Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Iceman

Mobilizarea care au avut-o in trecut TS a fost dubla fata de cea ce este acum...Totusi nu inteleg daca atatea macarale in santier de ce nu se ridica nici o grinda acolo unde se poate face acest lucru....
elion.............multumim pt poze... :)

cfdp

Pentru Florin74. Dezamagirea de la Aktor. Se pare ca cel putin structurile au fost date (dupa ce au avut PT-ul) la reproiectare ---Optimizare, alt proiectant decat cel  din asociere.

AFC

Multumim @elion, +1,  :gj:. Ritmul e slabut, chiar nu inteleg ce asteapta TS.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

NGC

MT a eliberat azi autorizatia de construire pentru ST4 pentru relocarea LEA de dupa Km 54.

23.08.2016: "Constructii executate fara Autorizatii de Construire, care au fost mentinute prin OMT 532/01.07.2016 si lucrari de constructii conf DTAC nr. St4 -05/august 2016 Relocare retea electrica de inalta tens LEA 220kv si lucrari de autostrada km 54+525 – 54+555 din inv Sebes - Turda lot 4 km 53+700 - km 70+000"

adiarc

Mic up-date de pe lotul 1
La un moment dat ,cineva semnala faptul ca se lucreaza in zona din spatele localitatii Lancram,dar si in zona cu maci.
Din pacate trebuie sa infirm aceasta informatie si lucrarile de care se vb in sp.localit.Lancram NU AU NICI O LEGATURA cu autostrada.Lucreaza cei de la Florea Grup si Elis Pavaje care au diverse gropi de imprumut pt sorturi de constructii ( balastru,pietris,etc )

langa aliniamentul autostrazii in sp.localit.Lancram





respectivele gropi



amplasamentul autostrazii este insa pustiu



spre Alba





spre Sebes





in zona campului de maci totul este in continuare neatins



doar departe,in spatele fabricii Albacher e ceva miscare slabuta la podete



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

pustiu si in zona Limba,langa Oarda de Jos...arheologia pare finalizata,dar in rest nici tipenie de muncitor,mai ales ca in zona avem si un obiectiv costisitor de realizat ( primul pod peste Mures de pe A10 ,dinspre Sebes )

spre Alba ( in zona salcilor este Muresul )



spre Sebes - atmosfera lunara



si asa cum ne-a obisnuit enclava - Electrica SA , un stalp de toata frumusetea





in zona drumului centura Ab spre Drambar ,relocarea este aproape finalizata





singura zona cu ceva lucrari ( dar tot la relantii ) este in zona fabricii Supremia...













Concluzii
- pe mare parte din lot NU SE LUCREAZA DELOC
- in putinele locuri unde se lucreaza ritmul este nesatisfacator si din pacate se pare ca Pizzariotti ( bazandu-se pe extensia de timp acordata de CNADNR din cauza acordarii cu intarziere a autorizatiilor de catre  autoritati ),intradevar are calcule de finalizare catre sf.lui 2018.
- ar trebuii ca toti factorii decidenti sa realizeze ( cei bine intentionati,de la ceilalti nu am pretentii ),ca intarzierea acordarii autorizatiilor cu 1,5 ani, presupune intarzierea finalizarii unui proiect cu minim 3 ani ,datorita pierderii a minim 2 sezoane optime pt.constructie pe parcursul a 2 ani.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

papibabone

Astazi la Decea se turna beton la un pod, putin pt a se termina in 2017


Sent from my iPhone using Tapatalk

Daniel_I

Adiarc ești foarte nerăbdător să vezi mobilizare maximă pe lotul 1
Eu cred că din Toamnă se vor mobiliza mai puternic cei de la Pizzaroti
Anul viitor va fi un an plin. Altfel nu îmi explic de ce au deja turnate și pregătite toate structurile prefabricate din beton, făcute în perioada când nu aveau autorizație de construcție
Prefer să se construiască încet și bine. Să nu avem surpriză de pe A1 lot 3 unde sa închis autostrada.
Necazul e că Sebeș Turda va fi supra aglomerat încă cel puțin un an jumătate, doi, iar cei care circulă des pe acolo, printre care și eu, o să își plângă de milă.
O să fim cu aparatele foto pe ei.


Sent from my D6503 using Tapatalk

On The Road

yetiman

@Daniel_I:
Ma bucur ca esti optimist cu mobilizarea. Eu nu mai sunt.
Problema este ca o asteptam de prin 2014/2015. (pe toate loturile, nu numai pe 1)

A fost ceva mobilizare pe L3 si L4 la inceputul lui 2015, cand toate pareau sa fie roz, si deja se discuta ca vom circula pe cele 2 loturi la sfarsitul lui 2015. Dupa care au stopat lucrarile (ba lipsa de AM, ba lipsa de AC, ba aia, ba ailalta)

Acum ce le mai lipseste??? Este AC aproape peste tot. Si mobilizare tot nu este. Cand o sa fie? Vara? - NU (o fi prea cald). La toamna? - (ce ne facem cu ploile?). La iarna - (daca e frig si zapada?). La primavara? - (are rost pentru 2 luni de munca?)

Am trecut azi, din nou, pe langa L4, L3 si L2.
Si, din nou, dezamagire. Parca ar avea tot timpul din lume sa termine lucrarea. Deja de mai multe saptamani (le-am pierdut numarul) tot auzim ca "de saptaman viitoare" se vor mobiliza serios.
Oare cand o sa spuna: "De AZI am intrat in teren cu maximum de forta" ???

Pe A3 UMB lucreaza in draci (mobilizarea e exemplara). Dar nu e de nici un folos fara podul de la Gilau.
Pe A10, unde folosul e vizibil pentru toti, se lucreaza parca ar fi week-end.

Lot 4 - ceva miscare la nodul Turda si la Stejeris. La pasajul din deal de la Kaufland am vazut 1 (un) excavator si 1 (o) basculanta care lucrau la sapatura (mai tineti minte cate avea UMB la padurice?). La zona de servicii mai lucrau la terasamente si (slabut) la relocarea DJ in zona manastirii. Si mai erau ceva utilaje la limita cu lotul 3.

Lot 3 - se lucra la nodul de la Decea. Oare sa indraznim sa credem ca vor sa-l termine mai repede decat restul lotului? Sa nu uitam ca sunt podurile peste Mures (unde mai e mult de lucru) si pasajul peste CF (inca neinceput).

Lot 2 - nod Teius - 1-2 utilaje la decopertare. Iar pasajul peste DN14B nu a mai progresat.

PS: de la Aiud la Teius s-a circulat aproape bara la bara. Ce sa mai zic de Teius, unde, pe cele 3 treceri de pietoni aflate la 50 m una de cealalta, aproape tot timpul trece cineva si traversam cu 5-10 km/ora toata localitatea.



,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Daniel_I

Uppdate CNADNR

Lucrări Sebeș Turda lot 3 km 49.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1737127403213998&id=1555709434689130

Sent from my D6503 using Tapatalk

On The Road

Ionut


infraAdi_ro

#5561
Încărcare, transport și montare grinzi 40 m lungime, 85 to Sebes-Turda lot 3,nu stiu exact pozitia km(se zice ca la nod aiud).

http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=179520829

sursa: FB DEME MACARALE
Romania are un viitor doar daca are prezent!

ciprebbe

E in spate la Aiud, dincolo de nod spre lotul 2.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Stefan01

#5563
Poze realizate astazi, in jurul orei 19

Intersectia dintre A10 si DN14B (intre Coslariu si Teius)






La intresectia dintre A10 si DN1 (aproape de Transavia) au inceput sa lucreze la cofraje pentru turnarea betonului, pe partea dreapta cum se merge catre Alba Iulia. Imi cer scuze pentru calitatea pozei. Am realizat-o din mers.


In jurul orei 19 am observat un excavator si cativa muncitori (in drum era si un logan bleumarin de la Aktor) care lucrau. Locatia este pe partea dreapta, chiar la intrarea in Teius, cum se vine dinspre Coslariu. Sa aibe de-a face cu benzile de legatura cu autostrada ?

papibabone

#5564
Astazi au aparut utilaje noi la unirea-decea lucrau la terasament si la bretele


Iar la celebrele ziduri  de la sintimbru un excavatot incarcau cu pamint basculantele , surpriza este ca erau cel putin 10 care asteptau sa fie incarcata...