Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

lot 4: in spate la kaufland s-au relocat stalpii si se apropie de finalizare supratraversarea de acolo
Plantatia de Paulonia e istorie, deja avem strat de forma.
Se munceste puternic in tot nodul A10 A3 , in curand filmarea de la nod.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dominik

Veste ce ne bucura, asteptam filmarea  :D
You're in Steelers Country

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ddfab

va pun si eu ceva de pe A10. incep cu podul de peste mures de la radesti, L2. in preajma podului, a aparut o mare de podete metalice.









culeea turda

ddfab

la structurile podului se ininteaza destul de greu... >:( culeea turda

primul rand de pile. le-au legat intre ele.

al 2-lea rand

langa apa, malul stang

malul opus.

ddfab

ne mutam pe malul drept al muresului. fata de data trecuta, anemic...
randul de pile de langa apa.

randul 2

randul 3

culeea sebes



vedere spre sebes, chiar de langa culee.si aici sunt montate podetele metalice

priviri inapoi, spre turda







detalii armare, pe un rand de piloni.



o ultima privire si parasim zona

ddfab

ne indreptam spre debleul dintre radesti si sancrai.
podul de la intrarea in debleu, aproape gata





patrundem in debleu. vederi spre turda





vedere inapoi, spre sebes

prin plantatia de hamei, au amenajat drumul tehnologic

ne indreptam din nou spre turda

au ceva de sapat. deocamdata nu...




vedere spre turda, cu zona din spatele localitatii sancrai.


structurile ce se vad in spate, sunt podul peste valea secadase si traversarea pentru un drum local.



o privire inapoi, spre sebes si apoi parasim zona

ddfab

ajungem in zona secadase. nimic schimbat. am sperat sa vad ceva grinzi, dar nimic... >:(



vedere spre turda

vedere spre sebes, cu viitorul debleu



decopertare spre dj 142l




ceva ferma pe traseu. deocamdata, ocolita...



si casa...deocamdata, ocolita si ea

o teava de gaz ce trebuie relocata, paralela cu dj 142l


la podul peste mures de la sancrai, dezamagire totala...












la terasament au progresat usor.parca podetele sunt pe jumatate ingropate...




vedere de ansamblu cu zona finalului de lot 2, spre lot 3 si plecam dezamagiti...din nou... >:(

ddfab

continuam pe lotul 3, spre nodul aiud.
stalpi de relocat, in spatele IMA Aiud. sunt trei bucati, pe pozitie...








o halta la valea aiudului. amenajarea malurilor cu gabioane...










trecem de vale si urcam putin, sa testam asfaltul... :D vedere spre sebes, cu podul peste valea aiudului





ne intoarcem si privim spre turda. nodul aiud din departare.










viaductul gambas




vedere de ansambluu cu nodul aiud.



ddfab

imediat ajungem in nodul aiud, caruia ii vom dedica un spatiu generos... :D
pana atunci, asfalt.........








s-a inceput lucrul la sistemul de iluminat din nod.


rigole, tot in nod.




pe podul peste autostrada, privire spre dn1.


vedere de pe pod. se vede stratificarea asfaltului


de pe acelasi pod, vederi spre viaduct






alt stalp...




bretelele pentru sensul sebes-turda


breteaua aiud-alba


breteaua turda-aiud


in dreapta breteaua turda-aiud, in stanga, dj-ul aiud gambas, relocat


din nou viaductul. se lucreaza la iluminat


vederede pe pod,  spre dn1, cu toate bretelele


dj-ul relocat, prin care se circula




vedere de pe pod, cu benzile ce duc spre sensul sebes-turda.


nu-i asa ca fata de lotul 2 jucam in alta liga???

ddfab

ne mutam la debleul gambas si apoi luam la purecat viaductul... :D
supratraversarea pentru dj-ul spre pagida.


spatiul de serviciu din debleu










iluminat si aici...










nodul aiud, vazut dinspre turda, de la distanta















ddfab


ddfab

mergem sub structura...






capatul dinspre turda















adiarc

Multumesc de poze..

este evident ca pe lotul 2,constructorul nu are anvergura celor de pe loturile 3,4 ,astfel încât sa ducă lucrarile pe fondurile proprii pentru o perioada...probabil sunt si neantelegeri cu firma de consultanta,la certificarea lucrarilor.,pentru emiterea facturilor.....se impun măsuri ferme din parte a beneficiarului ,conform contractului si o poziție din partea API
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ddfab