Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

ddfab

behind the wall....


daca sunteti cuminti, mai am in tolba lotul 2 intre alba si nod teius, dar maine...
o seara buna sa aveti...

voicul

#8431
Nu mai pun poze de pe lot-ul 4 pentru ca sunt cam la fel ca cele a lui Stefan01, dar adaug:
Sambata era agitatie la Stejeris (la 11) si pe la 18 era un compactor in zona. La aceeasi ora se lucra la dealul cu alunecari destul de sustinut (erau vreo 10 utilaje/basculante/foreze)

Si pe lotul 2 era miscare, dar vazand acum filmarea de pe A3 unde Aktor chiar se misca bine ... stai sa te intrebi ce au oare cu lotul A10?

rocklee

in cinstea lui stefan01 si ddfab ... :cheers: :cheers: :cheers: :thumbsup: :gj:

RaduC

Quote from: Tavi on October 14, 2017, 05:02:36 PM
Cam ce trebuia sa faca de la bun inceput, nu?

Din punctul meu de vedere, treaba e mai complicată decât atât...

Dominik

Absolut superb fotoreportajul ddfab, felicitari !  :popcorn: +1
You're in Steelers Country

cristi5

#8435
Quote from: cristi5 on October 10, 2017, 07:55:13 AM
Am pus noile segmente cu AC la 0% stadiu, deci apar cu gri... Apropo nodul Alba Nord e desenat ochiometric pe OSM, cand incepe sa se vada din satelit va fi corectat. Topologia e corecta, nu si forma.

Forma (geometria) corectata dupa planse, dar nu am reusit sa le aliniez 100% bine. Cateva aspecte interesante
- pasajul peste CF este mai scurt pe sensul Sebes-Turda decat sensul Turda-Sebes.
- in partea de sud pasajul CF incepe f aproape de CF, probabil terasamentul autostrazii are inaltimea necesara
- CF apare putin mai la nord, nu stiu daca e corect. Oricum se vede pe planse ca cele doua fire CF nu sunt paralele in zona deci CF e mai "lat"
- breteaua de urcare dinspre Alba e tot pod pe ultima parte
- nu stiu exact cum vor face cu DN (vechiul DN nu apare pe planse, scrie doar ca e relocat), dupa forma actuala si viitoare banuiesc ca vorbim de un nou pasaj la sud de DN actual.







Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

Quote from: cristi5 on October 16, 2017, 07:58:10 AM
Forma (geometria) corectata dupa planse, dar nu am reusit sa le aliniez 100% bine.

Parca nu sunt chiar la aceeasi scara in a doua poza.

cristi5

Nu sunt, dureaza scalarea si alinierea, acolo sunt 3 planse si trebuie sa potriveasca cat mai bine fiecare cu terenul, si intre ele. Dar am gasit intre timp o metoda mai buna (aliniere cu imagini Bing). O sa mai incerc.

Oricum, observatiile raman :)



Ionut

Am mutat discutia despre balastul stabilizat pe thread-ul de discutii tehnice, aici.
Recomand acel thread tuturor celor care nu cunosc termenii tehnici, ajuta foarte mult.
:cheers:

cristi5

#8439
Quote from: NGC on October 16, 2017, 10:35:22 AM
Parca nu sunt chiar la aceeasi scara in a doua poza.

Acum o calibrare "perfecta" a planselor (se suprapun perfect giratoriul din sud, CF si drumul agricol din vest). Observatii:
- firele CF nu sunt paralele in zona, se vede si pe imaginea satelit Bing. Intre firele CF au crescut si tufisuri.
- DN e relocat, dar nu in zona traversarii autostrazii ci la nord si sud de giratoriul din nord (est de A).

Voi actualiza OSM bazat pe aceasta calibrare.
E clar acum ca plansele cu care am lucrat au aceeasi proiectie cartografica cu harta/imaginile satelit Google, si OSM.





Powered by API/PUM imgur uploader

luc

#8440
Remarca in a 2-a plansa: cei ce vor iesi de pe A10 din directia Turda vor avea o senzatie "interesanta" sa ii zic asa: si in stanga si in dreapta vor fi masini care vor merge in sens opus (pe DN spre Turda respectiv pe breteaua de intrare spre Sebes)...

ddfab

si acum ceea ce am promis ieri, de pe lotul 2, intre alba si teius.
capatul lotului 2, spre alba. in spatele zidurilor de sprijin, lucreaza la montarea ancorelor.


vedere spre turda


in departare, cu izolatie neagra, culeea alba a viaductului din spatele blocurilor din santimbru fabrici.


ancora pusa pe pozitie




ancore in asteptare

cablurile de fixare ale ancorelor sunt trecute printr-un tub de protectie


si fixate la exterior


spre turda


spre alba, capatul de lot 2


din acelasi loc, spre turda


viaductul mai sus pomenit


pe terasament, aproape de viaduct, vedere spre alba. aici se termina primul zid de sprijin


si spre turda



ddfab

viaductul, vazut de jos. asteapta grinzile...


primul rand de pile


al doilea rand





ddfab

pe terasament, dupa al 2-lea zid de sprijin. vedere spre alba. terasamentul este la nivelul ancorelor




continuam spre turda. ajungem la al 3-lea zid


strucutra ce se vede este o subtraversare pentru un drum local.




in spate la vulcanizarea de pe dn 1, la intrarea in santimbru, o zona care sta in asteptare de foarte mult timp. acum primeste un podet


imediat langa podet, incepe zidul de sprijin de pe partea opusa a autostrazii


vedere spre alba


acelasi loc, vedere spre turda



ddfab

ne apropiem de acea subtraversare pentru drum local. si aici terasamentul este ridicat la nivelul gaurilor de ancorare.


terasamentul acopera podetele metalice din zona


imediat langa zid. nivelul terasamentului


in spatele subtraversarii. vedere spre alba


putin zoom


spatele zidului