Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Ionut

Am dat azi-dimineata interviu legat si de A10 la Digi24 (telefonic). Le-am prezentat principalele probleme de pe loturile Sebes-Turda. Nu am confirmarea cand o sa apara pe TV...

adiarc

In același reportaj s-a vb si de A10.....

Concluzia dureroasa - la un an si jum.de la începerea construcției NU avem AC decat pt 12 km din cei 70.

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

E bine ca s-a pus in prime time.

Poate daca vremea tine cu noi ridicam drona prin zona. Baietii de la Cluj, faceti o vizita pe A10? Eu sunt foarte curios cum se vede de sus.

ciprebbe

Prea mare umiditatea , nu se poate inca.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

gdo

Absurditatea Romaniei... Ne apropiem de termenul de finalizare al lucrarilor, dar inca nu avem autorizatie de constructie..asta da lucur absurd. >:(

horatiu.cosma

In 2 luni ar trebui sa avem pe loturile 2,3,4 si 14 km din lotul 1.<off topic> Problema e ca ne omoara birocratia. Ea ar trebui sa existe cu scopul de a ajuta statul sa faca un proiect bulletproof cu constructorii, nu sa dureze atat de mult, de cele mai multe ori chiar mai mult decat faza de executie efectiva, si nu cu atatea probleme care sa blocheze proiectul inca din fazeze incipiente. Bine a zis seful de santier de la TS de pe TL 2, ca nu avem o legislatie prietenoasa cu constructia de autostrazi. E mult de lucru acolo, de la faza de achizitie publica, licitatii, documentatii care sa nu lase loc de interpretari si contestatii ulterioare, pana la obtinerea oricaror avize. Dar asta nu tine doar de CNADNR si MT, e nevoie de o comunicare inter-ministeriala mult mai stransa si proactiva. Altfel, fiecare minister mai devreme sau mai tarziu va fi blocat de altele, si fiecare va arunca rezultatele slabe in carca celorlalti. Pentru cei care nu vor sa faca treaba e ok, fiindca tot timpul vor avea o justificare pentru taiatul frunzei la caini si nu o sa doreasca sa schimbe "bunul" mers al lucrurilor, dar cei putini care vor sa faca o treaba buna, sunt blocati intr-o "cusca circulara" in care nimeni nu poate sa rezolve nimic, fiindca celalalt il blocheaza, si tot asa. Partea buna e ca cei putini sunt tot mai multi, iar cei multi sunt sub presiunea noastra si a DNA sa se miste din letargie </off topic> :).

yetiman

Info A10:
Nu prea ar fi mari noutati.
L4 - nu s-a reluat lucrul, decat in aceleasi locuri ca si saptamana trecuta. Lucrau (destul de serios, dupa parerea mea) la pasajul peste A10, la manastire. Pe partea opusa a DN, ambii piloni erau "imbracati" in schelarie (saptamana trecuta inca nu era). Si la urmatorul pod (de data asta e pe A10 peste ceva vale) era miscare la placa superioara.
L3 - nu am vazut miscare decat la pasajul de la nodul Aiud peste CF. Distanta era mare, dar se vedea o macara cu bratul ridicat si niste omuleti in portocaliu care misunau prin zona.
L2 - nod Teius - nici o miscare.

Cam atat. Fara poze (ca nu era ce).

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

NGC

Quote from: cutter on January 12, 2016, 08:54:06 AM
Văd că NGC20 nu e pe aici așa că o să clarific eu

Sunt aici. :p
Doar ca am fost ocupat in ultimele 3 saptamani si nu prea am scris. De azi in schimb revin cu forte proaspete. :lol:

Mai am de recuperat (de citit) vreo 70 de pagini de pe A1 si vreo 3 de pe A10 si sunt la zi.

Oricum, intre timp au aparut ceva informatii noi pentru diferite proiecte si le voi scrie zilele acestea.

tom

Anul Nou a adus o mica inundatie pe Lotul 3 din autostrada Sebes-Turda, dar deocamdata nu sunt probleme mari, deoarece "autostrada" nu a fost afectata. Daca debitul Muresului va creste zilele urmatoarea, atunci poate vor aparea si ceva probleme in zona km 45.






TibiV

Dragi colegi, încercaţi să citiţi TOT forumul înainte să descoperiţi astăzi ştiri de acum două zile.

Astăzi au fost cel puţin 3 postări în care s-a descoperit apa caldă...

@AkaManah
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg102216#msg102216

Mergi pe firul discuţiei de unde ţi-am dat linkul, vei găsi şi documentul, şi vei vedea că în documentul respectiv Lotul 2 Timișoara-Lugoj (pe care se circulă bine mersi dinainte de Crăciun) figurează ca finalizat în 2018.

Deci mai uşor cu sperieturile inutile...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AkaManah


cristi5

#4241
O curiozitate: inca vreo 2 km de autostrada care vor sta nefolositi daca lotul 3 se deschide inaintea lotului 2 (cel mai probabil)

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=13/46.318/23.75/0

In plus, daca lotul 4 se deschide inaintea lotului 3, va sta nefolosit in intregime pana la deschiderea acestuia (cel putin conform traseului de pe OSM)

corrado

Daca Lotul 4 se deschide innainte de 3 cel mai probabil se va deschide si portiunea din 3 care contine nodul ( daca e gata). La fel a fost si pe Orastie - Sibiu unde s-a deschis nodul orastie (lotul 1) mult innainte de tot lotul asa ca Deva - Orastie a avut iesire.

esendy

La Teius pe ST2, descarcarea se face in DN14B, corect?

In aceste conditii nu e oportun un drum de legatura intre DN14B (din nod) si DN1 (1.7km), care ar functiona ca o centura completa la Teius impreuna cu A?

Avand in vedere marile probleme de la ST1 si posibil relicitarea acestui lot, daca ST2 se deschide inainte, tot traficul va fi nevoit sa intre prin Teius.

horatiu.cosma

#4244
^
Exista un DJ 107H care e exact ce zici tu. Doar ca arata asa. O latire plus 2 straturi de asfalt si cred ca e ok un an-doi, pana se finalizeaza si lotul 1.

L.E. L-am folosit eu la un moment dat cand a fost un accident inainte de Teius. E bun, se poate merge cu 40-50, am vazut si TIR-uri. Problema e ca se ridica niste nori de praf de nu se vede nimic, si e ingust, la limita trec doua TIR-uri unul pe langa celalalt.