Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

interesantul

Păi... cam toate pilele se fac goale pe interior!
Și celebrul viaduct de la Aciliu e cu pile goale pe interior.
Dacă s-ar face pline, datorita masei lor ar trebui făcută o fundație imensa = costuri mari = consum imens de beton = poluare = consum colosal de OB = poluare
La fel și viaductul de la Vâlcele la centura Cluj are pilele goale pe interior.
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

alecu26

cam toate pilele se fac pline...cel putin in Romania. Ca nu avem vai chiar asa de mari, incat sa fie o asa diferenta de consum materiale.

Si ce coincidenta...pilele facute asa...la Centura Bucuresti, la Centura cluj de care zici, la ST au aceasi forma si sunt facute de aceasi firma, si probabil cofrajul a fost cândva platit de statul Roman.

PS: sunt intradevar mai multe proiecte cu pile goale pe interior: cam tot ce a facut Bechtel, pilele de la un viaduct de pe Centura Targu Mures, pilele de la viaductele mari de pe OS4.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

#7667
https://youtu.be/W_wP32EHWd0

Si nu uitati :) , fara voi e mult mai dificil de realizat.

Donatii ASOCIATIA PRO INFRASTRUCTURA

CIF 34449579 Str. Nemira nr. 19, Gilau, Jud. Cluj
IBAN RON: RO 76 INGB 0000 9999 0501 0272
IBAN EUR: RO 16 INGB 0000 9999 0502 5999
Cod BIC: INGB
Cod SWIFT: INGBROBU
ING Bank Cluj-Napoca
Detalii plata: donatie
paypal: contact@proinfrastructura.ro
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

Mersi de filmare....avem in continuare Greu de Mutat 2....adica cei 2 stâlpi de pe/din apropierea autostrăzii.......interesante si zonele de întoarcere.....a doua mi se pare totusi f.din scurt pe sensul spre Turda......si bineanteles nenorocita de aprobare a soluției tehnice la Stejaris ...care se lasa prea mult asteptata
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Sunt ca si mutati stalpii, se vad fundatiile noi :) . O echipa se ved epe filmare ca vopseau stalpii , cealalta cu mutatul erau in capat la lot 3, termina acolo si se muta dincoace :).
Stejaris "pe surse" e pe drumul cel bun, 90 zile termen infernal de executie. 
Octombrie pt finalizare lot 3 si 4.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

__dir

^ In sfarsit o veste buna de acolo ;)
+111

voicul

Super filmarile, dar mai ales vestea "pe surse".

Dominik

Hopaaa  :D sa ne traiesti Cip ! big like  :cheers:
You're in Steelers Country

TibiV

Na, 2810, ca nu te mai saturi !...
;)
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: ciprebbe on July 12, 2017, 10:11:23 PM
Stejaris "pe surse" e pe drumul cel bun.

Acum putem spune ca "drumul cel bun" are legatura cu AC 34 / 12.07.2017. ;)

12.07.2017: "Construcții executate fără autorizație de construire, care au fost menținute prin Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 765/11.07.2017 și lucrări de construire neexecutate, conform D.T.A.C. nr. ST4-07/iulie 2017 "Tronson km 63+670 – km 64+025, zona lacului Stejeriș" din investiția "Autostrada Sebeș – Turda, Lot 4, km 53+700 – km 70+000""



AkaManah

Pe L3 intre Decea si Unirea, mai exact langa Popasul Caprioara, DN1 este clar afectat de alunecari pe 15-20 de metri din cauza pamantului depozitat pe deal de constructor. Probabil, datorita greutatii suplimentare DN o ia la vale. Sper sa rezolve in timp util problema altfel acolo va ramane un pucnt nevralgic pentru foarte mult timp.

ciprebbe

E lot 4 acolo și nu e depozitat suplimentar:)) .Exista și un canal de dren făcut acolo prin deal. O perioada lunga de timp debleul de acolo era executat pe jumatate (stalpul de electrica din mijloc) Iar apa acumulata baltea acolo. Toată iarna ,și primăvara, si-a făcut loc prin deal spre vale. La ultima filmare am văzut ca au mai asfaltat și remediat DN-ul. Posibil după ce se deschide A și traficul pe DN scade substanțial sa se refacă serios și porțiunea aia.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mishu77

Quote from: adiarc on July 12, 2017, 10:05:25 PM
interesante si zonele de întoarcere.....a doua mi se pare totusi f.din scurt pe sensul spre Turda......

Cred ca a doua e pentru CIC, oare va putea fi folosita si de restul conducatorilor auto? Ca daca da, practic e ca o iesire de pe autostrada (banuiesc ca CIC are legatura cu DN1)

Europiu

A doua e clar a CIC-ului, si nu mi s-ar parea deloc adecvata folosirea ei de catre "muritorii de rand".
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

user201

@ciprebbe
Mersi pentru filmare. Și acest lot arată destul de bine și să sperăm că avem deschise circulației loturile 3 și 4 anul acesta.