Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Europiu

@rocklee: Mi-e teama ca, atunci cand o fi sa inceapa lucrul, vei fi in stare sa vii cu poze si de pe Bacau-Pascani  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

yetiman

Minune! DRDP Cluj a actualizat valorile pe A10:

Autostrada Sebes Turda

Lot 1, km 0+000 – 17+000    Stadiu fizic: 11.00% (31.01.2016)
Lot 2, km 17+000-41+250     Stadiu fizic: 7.00% (31.01.2016)
Lot 3, km 41+250 – 53+700   Stadiu fizic: 45.50% (31.01.2016)
Lot 4, km 53+700-km 70+000 Stadiu fizic: 42.20% (31.01.2016)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

neobluenet

Pe lot 1 se pune la socoteala faptul ca au fost fabricate o gramada de grinzi? Altfel nu imi explic diferenta cu lot 2, unde e mult mai mult miscare si mult mai multe lucrari.

gdo

neobluenet si eu am acelasi semn de intrebare legat de diferenta dintre lotul 1 si 2... dar probabil aceasta este explicatia. Oricum lotul 2 cel mai probabil pe urmatoarea estimare o sa castige teren. Au inceput sa lucreze mult la structuri intre Alba si Santimbru..si de ieri au inceput sa se ridice ziduri de sprijin,...incepe sa se vada...Oricum le dorim spor tuturor!

elion

Pe lotul 2 în curba de la Oiejdea au început să scoată la iveală coloanele forate.

elion

#4385
lotul 3 în spate la Metalurgica Aiud se lucrează la 3 podeţe















zona valea Aiudului

















nodul Aiud văzut de lângă vale



viaductul Gâmbaş


TibiV

elion, +1
:cheers:

O să ajung precum câinele lui Pavlov: când văd stâlpi LEA, o să încep să urlu ca lupii la lună... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Relax, @Tibi. Din ce vad in poze, mai sunt vreo 3 stalpi pe aliniament, cu firele taiate. Cred ca daca ne mobilizam, pana si noi putem sa ii scoatem din peisaj. Oricum asa de multe podete per km de autostrada nu am mai vazut.

Europiu

Quote from: horatiu.cosma on February 11, 2016, 06:13:05 PM
Oricum asa de multe podete per km de autostrada nu am mai vazut.

Sper sa nu se reflecte negativ in calitatea produsului final... /\___/\__/\.... :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

#4390
Podetele nu vor avea rosturi de dilatatie, ele se acopera integral cu terasament si straturi de asfalt, vor lucra la fel ca restul zonei cu terasament, adica elastic. La calea ferata de mare viteza acest lucru se face si la podurile mai mari, adica se asterne si acolo piatra sparta si astfel si pe poduri terasamentul este elastic si dispare trecerea de la rigid la elastic (sau se face rigid peste tot, adica fundatie de beton sub intreaga cale ferata). Terasament elastic s-ar putea face teoretic si la toate podurile rutiere, nu doar la podete, dar costurile ar sari in aer, podurile trebuind sa poarte si o cantitate importanta de balast + toate cele 3 straturi de asfalt. Plus sa fie mai late.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

horatiu.cosma

Exact. Intr-una din poze se vede cum un podet e la vreo 2 metri sub nivelul terasamentului. Pe Gilau-Nadasel, UMB le-a acoperit deja cu asfalt si nu exista niciun rost de dilatatie. Pe lotul 3 vom avea rosturi de dilatatie doar la podurile peste Mures. Speram sa faca o treaba buna si sa nu apara trambuline. Pe LD 1 sunt multe trambuline la rosturi si nu numai. Pe TL 2 nu exista rosturi de dilatatie, deci inca au de demonstrat cei de la TS.

dr4qul4

podetele acestea adaugate dupa ce s-a facut terasamentul, erau in planul initial (poate e mai ieftin sa faci asa...)? a fost o scapare a cuiva din TS? o optimizare neaprobata?, sau o cerinta ulterioara a cnadnr?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Cerinta ulterioara. Sa tinem minte ca tot ce s-a lucrat e fara AC. Probabil s-au incercat optimizari implementate si in teren, iar CNADNR nu a acceptat.

yetiman

Nu stiu daca va mai amintiti, dar localnicii din zona au facut scandal ca nu au acces la terenurile de pe partea opusa. Au chiar amenintat sa intre cu buldozere proprii ca sa-si faca drum...
Plus partea cu aria inundabila a Muresului in zona respectiva.

Probabil solutia "amicala" a fost sa mai faca cateva podete. (mai ales ca nici AC nu era :) )
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu