News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

elion


TibiV

Homor in inspectie cu elicopterul ?...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

interesantul

Nu inteleg care a fost ideea la subtraversara DN1 sub A10 la Decea.
Înainte curba aceea era usor abordabila, acum... o sa fie o gramda de masini in decor.
Nu se putea construi podul exact peste DN-ul din pozitia actuala?
Da era mai lat, dar cred ca costurile cu relocarea permanenta sunt similare cu cea de a fi latit podul.
Plus ca va fi o rampa, care cred ca va fi destul de abrupta daca nu intra mult in DN...

In fine cine stie care e motivul....

Seara faina!
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

alin_simeriaveche

Pe mine ma uimeste un alt lucru, de ce trebuia sa faca acel spatiu de servicii tocmai in acel debleu? sa mai avem o mica replica  a la Aciliu?

florin74

Material pentru terasamente si umpluturi. Se pare ca e foarte bun

zorro

#5855
@interesantul. Exact acelasi lucru mi-am zis si eu despre "gauricea" asta inca de la inceput, dupa ce am vazut-o gata.
Cred ca nici inaltimea nu corespunde, ar fi trebuit facuta  un pic mai inalta si mai lata, mai ales ca la iesire urmeaza o curba destul de strinsa.
Eu preconizez ca multe camioane care vor veni din curba, la intrarea sub pod vor trece garantat peste linia din mijloc, si daca au nesansa sa le vina vreun coleg din contrasens nu prea o sa iasa treaba buna.


Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

NGC

Quote from: ciprebbe on September 25, 2016, 06:22:30 PM
E incredibil ce fotra si cum avanseaza TS. Nu o sa ii ia prin surprindere iarna.

Quote from: Iceman on September 25, 2016, 08:28:19 PM
Ciprebbe.......... TS a intrat pe teren, se vede ca sau apucat de lucru mai serios!!!

Unul dintre motive este si cel de mai jos.

Quote from: NGC20 on September 07, 2016, 07:59:37 AM
Quote from: laszlo.robert on September 06, 2016, 05:07:34 PM
NGC20,pe lotul 3 TS nu au primit nimic ? Macar au emis ceva facturi ,mi se pare ca ultima a fost platita anul trecut .

Quote from: vancouver on September 06, 2016, 08:10:00 PM
@robert: din cate stiu TS tocmai a emis o prima factura si este in circuit.

^^^

Quote from: NGC20 on September 03, 2016, 08:09:29 PM
In curand trebuie sa vedem turare si la TIRENA pe ST3.

Au emis zilele trecute o factura pentru lucrari efectuate in valoare de aproape 104 milioane RON cu TVA si asteapta sa le fie platita.

Factura de aproape 104 milioana RON cu TVA a fost achitata saptamana trecuta.

AkaManah

La devierea DN de la Decea va fi o curba sinistra. Din ambele directii se poate veni destul de tare. Viteza+tunel+ curba va fi o combinatie dificila daca chiar nu letala.


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AiudA10

eu cosider ca nu e chiar asa de grava situatia la devierea aia avand in vedere ca in viitorul apropiat se va deschide autostrada si tot traficul de tranzit se va muta pe ea, dn ul ramanand destul de liber pt traficul local. Pe de alta parte nu  esti obligat sa intrii in curbe stranse cu 200 la ora plus va fi semnalizata cu indicatoare.

elion

#5861
Între dealul Sâncraiului şi debleul Gâmbaş



















icristian

De pe facebook-ul Ministerului Transportului
QuoteMinistrul Sorin Buşe a inspectat astăzi şi șantierele de pe Autostrada Sebeş – Turda, unde se lucrează în acest moment pe toate cele patru loturi. Ministrul a apreciat mobilizarea constructorilor pe lotul 3. Atât pe lotul 3, cât și pe loturile 2 și 4, autostrada a început să prindă contur. În schimb, pe lotul 1 a cerut ferm antreprenorului o mobilizare sporită pentru ca şi acest tronson să păstreze ritmul accelerat cu care se desfășoară lucrările pe întreaga autostradă.

Lot1




Lot2




Lot3






O intrebare: E vreun motiv pentru care nu s-au pus ultimele grinzi la viaductul de la Gambas?

ciprebbe

Duminica pe ultima deschidere erau macaralele de la DEME.(sens Alba-Turda)
Subtraversarea de la Decea e ok, am trecut duminica prin ea pe emulsie si asfalt. O sa se reduca viteza de circulatie pe DN  , un giratoriu la Decea, devierea asta...si uite asa se calmeaza si traficul. Dupa deschiderea A10 va fi pustiu pe acolo.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vancouver

Quote from: AiudA10 on September 29, 2016, 07:26:21 PM
eu cosider ca nu e chiar asa de grava situatia la devierea aia avand in vedere ca in viitorul apropiat se va deschide autostrada si tot traficul de tranzit se va muta pe ea, dn ul ramanand destul de liber pt traficul local. Pe de alta parte nu  esti obligat sa intrii in curbe stranse cu 200 la ora plus va fi semnalizata cu indicatoare.

Pai tocmai ca drumul va fi mai liber, se va circula mai cu viteza.

Pentru mine tine de domeniul fantasticului ca au decis devierea unui drum national drept, creind o sicana. Iresponsabili, ca sa nu zic mai grav. Daaaa, cu O MIE DE INDICATOARE, cu politie mereu in zona, cu marcaje intretinute, adica cu eforturi banesti importante, daaa, asa pericolul va fi mai mic. Dar se putea ca pericolul sa fie ZERO!
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.