Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

alecu26

Eu zic ca pizzaroti. Nu aveau nici o baza pt acel nod.
Drumurile noastre POATE;

elion

#4471
Supratraversarea de la Oiejdea



rio tinto

#4472
Salut prieteni,
ca veni vorba despre noduri aprobate sau nu. Am o intrebare legata de nodul Alba Iulia sud si anume la conexiunea sa cu pasarela peste calea ferata / centura. Stie cineva care va fi solutia acolo?

Ceea ce mi se pare interesant e ca acum 2 ani s-a reabilitat total acea pasarela, iar calea ferata e in curs de reabilitare, si anul acesta sau urmator vor veni si cu A10, colac peste pupaza. Daca isi sincronizau putin proiectele cred ca iesea ceva frumos la Alba Iulia sud cu acces facil venind din oras si dorinta de a urca pe austostrada. Nu stiu ce vor mai face acum, eventual un talmes-balmes. Singura solutie cu cred ca implica exproprieri de cladiri.

Am observat o tendinta: la majoritatea noilor nodurilor se adauga intrari si iesiri pe langa cele existente (din ratiuni de buget desigur) insa la finalul zilei cred ca atat Turda cat si Sebes vor fi niste noduri (economice intr-adevar) insa cu viteze reduse cu iesiri si intrari, benzi de accelerare si decelerare suprapuse si inguste, oameni pierduti si semne care nu apuci sa le citesti. Cred ca de multe ori situatia din teren cere sa demolezi si sa refaci un nod pentru a reusi ceva frumos (o trefla ar fi de vis sa vedem in Romania, nu?) insa revenim la motivele financiare ca de obicei si ne alegem cu ceva complicat si greu de descifrat pentru soferii care nu cunosc.

In viitor, cred ca traficul va dicta ajustarea fortata a acestor noduri, mai ales pt. Sebes nord, care sunt sigur ca va deveni cel mai aglomerat nod de autostrada din Romania inca de la deschidere.

Pizzarotti better pull something great or we're jammed from the start!  :)

ciprebbe

Intersectiile (bretelele) dintre A3 - A10 si A10 -A1 sunt proiectate la profil de autostrada.
Accesele in aceste noduri va fi relativ saczut dupa realizarea lor in totalitate. Atat la Sebes cat si la Turda, dupa deschidere, strict prin accesele din nod, vom avea trafic mai redus decat avem astazi.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cristi5

#4474
La A10-A1:
http://www.peundemerg.ro/proiecteinfrastructura.html#map=15/45.979/23.556/0

Daca OSM e corect, pe sensurile Sibiu-Alba si Alba-Sibiu sunt 2 benzi paralele cu sens opus. Oare nu vor face cum au facut la A1-A6 unde le-au unit intr-un mic DN cu contrasens? Am discutat deja un accident mortal acolo...

http://www.peundemerg.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/45.796/21.851/0

E un prilej minunat de facut economie si Pizzarotti inca negociaza...

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AiudA10

#4476

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

Podul peste Mures? Bun.... Multumim.

Daniel_I

Pe Lot 1 la digul unde se face confluența Ampoiului în Mureș, unde Pizzaroti a construt subtraversarea agricolă a autostrăzi, s-au depozitat foarte multe structuri metalice în formă rotundă.
Se pare ca se pregătesc pentru construcția pilonilor peste dig și peste răul Ampoi. ;-)
On The Road

Aiud.dan

#4480
Astazi am fost pina la Gambas era ora 14 si se montau grinzile metalice la podul peste Mures.macaraua  avea o grinda ridicata si se vedeau si muncitori in zona respectiva.

elion


horatiu.cosma

Multumim de poze. Am o intrebare. Mai trebuie ridicate grinzi metalice pe acele deschideri, sau alea sunt toate? Din diferite unghiuri, mi se pare ca da, din altele ca nu.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

elion

Între DJ107E şi drumul dintre Aiud şi Gâmbaş se strică terasamentul pentru podeţe suplimentare în 5sau 6 locuri



surpriză










Horaţiu-la podul de la Gâmbaş un singur tronson mai este jos.