Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

gdo

Si cum la finalul saptamanii spuneam intr-un post, dar fara imagini atunea, au inceput lucraril si in zona Beldiului, lucrari de decopertare si acolo... dar probabil pregatesc si terenul pentru foraje...



Privire spre Alba Iulia:







Privire spre Aiud (aicea doar ceva incipient...

adiarc

Mulțumim de poze...am văzut astăzi la lucru,pe cei de la Aktor si la nodul Teius....langa DN au terminat de forat si făceau pregătiri pt spargerea capetelor piloților forați
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

In completare la adiarc  :) cateva poze de luni:
Nodul Teius:




,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

Si alte cateva de pe lotul 4:
Se lucra la culee la viaductul mare:


Si in zona Stejeris: (desi aici e putin ciudat - se lucra nu la terasamentul care trece prin lac, ci pe marginea lacului).


Alte lucrari la un debleu inspre manastire:




Terasamente in crestere:


Debleul de la unirea, pe sub pasaj:


,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

#5134
Si inca o poza din zona Kaufland (sens invers fata de restul  :D )




Suprafata este neagra dar nu stiu daca e asfalt sau doar emulsie.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

bogdix

#5135
^
Îmi dau cu părerea: după cum arată buncărul de la repartizator-finisor (culoarea aceea crem-bej-gălbui), mie-mi dă impresia că e balast stabilizat (denumirea corectă ar fi agregate naturale stabilizate cu lianţi hidraulici, că s-a anulat SR 662), protejat cu emulsie bituminoasă. Mai mult, vedeţi că utilajele grele nu stau pe acel strat ci după el. Pe strat stau doar autoturisme (care sunt uşoare).
Dar nu pot să nu remarc faptul că e mai ieşit din comun să se folosească un finisor cu grindă mare (de 12m) pentru balast stabilizat.
În practica curentă, finisoarele cu grindă mare (an fabricaţie mai recent) se folosesc la straturile superioare ale îmbrăcăminţii (binder, uzură). Pentru că - precizie mai bună, lipsă rost lucru longitudinal, "scula" e mai nouă şi mai performantă. La straturile inferioare (mai ales la balast stabilizat) se folosesc repartizatoare-finisoare mai uzate, fiindcă în jos şi toleranţele admisibile cresc.

florin74

#5136
^ Confirm pe bogdix. Eu l-am vazut de aproape. Finisorul era vechi spre antic.  :lol:

Vedere de ansamblu



Detaliu



alecu26

Bechtel folosea si pentru piatra sparta. Dar e drept...ei aveau sistemul rutier bazat pe piatra sparta in loc de balast stabilizat.

Se fac mari economii, deoarece tolerantele sunt tot timpul folosite in minus, adica balast stabilizat mai gros, asfalt mai subtire. Si precizia acestui utilaj permite aceasta chestiune.

Drumurile noastre POATE;

elion

#5138
Pentru nodul Lancrăm mai este valabilă această configuraţie?

bogdix

Ca să fiu sincer, eu aşa ştiu că era prevăzut în SF.
Din păcate, nu ştiu ce variantă au agreat în Declaraţia de Proiectare CNADNR cu Pizzarotti, dar prin media s-a vehiculat că CNADNR a insistat să rămână soluţia din SF.

neaghi

Traseul conexiunii A1-A10 pe directia CJ-SB si invers mi se pare exagerat de lung, cu tot ce implica, costuri, timp, teren...Oare nu se putea gasi o solutie sa fie aproximativ cum e pe directia CJ-AR ?

Bogdan_Cluj

#5141
Salutare la toata lumea.
Citesc de ceva vreme forumul acesta si am zis sa ajut si eu cum pot (desi nu sunt din domeniul constructilor).
Am fost astazi pe ruta Cluj - Alba - Cluj si nu am vazut miscare pe A10 aproape deloc (bine, e sambata si a plouat zilele acestea bine de tot, dar astazi a fost chiar frumos).

Am vazut doar un camion in miscare sub pod la Taul Badenilor aici: harta
Tot acolo la capatul dinspre Alba al podului erau doi-trei oameni care lucrau la cofragul de lemn (nu stiu daca e termenul corect)  al culeei (sper ca zic bine - partea rotunjita, sfert de con a piciorului de pod). In plus peste drum de santier, pe DN1 erau parcate trei Dacii logan albe, cred ca erau veniti oamenii la santier. La intoarcere am sesizat ca era turnat cimentul pentru toate bucatile de con, mai lipsea ciment pe portiunea pe unde urmeaza sa se scurga apa.

La picioarele de pod de la Oiejdea, ambele sunt acum la acelasi nivel, adica exact cum este in ultima poza pusa de GDO pe pagina 343 a acestui thread.
La Santimbru cred ca sunt pe gata cu zidul. Lipseste o portiune de noua "sectiuni/bucati" de zid, dar deja 5 dintre ele aveau scheletul de fier finalizat.
Din pacate am fost cu motocicleta si nu am avut aparatul la mine. Data viitoare o sa fac si poze.

AkaManah

#5142







Azi la Sancrai, la cca 1 km de sfarsitul lotului 2. S-a decopertat langa Pârâul Secadase pe o lățime de aproximativ 60 de m. Ce ma îngrijorează e faptul ca au astupat valea care este un colector al apelor pluviale de pe aproximativ 100 de ha. Daca ramane asa un sfert din Sancrai ca fi inundat la o rupere serioasă de nori. Sper ca e doar  pentru drumul tehnologic. S-a mai decopertat o parte din dealul care este între Radesti si Sancrai. Am mai vazut marcaje pe tot traseul autostrăzii. Maine sper sa ajung si in zona unde se fac descarcarile arheologice. Una va avea 42000 de m2. 0

goanga

S-au montat grinzile la supratraversarea A3, poze de ieri (3 iunie):






vancouver

Quote from: neaghi on June 04, 2016, 06:24:51 PM
Traseul conexiunii A1-A10 pe directia CJ-SB si invers mi se pare exagerat de lung, cu tot ce implica, costuri, timp, teren...Oare nu se putea gasi o solutie sa fie aproximativ cum e pe directia CJ-AR ?

Vino cu o propunere.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.