Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cristi5

#5625
Chiar si in plansa de viitor a primariei, nu poti sa iesi de pe A10 si sa intri in oras (pe Ferdinand). E foarte ciudat ca nodul sa se cheme Alba Iulia sud si sa nu poti intra in Alba Iulia dinspre sud :)))

Poate are primaria un plan sa faca pasaj CF pe DJ107? Atunci poti macar intra in oras dinspre est, chiar daca, asa cum s-a spus, traseul spre centru nu pare usor fara navigator...

http://www.peundemerg.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/46.071/23.595/0

Stefan01

^^

cristi5, am pus plansa din proiect. Este a doua poza din postarea in care am deschis acest subiect.

Stefan01

Revin cu doua variante temporare si ieftine. Am ales locatia in zona larga din Partos, dinaintea podului peste Mures. Locatia este faimoasa prin faptul ca politistii stau fercvent cu radarul.

Varianta 1 - amplasarea unui giratoriu


Varianta 2 - cei care vin dinspre pasarela sa aibe prioritate de schimbare a sensului de mers

cristi5

#5628
Multumesc, am sa modific OSM conform plansei de proiect. Am lasat in mesajul meu numai ce e relevant: turistul va fi foarte confuzat ca iesirea se cheama AB sud si el nu poate intra in AB dinspre sud...

Si atunci variantele de intoarcere undeva in sud sunt de luat in calcul desi implica un viraj contra-intuitiv spre sud, apoi intoarcere spre nord (dar ajuta navigatorul). Si/sau pasajul CF la est.

Parca pe nodul asta au fost negocieri indelungate cu constructorul? Sau pe cel din nord?


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cristi5

Imi inchipui cat de frustrant trebuie sa fie pt cei care locuiesc in sudul orasului... Nu au o varianta facila nici ca sa intre pe A10 prin nodul AB sud, nici ca se intoarca acasa de pe A10...

Poate e mai bine sa se cheme Partos nord :)

ciprebbe

Luați în calcul și traficul dintre Alba și Sebeș care cam trebuie lăsat pe DN. Altfel cu spaghetele de la Lancram vom avea gratiile din nod blocate mereu.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

neaghi

Probabil ca nu se va mai schimba nimic , cita vreme asa e aprobat chiar daca nu e cea mai buna solutie.

Parerea mea este ca nici varianta Partos, indiferent unde, nu ar fi buna pentru ca sunt necesare multiple exproprieri.

Cea mai buna varianta care s-ar fi putut face, cred ca ar fi fost un giratoriu inainte de podul peste Mures, acolo unde DN se intersecteaza cu str.Biruintei.

AdrianB1

Quote from: cristi5 on September 03, 2016, 10:18:38 AM
Imi inchipui cat de frustrant trebuie sa fie pt cei care locuiesc in sudul orasului... Nu au o varianta facila nici ca sa intre pe A10 prin nodul AB sud, nici ca se intoarca acasa de pe A10...
Autostrazile nu sunt facute pentru trafic local, ci pentru distante mari. Daca cei din sudul orasului vin din Italia pot sa mai faca 5-10 km in plus iesind pe al nod, daca vin de la 20 km distanta atunci autostrada sigur nu e facuta pentru ei.

Anonymous Rider

^^^
Cateva chestiuni:

* 40-60% (în funcție de perioada anului) din traficul Sebeș - Alba e făcut de localnici, deci traficul ăla trebuie distribuit pe 2 noduri;
* în condițiile în care există 2 noduri, aș risca să spun că 75% din trafic va fi preluat de cel din Sud, și vreo 25% de cel din Nord


Ca concluzie, problema nodului Sud, nu e una de fiță ci chiar e o necesitate, iar dacă se face, ar trebui gândită foarte bine descărcarea și încărcarea.

luc

#5635
Bine punctat, cartierul cel mai populat Cetate este cel mai apropriat de Nodul Sud. Oricum este problema autoritatilor locale, daca va uitati pe harta (http://albaiulia-city.map2web.eu/) acea legatura propusa continua cu strada Ion Lancranjan si inchide inelul median...incepem sa devenim off topic.

Stefan01

#5636
Astazi (sambata), impreuna cu colegul gdo, am realizat un fotoreportaj  pe lotul 2 (partial) si integral pe lotul 1. Pregatiti F5-ul ! Urmeaza poze interesante.  :)

Incepem cu lotul 2 - surprize placute !
Supratraversarea este in acelasi stadiu al executiei.




In zare apare un camion. Unde se indreapta ?





Au inceput sa lucreze la terasamentul nodului dintre A10 si Teius !












In plan departat se vede cum excavatorul incarca acel camion.

Stefan01

In premiera ! La intersectia dintre A10 si DJ107H (Galda de Jos) au inceput in forta lucrarile. Sa speram ca vor mentine ritmul si chiar sa-l mareasca. Fiind sambata ora 14:00, am vazut vreo 5-6 basculante care carau pamant si un excavator care incarca. Mai era si o foreza pe partea opusa.

Foreza - vedere spre Teius






Pe partea opusa - vedere spre Alba Iulia












Trebuie relocata LEA MT

Stefan01

Continuam inspre Alba Iulia. Ne-am oprit in zona blocului de locuinte din spatele Transavia.

Cu spatele la DN1




Cu fata catre DN1




Podul peste intersectia dintre paraul Galda si Craiva - vedere catre Teius


Podetul metalic din fata blocului ce urmeaza a fi demolat - vedere din unghi






La podul peste DN1, din apropiere de Transavia, lucrarile nu au mai avansat fata de zilele trecute - vedere spre Alba Iulia








In continuare va posta colegul gdo, pana la sfarsitul lotului 2. Vin surprize placute.

NGC

Pana vine el cu surprize, sa dam si aici o veste.

In curand trebuie sa vedem turare si la TIRENA pe ST3.

Au emis zilele trecute o factura pentru lucrari efectuate in valoare de aproape 104 milioane RON cu TVA si asteapta sa le fie platita.