News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Teo

Confirm prezenta a doua excavatoare si doua bascule in zona "macilor" din spatele Lukoil Lancram. Nu am mai vazut utilaje in acea zona de cateva luni bune.

De asemenea, se excava puternic saptamana aceasta in spate la Albacher.

nenea_hartia

Stâlpul de la minutul 2:10, precum și cei doi stâlpi din stânga și dreapta lui, ar fi trebuit înlocuiți chiar și dacă autostrada trecea printre ei, deoarece unghiul făcut de LEA cu axul autostrăzii e mai mic de 60o, cât prevede normativul (ochiometric e de vreo 15-20o). Toți trei sunt actualmente stâlpi de susținere, dar vor fi înlocuiți cu stâlpi speciali de traversare și de colț și, repet, acest lucru s-ar fi întâmplat și dacă nu erau direct afectați de lucrări. E drept, dacă autostrada trecea printre ei măcar se putea lucra fără întrerupere la structura rutieră. Dar e posibil ca proiectantul să fi considerat că mutarea axului mai spre dreapta ar conduce la cheltuieli suplimentare pentru excavarea și consolidarea dealului, așa că a preferat soluția din film, știind că oricum va trebui plătită relocarea celor 3 stâlpi.
N-am o explicație pentru stâlpul de la minutul 4:16-4:50, însă cred că oricum ar fi ,,curbat" axul drumului, tot intrau în zona lui de protecție. Oricum, acolo vor fi probabil schimbați doar 2 stâlpi. Cel din stânga imaginii, vopsit alb-roșu, e deja stâlp special.

@ciprebbe: mulțumesc mult pentru film!

Granata06

Lot II - terasament langa podul peste raul Secadase

Un compactor la treaba


In zare, un excavator si 3 basculante


Terasamentul dupa compactare


Hopa, m-au zarit...cei care masurau capacitatea portanta cu parghia Benkelman

Se mai lucra la podul peste Secadase cu vreo 5-7 oameni.

In concluzie, se lucreaza, insa intr-un ritm slabut din punctul meu de vedere.

dumbravaandrei

Cred ca din seara asta la devierea de la Decea nu se va mai sta la semafor... astazi pe la 3 incepeau sa stranga balizele de semnalizare, ambele benzi erau gata :) Cine trece maine pe acolo poate ne da si confirmarea
In alta ordine de idei, cu exceptia Decea nu am vazut nicio miscare din DN...
P.S: De cand s-a dat drumul al OS3 atat Gmaps cat si Sygic imi dau Cluj (Marasti)-Brasov(Bartolomeu) prin Sibiu-Sebes ... am facut 3h:40 Cluj-Brasov, am mers lejer, fara sa fortez... Aseara am mers pe DN13 si am facut 4 ore jumatate....

AkaManah

La ora 17 inca nu erau demontate balizele de semnalizare. Semafoarele erau "cu spatele" la trafic dar se circula doar pe o banda. Din ce am vazut erau gata cu asfaltatul, semnalizarea, santurile aferente.

Daniel_I

#6095
Confirm şi eu ce au vazut baieti. Era activitate astăzi la ora 7.30 pe lotul 1, câmpul cu maci. Se decoperta. Pe marginea drumului erau montați ţãrusi in zona unde autostrada se intersectezã cu drumul european E81, Lukoil. Posibil să fi primit autorizatie să inceapa devierea drumui in vederea constuctiei supratraversarii autostrazii, aşa cum ne spunea Stefan cã se asteaptã.
Cei de la Marcus Company cãrau pamant din zona Oarda de unde îşi procură balast. Merge cineva in zonă sa facã poze la ce se lucrează sau mã asteptaţi pe mine pâna Sâmbăta? :-D
On The Road

trifuhoria

Salut, o sa incerc sa ajung eu in zona azi sau maine...

zorro

Noutati zona Decea si Aiud,
Dar mai intai vreau sa multumesc tuturor celor ce apreciaza postarile mele si nu in ultimul rind si celor ce au trimis mesaje pe forum,
Deci Relocarea Decea in sfirsit libera, mai au pamintul vegetal de pus, dar o fac de pe margine,






La nodul Aiud "Gata podul"




Baietii isi aduna "sculele",


Zona Decea miscare buna,



Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

vancouver

Se osbserva existenta unei zone de acostament asfaltata la relocarea Decea pe "noul DN". Plus stalpisori reflectorizanti. Sa fie acesta un standard pentru DN-uri noi sau mutate pe alt amplasament?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

rocklee

Zorro...  ai prins niste imagini incredibil de bune ....multumim .... :gj: :fence: :drunk:

Granata06

Lot III - pod/viaduct peste raul Mures langa satul Gambas



Injectarea cu pasta de ciment a grinzilor din beton precomprimat





Mobilizare destul de buna:   - se lucreaza la suprastructuri
(doar ce am apucat sa vad)  - pe unele segmente de drum se toarna mixturi asfaltice
                                        - se lucreaza la debleul de la Gambas.
                                     

Consider ca vor avea un progres frumusel fata de ce se lucreaza in tara la ora actuala.

ddfab

sa intelegem ca pregatesc grinzile pentru ultimele deschideri, cele dramase spre debleu?

bogdix

Quote from: vancouver on October 31, 2016, 02:35:29 PM
Se osbserva existenta unei zone de acostament asfaltata la relocarea Decea pe "noul DN". Plus stalpisori reflectorizanti. Sa fie acesta un standard pentru DN-uri noi sau mutate pe alt amplasament?

E banda de incadrare. La profilul DN1 (9 metri din care 7m parte carosabila si 2x1m acostamente), banda de incadrare e de 0.50m si se executa cu structura rutiera din banda de circulatie.


Bulwyn

Felicitari pt TOTI cei care ne delecteaza cu poze si informatii de pe (putinele) santiere de autostrada din tara. Good job guys 😉

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


alin_simeriaveche

zoro, mersi mult. cel putin la intoarcere o sa am parte de trefic fluid. vineri seara 40 de min am asteptat pana am trecut