare unde era activitate;





Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

zorro

Legatura CIC-ului cu DN-ul;



Centrul de intretinere si control;



Giratoriul nod Decea;



Acelasi sens giratoriu directie opusa Aiud-Turda;





Giratoriul nod Aiud, au inceput asfaltarea;



Nod Aiud directia opusa, Aiud-Turda;





Spre sfirsit vesti bune lot 3, in spate la Metalurgica, aproape de inceputul lotului, avem parapeti montati + relocarile gata;



Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

TibiV

CNAIR a cerut prelungirea la 10 ani a garanţiei DOAR pentru secţiunea Stejeriş
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Extras din raportul CNAIR din luna iulie:



Autostrada Sebes-Turda Lot 1   

Stadiu fizic: 28.00%   , Stadiu financiar: 28.25%   
Probleme:
1.   Finalizare proiectare pentru Sectiunea C si Obtinere Autorizatei de Construire pentru sectiunile B (km 14+000- 17+000) si C (km 0+000-km 0+300 si Nod rutier Sebes )
(km 0+000-km 0+300) si Nod rutier Sebes
2.   Obtinerea Acordului de Mediu revizuit
3.   Aprobare HG pentru exproprieri suplimentare
4.   Obtinere Autorizatie de Construire pentru lucrarile aferente exproprierilor suplimentare pentru sectiunile B si C


Autostrada Sebes-Turda Lot 2   

Stadiu fizic: 34.00%   , Stadiu financiar: 28.68%   
Probleme:
1.   Aprobare HG pentru exproprieri suplimentare
2.   Obtinere Autorizatie de Construire pentru lucrarile aferente exproprierilor suplimentare


Autostrada Sebes-Turda Lot 3   

Stadiu fizic: 85.80%   ; Stadiu financiar: 65.12%   
Probleme:
NU SUNT  :)


Autostrada Sebes-Turda Lot 4   

Stadiu fizic: 74.07%   ; Stadiu financiar: 59.23%   
Probleme:
1.   Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru zona lacului Stejaris.
2.   Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru retele utilitati
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alin_simeriaveche

De rasu curcilor...lotul 1 a ajuns la același procent cu lotul 2

__dir

De asteptat, unde e Cucul? Aici sa bage o reziliere! :))