Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

alecu26

Tibi, nu e un motiv special pentru acele fundații.  Dar mă mir ca sunt acceptate pe un design&build. Îți complica viața inutil în execuție doar ca sa rezolvi niște pitici de pe creierul unui proiectant.
Singura teorie ar fi.....ca la cerc/cilindru ești un pic mai eficient. Se obține maximul de suprafață cu minimul de material.
Drumurile noastre POATE;

Hercule

^^ Nu e chiar rocket science. Un cerc e intr-adevar mai eficient dar e mai greu de facut cofrajul circular la dimensiunile acelea. De aceea se merge cu laturi drepte cat mai aproape de un cerc, rezultand astfel picioare de fundatii hexagonale sau octogonale.
Deșteaptă-te române!

Tavi

#7247
Structura ar putea fi in albia raului si atunci ar putea fi facuta asa cu scopul de a sparg gheata? ... zic si eu nu dati cu pietre  :D

ddfab

de dimineata si cu spor... intre santimbru si Oiejdea, impregnare terasament...





cam asa arata praful ridicat de masina, pe terasamentul impregnat...

yetiman

@ddfab si gdo
- In primul rand multumiri pentru update si poze
- in al doilea rand, o sugestie: sa mentionati lotul despre care e vorba. Cei care suntem des prin zona sau urmarim fidel postarile stim despre ce e vorba. Dar pentru cei care sunt mai rar pe forum sau nu cunosc locurile se orienteaza mai greu (codurile L1-L4 ar trebui sa le stie oricine  :) )

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

#7250
pe lotul 1,in zona Supremia,terasamentul creste... timid,spre Aiud





spre Sebes ...slabut...cam acelasi stadiu de mult timp...peste un an





frustrant ritmul...oricare ar fii motivele
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cfdp

pentru lot 2 am spus 70%terasamente  luna iulie. m-am hazardat in urma unor informatii, dar din aceleasi surse in iarna se doreste a se fi turnat si ceva asfalt. Oricum nu tin la nici un pariu cand vad ce ritmuri infernale avem in tara noastra.

ciprebbe

Te hazardezi din nou :)) iarna nu se poate turna asfalt :)
As fi vrut ca informatiile tale legate de tesasamente sa se adevereasca. Realitatea din teren face sa ne gandim ca cele 70 de procente le atingem undeva prin toamna.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

carutasul

cred că era " le passe dans le futur" :) în sensul să intre în iarnă cu ceva asfalt turnat.

Ionut

Poze de ieri, lotul 4, Porr.
























rocklee

ionut  :o ...iara ai fost pe teren  :p


Stefan01

#7257
Cateva poze realizate din mers, ieri, de pe lotul 2

Intersectia A 10 cu DN 14B - vederi spre Teius






Vederi din sens opus








Intersectia A 10 cu DN 1 (in apropiere de Oiejdea) - vederi de pe sensul spre Alba Iulia
O sursa interna mi-a spus ca DN1 va fi deviat temporar in aceasta zona, pentru a se efectua lucrarile la supratraversare.





horatiu.cosma

@cfdp, auzisem si eu promisiuni acum 12 luni de asfalt pana la finalul lui 2016. Am impresia ca multi dintre noi uitam ca acele lucrari se efectueaza pe baza unui contract, asumat de ambele parti. Aktor are AC pe tot lotul din aprilie 2016. Contractul prevede 18 luni de lucrari, deci, cu exceptia zonelor unde constructorul nu poate intra in teren, nu trebuie sa vedem doar ceva asfalt la iarna, ci uzura, parapeti, marcaje, indicatoare.

In situatia de fata CNAIR ar trebui sa isi faca treaba si sa arda Antreprenorul cu o factura de penalitati usturatoare. Altfel, nu o sa iesim din zona asta gri, in care constructorul e "rugat" sa isi faca treaba, sa creasca mobilizarea, singurele momente de normalitate fiind reprezentate de micile intelegeri necontractuale dintre beneficiar si antreprenor.

Dominik

Parcă au mai avansat ceva Porr cu asfaltarea
You're in Steelers Country